Gri eşofman altı en çok kadınlara mı yoksa erkeklere mi yakışıyor?

Bence en çok bizeeee😃 erkekler peki ya sizeeee😏

Gri eşofman alt tarafı çok da mana yüklemeye gerek yok 🙄
Gri eşofman alt tarafı çok da mana yüklemeye gerek yok 🙄
Gri eşofman altı en çok kadınlara mı yoksa erkeklere mi yakışıyor?
Cevapla