• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Erkekler neden çoğu zaman eşofman altı giyiyorlar?

merakettimmişte
merakettimmişte Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
612
Yapay Zekaya Sor

çok görüyorum bunu nedir bu sevda 😃

Güncellemeler
1 yıl
Ss 😌💃🏼💃🏼
Erkekler neden çoğu zaman eşofman altı giyiyorlar?
Cevapla
Nedir Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Şeyleri ola ki hareketlenirse dar kotun altında sıkışmasın diyedir.. es kaza fermuara da sıkışabilir.. her şey önlerindeki aletin rahatlığı konforu için..

    2
    11 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      yok artık 🙄

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      1 yıl

      Öyle 😊

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      tuhaf

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      1 yıl

      Erkek milleti biz kadınlar gibi çok önemsemez giyimini filan.. estetik.. görünüm.. bunlar onlar için çok da önemli değil.. onların hayat felsefesi rahatlık.. işe yararlık üzerine..👍 basit.. sıradan.. yüzeysel.. onların herşeyi..

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      doğru sanırım 🙄

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      1 yıl

      Sanırım fazla kaçar 😅👍

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ahahhaha genetikleri rahat bunların

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      1 yıl

      😊 maalesef.. bu şekilde idare edeceğiz onları..😂

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ne kadar farklı cinsleriz ya 😃

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      1 yıl

      Dünyanın düzeni bu 😊 ayak uydurmak zorundayız..

      Yorumla
    • Şiirden-bıkmış-şair
      Şiirden-bıkmış-şair
      1 yıl

      Tövbe tövbe yok artık daha neler 😀

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ntmore96
    ntmore96 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    e yani eşofman rahat çünkü. şahsen ben de çok giyerim. millet beni beğensin diye bir kaygım olmaz. rahat rahat dolaşırım. istemeyen beğenmesin umrumda olmaz.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

68

Cevap

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    Bence çok rahat bir tercih 🙃

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı.

    Ben normal şort ya da eşofman giyerim dışarı çıkarken

    0
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 4b cevap paylaştı.

    Amaç belli erkekliğini sergilemek gadası

    0
    0 Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Rahatlıklarına düşkün oldukları için tabiki.. Ama bana göre şıklık denen şey ortadan kayboluyor..

    0
    2 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ee yani

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Bence yerine göre giymeleri gerek..

      Yorumla
  • SeİgNeUr_TeRrAcEs
    SeİgNeUr_TeRrAcEs Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Pek düşkünler rahatlıklarina. Biz eziyet çekmeyi sevdiğimizden pantolon etek giyiyoruz ya. İnsan biraz şık tertipli giyinir ama nerdee

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      de mi 😂

      Yorumla
  • Yahyaayaa
    Yahyaayaa Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 72%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 497 cevap paylaştı.

    Nerde ne giyilmesi gerektiğini biliyorum en azindan. Şıklıktan uzak olsa da rahattır ve severiz. Dolaşırken, uzun yola giderken giyerim.

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      uzun yol kabul edilir

      Yorumla
  • Sugarman06
    Sugarman06 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 993 cevap paylaştı.

    Rahat hissedildiği için giyiyoruz spor giyim üzerine zaten bayağı ilerleme var pantolonlar bile eşofman gibi

    0
    2 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ne zamandır

      Yorumla
    • Sugarman06
      Sugarman06
      1 yıl

      Bayağıdır var jogger var buna benzer türler var hatta ben bir ara üstüm batmıştı tesadüf eseri mağazaya girdiğimde değişik eşofman tarzı pantolon gördüm 4 tane almıştım ama türünü bilemiyorum siyah renk askeri yeşil renklerinden almıştım siyahın bir tanesi önü eşofman gibi iplikli acayip hoşuma gitti kumaş tarzı gibide giyiliyor eşofman gibi de giyiliyor

      Yorumla
  • Celebrindir
    Celebrindir Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Rahat. Bazen iş yaparken de giyiyoruz özellikle kirli işlerde. Zaten evde giymelik, kirlense de bir şey olmaz diyip kullanıyoruz.

    0
    3 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      kirli işler ne

      Yorumla
    • Celebrindir
      Celebrindir
      1 yıl

      Örneğin bahçe işi, kurban kesimi, sanayide yapılacak işler (araç tekeri değişme, motor bakım vb), yere yatmayı gerektirecek işler, amelelik işi (bir şey taşımak), tarla işi, bakkala gitmek gibi gibi.

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      mantıklı ama o zamanlarda

      Yorumla
  • BuzPüskürtenEjder
    BuzPüskürtenEjder Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Aşırı rahat oluyor. Sorf eşofman giyebilmek için keten pantolon gibi gözüken eşofmanlar onlardan alıyorum, her yerde giyiliyor sırıtmıyorda.

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      hmm

      Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Genelde rahat diyorlar ama bu pantolon giyerek daha şık görünmek anlayışını yavaş yavaş ortadan kaldırıyor.

