1 yılMerhaba.. Renkli fotoğraflar daha güzel ama siyah beyaz fotoğraflar daha huzur verici... Eskiyi, daha güzel zamanları hatırlattığı için...
12 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru katılıyorum ikisinin de ayrı bir aurası var. 🌺
- 1 yıl
Evet 🧚
En İyi Cevaplar
1 yılMerhaba,
Siyah beyaz döneminde yoktum sende yoktun! 😅
Ama eski filmleri seviyorum! 😅
Siyah beyaz filmleri seviyorum ki çoğunun restorasyonlu hali var! 😅
Fotoğraf, resim önemli değil benim için, resimdeki önemli, o güzelse bana göre, her türlü güzel olur güzel gelir, renkli renksiz fark etmiyor! 😅
Aslında insan ya siyah olmalı ya da beyaz belki de gökkuşağı ama anlatmak istediğim şey ne ise o olmalı insan! 😅
Gökkuşağı da olabilir, iyi olacaksa iyi yönde, çünkü insan çok türlü de olabilir, bir çok şey ama rengi yine bellidir siyah ya da beyaz gökkuşağı! 😅
Beyaz gökkuşağını severim! 😅
İyilik! 😅113 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru , önemli olan içerik belki de :d
- 1 yıl
Kesinlikle içerik hatta içindeki kişi diyeyim sadece 😅 gerisi bahane hocam
9 saattir yoktum yeni geldim 😅 - 1 yıl
Hoş geldin. 🪁
- 1 yıl
Hoş buldum ve sizde hoş geldiniz. 🌸
- 1 yıl
Ben hep burdaydım😄
- 1 yıl
Ne güzel 😅Erken uyanır gibi oldum ama 😅az daha az daha derken an itibariyle uyandım 😅
Buradasınız ama soru yok 😅soru sorulmamış 😅 - 1 yıl
Feno. olsam dakika başı atarım fenomen yapmayanlar utansın be😄
- 1 yıl
Bence olmanız lazımdı 😅
Ancak başvuru yaptınız mı? 😅
Hangi konuda olmak isterdiniz? 😅
MaşaAllah her konuda sorularınız var 😅 - 1 yıl
Yazdım film fenomeni olmak istiyorum veya aşk ilişkileri
- 1 yıl
İkisi de yakışır hocam size 🌸
Az önce soru hazırlıyordum, nice şey yazmıştım, kaydet yapayım dedim ama hata verdi, yazdıklarım gitti emeklerim gitti canım acıdı o kadar da yazmıştım. Çoğu şeyi gelişi güzel yazarım sonrası aynı olmuyor. Offff 😅sinir oldum
Hocam
ksBence
İlginfulya
Asuca
Livaneli
Ksrehber
Esrabayram
Elif
Takip ediyorum ben ksBence ve rehber harici..
Yeniden yazın..
Ayrıca ara ara yine yazmak lazım, hani nasıl gidiyorum, eksiğim nedir, ne yapmam gerekiyor filan, ara ara yeniden yazmak lazım. Ben sorularınızı beğeniyorum. 😅
Ancak şey görüşleriniz kısa doyurucu görüş olmalı biraz daha uzun yazmalısınız 😅 - 1 yıl
Aa evet KS rehber de ondan söz etti. Ben kısa öz yazmayı severim ondan olmuyor galiba 🤔
- 1 yıl
Bizde yalan yok, neyse o hocam 😅
Düz bakarım, hocam kısa öz bende severim de nasıl desem 😅
Mal çok 😅mala anlatır gibi anlatmak lazım bazen afedersiniz 😅
Büyük ihtimalle ondan 😅 görüşlerinizi uzatın lütfen eğer istiyorsanız hâlâ 😅
Her türlü destek yardımcı olabilirim elimden ne gelirse 😅
Mesela hocam birisi soru sormuş, talibim var ama içim ısınmıyor, beğenmiyorum sizce neden?
