Numaralı gözlük kullanıyorum da 20 yaşındayım ve bıktım. lens almak istiyorum. sizce renkli mi renksiz mi alıyım. esmer kara kaşlı kara gözlü hafiften kirli sakallı biriyim. maddi bir problemim yok kaliteli bişey bakıyorum baktıklarımı ben ayırt edemiyorum renkli olunca siz nasıl ayırt ediyorsunuz? Özellikle kızlar hep göz önemli falan diyor gözlük benim gözleri iki katına çıkarıyor tipsiz oluyorum. hipermetrop numaram yüksek camla falan alakası yok.
(açıkçası bir gözüm mavi bir gözüm yeşil lens takıp bir süre eğlenmek geliyor içimden ama yapmıyorum :D)
(açıkçası bir gözüm mavi bir gözüm yeşil lens takıp bir süre eğlenmek geliyor içimden ama yapmıyorum :D)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar