Südyenin izi maalesef belli oluyor bu bir sorun mu? Kötü düşünce vs gelmiyordur değil mi?

? Sürekli iz belli oluyor iç çamaşırı izi falan üst kısmın.
Südyenin izi maalesef belli oluyor bu bir sorun mu? Kötü düşünce vs gelmiyordur değil mi?
Cevapla