Yani böyle sorular bile var hocam psikolojim bozuluyor ya 😂😂😂
Ya da diyor ki nişanlım şöyle yaptı sizce neden 😂
Ulan nişanlını tanıyan eden sensin be biz nereden bilelim Allah Allah ya 😅
- 1 yıl
İçi ısınmıyorsa sevmiyordur 😄
1 yılSiyah beyaz tek kullandığım efekttir ve bayılırım. Bana hep eski zamanların filmli fotoğraf makinelerini hatırlatır. O yüzden nostalji kokar bu siyah-beyaz fotoğraflar.
12 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle aynı düşüncedeyim. 🙌
- 1 yıl
Eyvallah
Fark etmez🙃önemli olan fotoğrafdakinin güzelliği😍
11 Yorumla- 1 yıl
Çok teşekkür ederim, güzel gören kalbin 🌸🤍
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
- Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı.
u 1 yılBence siyah beyaz daha iyi
12 Yorumla- 1 yıl
@Bihteeerrr Rica ederim ne demek :)
- 1 yıl
🪁⭐
Ben biraz melankolik ruhlu bir adamım. Sanırım dünyam siyah beyaz olduğu için. Yansımam da o şekilde olabilir.
110 Yorumla- 1 yıl
Benim gibi pasif agresifsin yani:d
- 1 yıl
Belli kahveyi sık tüketme sinirli gıcık 🙄 gjkl
- 1 yıl
Gıcık yorumlarından dün 😒 Gklöşş
- 1 yıl
Son soru sormuştum git yanıtla hazır alın değmişken 😄
- 1 yıl
Dur bekle 😄
- 1 yıl
Göremiyorum şu an onu ilişki sorusuydu galiba şiirli bir şey
Gizli Üye(45 üstü)1 yılGenel olarak siyah- beyazın fotoğrafın daha sanatsal ve resime kaçtığını düşünüyorum.
Özelde fotoğrafları soruyorsanız siz her renkte ve her zamanda çok güzelsiniz.
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler o sizin güzel gören kalbiniz⭐
Cevap sahibi1 yılEyvallah, kalbimde, gözümde, beynimde, güzeli görür.
Senin her halin güzel bihterrr, behlülün olup seni yarı yolda koymayan kivancın olmak istiyorum😂😂
13 Yorumla- 1 yıl
Hahah behlül Haznedarlar utansın baby girls:D O senin güzelliğin 💖🥳
- 1 yıl
💗💗💗🌸
1 yılTabiki renkli fotoğraf guzumm tüm güzelliğin ortaya çıkmış 🌺
18 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler güzel gören gözler🙌🪁
- 1 yıl
Çok güzelsin çünkü 🍷 @Bihteeerrr
- 1 yıl
Sağ olun 🙏✨
- 1 yıl
Misler gibisin bunuda ekleyim tam olsun 🌺
- 1 yıl
Teşekkür ederim🙏
- 1 yıl
Profildeki de benim sence çokmu çirkinim? @Bihteeerrr
- 1 yıl
Her insan güzeldir öyle demeyin. Kendinizle barışın.
- 1 yıl
Ne bileyim oldum olası kendimi pek beğenmem mesela gülmeyi kendime hiç yakıştırmam bu yüzden pek gülmem...
Bu kadın özelinde konuşursak hiç fark etmez gibi geldi
13 Yorumla- 1 yıl
O kadın benim:) teşekkür ederim güzel gören gözler🙏
- 1 yıl
Güzel bir iltifat ⭐
- Moda & Stil konusunda 342 cevap paylaştı.
1 yılİkiside güzel ama siyah beyaz biraz daha hoş duruyor bence.
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler. ✨
- 1 yıl
Rica ederim🙏
1 yılAttıklarından siyah beyaz olan daha güzel, genelde renkliler iyi olur.
