mantikli evet, erkek personeller de oluyor yurtta az sayida da olsa. teknisyen, yemekhane gorevlisi, kantin gorevlisi gibi. ki her yerin bi adabi vardir odasinda ne giyindigi kimseyi ilgilendirmez zaten
Ben lisede yurtta kaldım bizim dolapların içine kadar bakmışlardı. Ben de bilerek iç çamaşırlarımı açık bir şekilde asmıştım. Kapağı açtıkları gibi kapatmışlardı ahahshsha
Hayır yok abi bak noluyor biliyor musun kirli posetimin icine kadar bakıyor sonra da diyor ki hiçbir şeyinizi karistirmadim ulan yapragim deterjan butun dolaba dökülmüş sen neden bahsediyorsun
En iyisi ev kiralamak ama onun için de para gerekiyor. Yurtta kalmak ölüm gibi. Siz yine üniversitedesiniz çıkıp gezebiliyorsunuz. Biz lisedeyken reşit olmadığımız için çıkma hakkımız yoktu. Sadece haftada 1 gün çıkabiliyoduk o da 1:30 saat.
Bak şimdi yurt karma aslında yani sadece yemekhane birleşik ama buna rağmen ısrarla şort giymeyeceksiniz askılı giymeyeceksiniz falan diyorlar gerçekten bıktım kafalarindan kurallar uyduruyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
mantikli evet, erkek personeller de oluyor yurtta az sayida da olsa. teknisyen, yemekhane gorevlisi, kantin gorevlisi gibi. ki her yerin bi adabi vardir odasinda ne giyindigi kimseyi ilgilendirmez zaten
Mantıksız yemekhaneye şort yasağı vardı biz de jdkdk Antalya da düşün
Tamam yemekhane neyse yatakhane kisminda da yasaklıyorlar
Yok artık şikayet et
Yemekhane de şort yasağı
Yemek kültürüne aykırı olduğu için
Odanın içinde karışmamalılar. Ancak koridorda kameralar olduğu için biraz daha dikkatli olmanız iyi olur.
Yurt müdürü kadın
Ben lisede yurtta kaldım bizim dolapların içine kadar bakmışlardı. Ben de bilerek iç çamaşırlarımı açık bir şekilde asmıştım. Kapağı açtıkları gibi kapatmışlardı ahahshsha
Aksine benim ic camasirlarima israrla bakıyor sanki terbiyesiz
Erkek var mı o denetleyenlerin içinde
Hayır yok abi bak noluyor biliyor musun kirli posetimin icine kadar bakıyor sonra da diyor ki hiçbir şeyinizi karistirmadim ulan yapragim deterjan butun dolaba dökülmüş sen neden bahsediyorsun
Neden böyle bir arama yaptılar peki? Yasaklı bir madde mi arıyolardı
Abur cubur ariyolar çünkü onceden bu yüzden yurdu hasereler basmıştı
Ne saçma bir şey ya. Abur cubur da mı yiyemeyeceksiniz
Ders çalışıyorum acikiyorum ama yok yiyemeyiz offf cok sinirliyim şu anda
En iyisi ev kiralamak ama onun için de para gerekiyor. Yurtta kalmak ölüm gibi. Siz yine üniversitedesiniz çıkıp gezebiliyorsunuz. Biz lisedeyken reşit olmadığımız için çıkma hakkımız yoktu. Sadece haftada 1 gün çıkabiliyoduk o da 1:30 saat.
Evet
Maddi imkanın varsa eve çık yurtta kalmak psikolojini bozuyo. Sevmediğin insanlarla aynı ortamda kalmak zorundasın. Kendine özel alanın yok.
Maddi imkanim yok
Hepimiz aynı durumdayız. Hangi bölümü okuyosun
Kisisel soruları cevaplamak istemiyorum
Gizliyiz zaten burada ama yine de sen bilirsin zorlayacak değilim
Teşekkürler
Rica ederim
Tesise adam akıllı gitmek şart bir de katta erkek personel varsa ona göre anons veriliyor
Değil saçma her insan ne giyip giymiceğine kendi karar verir kimsenin karışmaya hakkı yok.
Bir nevi mantıklı ama zaten yasaktan koysalar olacak olan her türlü oluyor
ohaaaaaaa şaka gibi yobaz yerde mi okuyorsun
Yani usturuplu giyindikten sonra saçma özgürlük adı altinda çiplaklaşanlsr bide pıahajaj
Olduğun yer doğu da mi
Yemekhane de erkeklerde mi oluyor ya oha amaa yemekhane kız yurdu içinde değil mi ztn erkek ne alaka ki bende bu sene başlicam kyk
Onlarin suçu yok sikayetlere göre hareket ediyolar aile şikayetleri
Kısıtlamazsa hepsı külotla gezer
Öyle bir şey yapamazlar ya
Saçma bence
Ozel alaniniza karisamazlar
Dolabima kadar karistirmislar ozel alandan bahsediyorsun
Gorevliler mi yapiyo
Fantezi camasiri var mı diye bakmistir kesin 😃
Sapiklasma pislik
Sapkliktan degil mudur hanim o dusnceyle yapiyordu
Kim kısıtlıyor ki?
Müdür
Heryeri işgal etti yobazlar ahh ahh
Ne gibi?
Sadece erkeklerle yemekhane ortak olmasina ragmen yatakhane kisminda bile şort ip askılı giymeyeceksiniz diyorlar
Bizim de kantin ortaktı kızlara karışmıyorlardı
Burası koğuş işte yurt değil
oyle bir sey mi var ya
Maalesef var
cok sairidm da neyse isteridm sormak da gizlsin ya
Bir sapikla konusmam
hayir be
ne kısıtlama var ki
Bak şimdi yurt karma aslında yani sadece yemekhane birleşik ama buna rağmen ısrarla şort giymeyeceksiniz askılı giymeyeceksiniz falan diyorlar gerçekten bıktım kafalarindan kurallar uyduruyorlar
bence size değil de erkeklere güvenmediklerinden
Devamli baski var dayanamıyorum artık
eve çıkmayı denedin mi hiç? orada kiralar uygun mu
Hayır
eve çıksan nolcakki sonra istersen çıplak gez afhadfh
Mantıklı evet
Hangi üni
Nasıl yani
Nasil kısıtlama yani
Değil
Nasil yani
Neyi kısıtladılar
Mantıksız tabi ki