    1
    0 Yorumla
  • benhatıra
    benhatıra Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 91%
    1 yıl

    pantolon ne bilmem ki zaten sporla aram iyi olduğu için alışmışın esmşefmona çok hafif oluyor rahat oluyor eşefman ağır elbiseyi sevmem😃

    0
    0 Yorumla
  • 1Dehliz1Zirve
    1Dehliz1Zirve Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Peki sen üzerimizde ne görmeyi tercih edersin? Veya etmez misin? 😊

    0
    3 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ben karar merci değilim soru bu sadece

      Yorumla
    • 1Dehliz1Zirve
      1Dehliz1Zirve
      1 yıl

      Bu cevaptan etkileyici bir karakterle İletişimde olduğumu düşündüm ve mutlu oldum. Ben pek tercih etmiyorum eşofman ama tercih edenlerin amacı daha çok rahatlık , bazılarıda yaş ve bakış açısına bağlı olarak cool göründüklerini düşünüyorlar, bir bölümde var onlarda repçilerin üzerinde görüp hoşlarına gittiği için bu şekilde

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      neye mutlu oldun 😃

      Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Rahatlıktan dolayı. Unutmayın bizde bir de fazlalık var. Dar giymek hem sağlıklı değil hem rahatsız edici

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Bende öyleyim. Yani elimde olsa düğüne öyle giderim

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ıyy :/

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Cool göründüğüne dair bir algı var son zamanlarda..

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      kim dedi onu 😂

      Yorumla
  • nomercy7
    nomercy7 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Çok rahat, işte olmadığım süreçte yazları şort, kışları ise eşofman altı ile takılıyorum :D

    0
    6 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      şort tamam da 😂

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Ne? 😂 Pantolon mu giyelim surekli 😂

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      sürekli demedim ki

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Soyle dusun haftanin 6 gunu mesai var. Gunde 8 saat pantolonlasin, geriye kalan bir pazar bir de mesai sonlari 😂 Onda da ozel bir yere gitmiyorsak eger esofman alti cok iyi 😏

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      tamam siz haklısınız 😃

      Yorumla
    • nomercy7
      nomercy7
      1 yıl

      Kesinlikle 😂

      Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Okul zamanlarında beden dersinden kalma alışkanlık diyelim

    0
    7 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      sen ciddi misin 😂

      Yorumla
    • Boavistaa
      Boavistaa
      1 yıl

      Rahat olduğu için giyiyoruz :D

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      şık değil ama 😃

      Yorumla
    • Boavistaa
      Boavistaa
      1 yıl

      Şık bir yere gidilirse pantolon giyilebilir öyle her yere eşofman ile gidilmez ki

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      kimisi altından çıkarmıyor

      Yorumla
    • Boavistaa
      Boavistaa
      1 yıl

      Evet tercih meselesi

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      hmm

      Yorumla
  • benginnn
    benginnn Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl

    Daha rahat diye herhalde, özellikle yazın pantolon hiç giyilmez

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 536 cevap paylaştı.

    Biz size diyormuyuz niye sürekli tayt giyiyorsunuz diye 😂

    1
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    1 yıl

    Giyip çıkarması kolay.. Ayrıca rahat hareket edebiliyorum pamuksu ve yumuşak dokusundan dolayı.. Pantolon gibi değil..

    0
    17 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ama çok daha iyi görünüyor

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Dışarıda çok giyinmiyorum aslında.. Evde, markete giderken, köyde.. Tarzıma ihanet olur yoksa..

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      benim sorum dışarda sürekli giyenler

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Erkek klasik giyinir ya, ne aşortmanı.. :/

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      klasikte giyinmez :/ takım elbise ile dolaşsın oldu olacak

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Ceket eksik hali olur mu.. 😕

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      hayır :/ spor giyinin 😃

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Zevksiz.. 😒

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      sensin zevksiz ben çok zevkliyim bir kere modada 😒

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Sana çok zevklisin diyenler olacaktır, sakın onlara inanma.. 😕

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      niye inanmayacakmışım bencil 😒

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Çünkü şıklık, klasik giyimde.. Spor giyim tembel işi.. 😏

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      erkekte spor giyim güzeldir bir kere 😒

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Siz kendi giyiminize bakın bir kere.. Erkeklerden size ne.. 😕

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      fikrimizi de mi beyan etmeyelim göze hitap eden 😒

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      1 yıl

      Klasik sevenler için de üstten gömlek ceket, alttan aşortman spor ayakkabı giyinelim o zaman.. 🫥

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ahahahahah komedi ahah😂😂 ben sevmiyorum erkekte klasik giyimi

      Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Giymeyelim mi yahu hahaha. Rahat oluyor Daracık kıyafelere sıkışmaktan yoruluyoruz :D

    0
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Rahat olduğu içindir bu sıcakta kot çekilmiyor

    0
    0 Yorumla
  • Fofenkman
    Fofenkman Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl

    Rahat olunabilecek yerlerde rahat etmek için

    0
    0 Yorumla
  • HiçSaymaOnDokuzHarf
    HiçSaymaOnDokuzHarf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    O kadar rahat ki işe bile eşofman ile gidiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • MagarsuS
    MagarsuS Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 348 cevap paylaştı.

    rahat oluyor ben donda giymiyorum alta ohhh efil efil 😂

    0
    0 Yorumla
  • kuzukapama
    kuzukapama Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    1 yıl

    Bende kadınların kızların neden gri eşofman giydiğini meeak edirem

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      bize yakışıyor gri jogger

      Yorumla
  • Kemiksizz17
    Kemiksizz17 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    1 yıl

    Nerede giyiyorlar. Sen nerede erkekleri gözlemliyorsun?

