Bence en çok bizeeee😃 erkekler peki ya sizeeee😏

Bence en çok bizeeee😃 erkekler peki ya sizeeee😏

Bana göre gri eşofman altı hem kadınlara hem de erkeklere yakışıyor ama daha çok erkeklerde öne çıkıyor gibi geliyor. Çünkü sade ve sportif bir havası var, bu da erkek stilinde daha güçlü duruyor. Tabii ki bu tamamen kişinin tarzına bağlı, önemli olan nasıl taşıdığı.
Kalem pil kadar cükü olan erkekler bile gri eşofman giydiği zaman kendini Johnny Sins zannediyor. Üstünde taşıyabilen herkese yakıştırıyorum ben.
Benzetmeye bak🤣 hahah pil cüklü mü
Ben de giyiyorum da, eskiden çok sevdiğim bir çocuk vardı, onun giydiğini gördüğüm andan benden giyinmeye başlamıştım, ona çok yakıştırmıştım, o gün bu gündür en çok erkeklere hatta daha çok ona yakıştırıyorum da, o yokki şu an)
Kadınlara
Cevap
43Cevap
Kadınlara yakışıyor tabi ki de..
erkeklere siyah daha cok yakisiyor griyi biz alalim
Aynen öyle
Bence kadinlara yakisiyor... harika duruyor uzerlerinde helede hafif balik etli ise kadin bal kaymak gibi yakisiyor
Merhaba,
Görseldeki gibi göbeği gözükmez ise aşkım ile bana yakışır! 😅
İkimize de yakışır çift kombini hayal etmiştim hep! 😅
kilolu erkeklere yakışmıyor daracık igrenc duruyor bol olması lazım kotu duruyorbazi esofmanlarla dışarıya cikilmamali
Erkek giyerse keko kadın giyerse feminist. Hiç şaşmaz
Kadınlar çok sever erkekte gri eşofman özellikle bakılacak yerler olunca 😜
Gri eşofman iki cinse de harika olabilir ben şahidim evet 😃
Bize bize. Tek sıkıntısı dalgayı fazlaca belli etmesi :(
Erkeklere daha çok yakışıyor, gözleri çoğu zaman hissediyorum.
Bana yakışıyor doğrusu 😂 bence her iki cinse de yakışıyor
Bayanlara tabikide ☺️ bu arada yenisiniz. galiha hoşgeldiniz
Kadınlara.. Erkeklerin giyinmesi biraz şov gibi geliyor bana nedense..
Ten rengi tayt kadına ne derece yakışıyorsa
Erkeğe de gri eşofman o derece yakışıyor 🤮
İki tarafa da yakışıyor diyelim de konu kapansın yoksa çözülemeyecek
Herkese yakışır kıyas yapmaya gerek yok bence
Bize yakışıyor onu bari çalmayın 😂
Hayır efendim bizeeeeee😃
Kesinlikle bize. Sizin üstünüzde aşortmanlı Şevket hoca gibi duruyor 😂
Aşortmen🤣🤣
Kadınlara daha çok yakışıyor
Erkeklere
Ben giyemiyom çok belli ediyor
Erkeklere yakıştırıyor kızlarımız.
kimseye yakışmıyor bence
Ben hiç birine yakıştırmıyorum
Kaslı erkeklere yakışır 😈
Bizede sizede yakışıyor
Valla her iki tarafa da yakışır
Erkeklere neden yakışmıyormuş 🤔
iki tarafada yakışabiliyor
Esmerlere daha çok yakışıyor gibi
İki taraf için de güzel duruyor
İki tarafa da yakışıyor
Gıdın pempe giyin Bı grımız var onuda almayın🤣🤣🤣
Erkekler giymesin. Tehlikeliymiş tercih etmiyorum
Kadınlara çünkü erkekler de bazen tuhaf duruyor
Kadınlar çok tercih ediyor birde dar seçim cok
Kadınlara bugün gördüm efsane yakışmış 😀
Fizigine gore kadına 🍌 boyuna gore erkege 🤣
kadınlara
Gözler üzerimizde 😎
İkiside bence
Gorseldeki gibi giyinen var mi
Ne var görselde
Güzel yanı tarz olarak
Bencede👍
Kadınlar
bana gitmiyor
Kimseye yakışmıyo 😁
Hicbirine
Vize yakışıyor
Taşıyabilen herkese
Erkeklere tabi ki 😁
bence bize 😌
kadinlara
Gri hiç giymem😅
Ben pek giymiyorum belli oluyor diye 🫢
🤨🤔
Bence kadinlara
Kimseye yakışmıyor
Ben giymem
Bana yakisiyo😜
Hayır bizeee😃
Hayır bana 🙈😝
size
Net erkek
Kadınlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?