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler ✨
1 yılİnsan kendini nasıl görüyorsa öyle güzeldir 😀
11 Yorumla- 1 yıl
Nasıl güzel görüyorsa ve hissediyorsa evet o da var ✨🪁
u 1 yılTercihim siyah beyazdan yana 🌺 (insan bi teşekkür eder soruda 😒)
12 Yorumla- 1 yıl
Ettim tabi emeğine sağlık🤍 🥂⭐⭐
- 1 yıl
Dm'den😀
1 yılİkisi de güzel ama selfie olunca renkli daha iyi bence
11 Yorumla- 1 yıl
Öyle de olabilir tabi. 🤔🌸
Siyah beyaz temayı sevmem pek
Renkli olmak varken 😏😎16 Yorumla- 1 yıl
Canlı resimler de güzel 🙌✨
- 1 yıl
🌈🌈🌈gökkuşağını gönderiyorum o zaman sana. ✨
- 1 yıl
Thanks😄
1 yılŞu resimde siyah beyaz seni çok güzel göstermiş can
15 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler güzel bakan güzel götürmüş. 🪁🙌✨
- 1 yıl
Görürmüş*
- 1 yıl
Yok be valla sen güzelsin benle alakası yok
- 1 yıl
Önemli olan insanların sende var olan güzelliği görüp fark etmesi.. Yoksa biliyor musun bazen güzel bir ruh da çok önemli değil güzel bir tende
- 1 yıl
Tipi yüzü güzel olmayanin kimse kalbindeki güzelliği merak etmiyor maalesef. Yüz hatların çok güzel senin. Gerçekten iyi ki varsın
Fotoğraf çekimlerinde kara ve ak dönemi bir başkaydı.
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle.
Gizli Üye(25-29)1 yılSiyah beyaz fotoların daha iyi diyordu eski manito 🙄 hatta benim attığım bi fotoyu siyah beyaz fonda bana geri atmıştı çohhh hoşuma gitmişti 😂😂
111 Yorumla- 1 yıl
Baby erkekler siyah beyaz sever ben de severim🌺
Cevap sahibi1 yılNiye ruhları mı yaşlı kız
Cevap sahibi1 yılAcaaabaaaa
- 1 yıl
Melankolikler derneği olarak severiz:))
Cevap sahibi1 yılBen de severim kısmını valla dikkatli okumadım 🤭 afedersin
- 1 yıl
takılmam ben öyle şeylere, yorumlar kişisel saygı duyarım her zaman 🎀
Cevap sahibi1 yılYaaa çok tatlışsın 🖤🤍
- 1 yıl
O senin tatışlığından🤍🤍🙌
- 1 yıl
Tatlışlığından**
Cevap sahibi1 yılTatlış tutluş 🤭🤭🌸🌸
- 1 yıl
Tatlişko:d💓
Moda & Stil konusunda 3,2b cevap paylaştı. Benim için fotoğrafların rengi değil anısı önemli çünkü ben fotoğraf çekilmem pek
11 Yorumla- 1 yıl
Güzel bir yaklaşım🙌🪁
- Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılSiyah beyaz fotoğraf sevmem hiç. Hatta hiçbir fotoğrafımla oynamam. Çektiğim gibi kalır. En orijinal haliyle
10 Yorumla Kırmızı
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbazen siyah beyaz duygulu ve romantik. olur ozlejkle kari koca fotolarinda
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle özel günlere de yakışır ✨🌸
- Moda & Stil konusunda 573 cevap paylaştı.
1 yılRenkli fotoğraflar daha güzel. Siyah beyaz efectler eskide kaldı artık.
10 Yorumla Bence siyah beyaz eskiden renkli televizyon yoktu hersey daha guzeldi o yuzden bence siyah beyaz
16 Yorumla- 1 yıl
Daha bir nostaljik ve cool siyah beyaz fotoğraflar bana kalırsa.
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim güzel gören gözler. Güzel bakan güzel görürmüş derler. 🙏
1 yılFotoğrafa göre değişiyor ama genelde siyah beyaz beğeniyorum ben
12 Yorumla- 1 yıl
Daha asil ve cool duruyor çünkü. 🙌
- 1 yıl
Evet doğru
Gizli Üye(30-35)1 yılSiyah beyaz er şey güzeldir
Siyah beyaz Beşiktaş
10 Yorumla
1 yılIkisi de çok hoş görünüyor ☺️
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler güzel bakan güzel görürmüş 🙌
- 1 yıl
Rica ederim 🤗
1 yılİkisi de güzel
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler 🌸
- 1 yıl
Rica ederim
1 yılProfillik için siyah Beyaz
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen 🥂
Renkli tabiki ama sana siyah beyaz bile yakışmış..
