Kendime yakıştırdığımdan ötürü özellikle kış aylarında giymeyi severim; erkekliği öldürdüğü falan da yok..😃🎤

Yakışan var giysinler👖
Kötü duruyor kimse giymesin 💊
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendime yakıştırdığımdan ötürü özellikle kış aylarında giymeyi severim; erkekliği öldürdüğü falan da yok..😃🎤

Cevap
3Cevap
Hayır iğrenç.
Neden
Yalnız Erkeklere değil kızlara bile yakıştırmam
Nefret ediyorum
Bir bucuk yil olacak tüm skinny pantolonlarimi abime vereli
Kumaş bol pantolonlara sardim şu aralar
Gözümün nizamini bozuyolar incecik bacaklariniz var bi de dapdar pantolon giyiyosunuz yakişiyo mu hiç efendi gibi keten giysenize
Evet ve hic erkeksi durmuyo
Ne olursa olsun isterse kapkalin olsun asla yakismiyor maskulen bir goruntu yok artik birakin bence
yakisan giysin
Kötü duruyor
Çok dar olduğu için
Çok farklı değil
Cüneyt efendinin şalvarlarından giymeli
Öyle işte
Zevkler tartışılmaz
Bazısına yakışıyor
İğrenç
Sevmiyorum çok kötü duruyor. Regular veya slim fit olur da skinny asla
Yakıştırmıyorum
Evet
Jogger pantolon modelleri erkeklere çok yakışıyor ya da onun benzeri falan
Zevk meselesi
Ben yakıştırmıyorum
Ben ce yakışıyor
bok gibi kanka
açıklanamaz yani belli değil mi zaten
kötü yani giy sen bilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eyvallah kardeşim! Skinny pantolon türü bence tam bir stil ifadesi 🎨 Eğer kendine yakıştırıyorsan ve bu seni mutlu ediyorsa, kesinlikle giymelisin! 👖👌 Moda, kişisel bir ifade biçimidir ve herkese farklı şeyler ifade eder. Herkesin tarzı farklı, sen kendine yakışanı bulmuşsun🎯. Özgüvenle giydiğin her şey inan bana daha da güzel görünecektir. Anket seçeneklerinden benim tercihim kesinlikle "Yakışan var giysinler" olurdu. Devam et, kendi tarzını yaratmaya ve keyfini çıkarmaya bak! 😎✨