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler. Güzel gören gözler
⭐
1 yılSiyah beyaz fotoğrafları seviyorum
11 Yorumla- 1 yıl
✨🪁
Moda & Stil konusunda 954 cevap paylaştı. Renkli fotoğraf her zaman daha iyi
12 Yorumla- 1 yıl
✨✨🪁
1 yılRenkli siyah beyaz kara kalem resimde güzel
13 Yorumla- 1 yıl
Bence ikisinin de farklı bir havası var:)
- 1 yıl
Olabilir de ben her fotoğrafta yakıştırmıyorum. Mesela senin fotoğrafın selfi olduğu için yakışmış ama bir doğa manzarası olsa yakışmaz. Çünkü doğanın kendi has ve güzel rengi varken o rengi kapatıyor.
- 1 yıl
Evet haklısın öyle düşünürsek yakışmıyor 🪁🌸
Siyah beyaz daha dikkat cekici bence
11 Yorumla- 1 yıl
Daha cool ayrıca 😌
Moda & Stil konusunda 620 cevap paylaştı. Siyah beyaz daha güzel bence
16 Yorumla- 1 yıl
Evet daha asil çünkü 😌✨🙌
- 1 yıl
Teşekkürler güzel bakmaktan o😌✨
- 1 yıl
Cansınız ✨
- Moda & Stil konusunda 371 cevap paylaştı.
1 yılNormal resimlerde siyah beyazlar daha güzel 👍🏿
11 Yorumla- 1 yıl
Çünkü, eskiyi hatırlatır 🐱
1 yılKişinin fotojenikliğine bağlı
11 Yorumla- 1 yıl
Kısmen⭐
- Moda & Stil konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılsiyah beyaz daha güzel
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum 🪁
1 yılİkiside bence kendine gore guzel :)
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler ederim 😌⭐
1 yılİkisinin de yeri ayrı ikisi de hoş duruyor
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler aynen 🥂
1 yılFotodaki hanım güzel zaten renkli siyah beyaz ikiside çok güzel zarif bir duruş🌹🥰
04 Yorumla- 1 yıl
Çook teşekkürler , güzel gören kalbin 🤍🙌🌸😌
- 1 yıl
Rica ederim🌷🌷😇
- 1 yıl
Çok kalp 💜❤
- 1 yıl
♥️💜💜💜
1 yılRenkli iyidir her zaman : ))
10 YorumlaSiyah beyaz 2010nun modasıydı vaybeee
10 Yorumla
1 yılSiyah beyaz film gibi biraz...
10 Yorumla
1 yılSen güzelsen hepsi guzel
10 YorumlaModa & Stil konusunda 397 cevap paylaştı. İkisinin de güzelliği farklı geliyor bana
10 YorumlaSiyah beyazlar daha güzel geliyor bana
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 379 cevap paylaştı.
1 yılRenkli
11 Yorumla- 1 yıl
✨
Syah beyaz daha güzel
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılikisi de güzel
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler 🙏🌺
sen renkli kullan
10 YorumlaRenkli
10 YorumlaSiyah beyaz
10 Yorumla
1 yılEvet
11 Yorumla- 1 yıl
siyah beyaz
renkli.
10 YorumlaModa & Stil konusunda 365 cevap paylaştı. Siyah beyaz
10 YorumlaRenkli daha güzel.
10 YorumlaHer ikisi de
10 Yorumla
1 yılRenkli fotoğraf
10 YorumlaSiyah Beyaz seviyorum
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 384 cevap paylaştı.
1 yılSiyah beyaz
10 Yorumla Renkli daha hojdır
10 Yorumla
1 yılRenkliler daha güzel
10 Yorumla- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 