    0
    2 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      uzayda

      Yorumla
    • Kemiksizz17
      Kemiksizz17
      1 yıl

      Uzay erkeği diye bir şey olsaydı kesin pijamalı ve kıllı bir kozmonot olurdu

      Yorumla
  • Yilmaz3035
    Yilmaz3035 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    1 yıl

    En azından giyiyorlar kızlar gibi altı açık değil 🙂

    0
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 733 cevap paylaştı.

    Ne giysinler rahat işte ne güzel

    1
    3 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      bermuda olabilir kot olabilir tayt olabilir 😂

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      Taytları giyip salınsınlar ahshsöğğ😂

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      evet çok yakışır tayt 🤪😂

      Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Ben de giyerim. Çok rahatt😀

    1
    4 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      bize yakışıyor ama bizler dışarıda çok sık giymeyiz

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      1 yıl

      Evde giderim market yakınsa o halse giderim sadece giyip de izmiri turlamam. dgsgs turlayanlar var ama😀

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      işte ondan bahsediyorum 😂

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      1 yıl

      😅😅😅

      Yorumla
  • Luna44
    Luna44 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Giysinler cok yakisiyo

    1
    2 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      hepsine değil bence

      Yorumla
    • Luna44
      Luna44
      1 yıl

      Ya dar pantolandan iyidir

      Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 397 cevap paylaştı.

    Rahatlıktandır 😄

    0
    3 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      tandır mı yani bilgin yok 😂

      Yorumla
    • Gökay90
      Gökay90
      1 yıl

      Bilgim var :D rahatlık sjasjas

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 594 cevap paylaştı.

    Kot rahat değil ya, bende eşofman seviyorum 😄

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Bence bazıları farklı niyetle giyiyor

    0
    3 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ne gibi

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      1 yıl

      Sosyal medyada eşofman sevdalısı kızlar var sürekli eşofman övüyorlar şimdi demiyim niyetlerini 🙄

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ne kadar aptal onlar ya

      Yorumla
  • __Terkedilmiş__
    __Terkedilmiş__ Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 57%
    1 yıl

    Kot giyerim dışarıda genelde

    0
    6 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      nadir işte

      Yorumla
    • __Terkedilmiş__
      __Terkedilmiş__
      1 yıl

      Yani bilemiyorum ama giyim olarak dikkat ederim, çünkü benim için önemli iyi görünmek

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      önemli olmalı bence de erkekte şık olmalı

      Yorumla
    • __Terkedilmiş__
      __Terkedilmiş__
      1 yıl

      🙂 30 civarı polo yaka tişörtüm var, bir o kadar kısa kol uzun kol gömlek. En az 10 tane kot falan. Diğerlerini söylemiyorum bile. Giyime çalışıyorum resmen

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ooo çok iyi bak bu özellik

      Yorumla
    • __Terkedilmiş__
      __Terkedilmiş__
      1 yıl

      Bilemedim 😂

      Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Rahatlıklarına düşkünler ondan olabilir.

    0
    3 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      bu kadar da olmaz ama ya şıklıktan uzak 😂

      Yorumla
    • _infinitum
      _infinitum
      1 yıl

      Bir çoğu önemsemez bunu😅

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      neyi önemsiyorlar ki zaten zevksizler 😂

      Yorumla
  • crazzy42
    crazzy42 Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 99%
    1 yıl

    eşofman altı giymeyip ne giyeceğiz etek mi?

    0
    0 Yorumla
  • küçüksoğan
    küçüksoğan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Rahatıma düşkünüm

    0
    0 Yorumla
  • OrhanDeli
    OrhanDeli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    hanzo olduğu için

    0
    0 Yorumla
  • BLUE1982
    BLUE1982 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl

    Dökümlü olduğu için rahat oluyor

    0
    0 Yorumla
  • chefmaster
    chefmaster Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Rahatlık oluyor 😂

    0
    0 Yorumla
  • Şiirden-bıkmış-şair
    Şiirden-bıkmış-şair Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Siz niye tayt giyiyorsunuz 😀

    0
    0 Yorumla
  • Gereer
    Gereer Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 100%
    1 yıl

    Tombala için daha rahat gibi...

    0
    0 Yorumla
  • gokallpz
    gokallpz Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ben giymem bamya olmadığı için

    0
    0 Yorumla
  • Mrt_5555
    Mrt_5555 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç sevmem eşofman altı giymeyi

    0
    0 Yorumla
  • Bαყαɳʂҽϝƙαƚ
    Bαყαɳʂҽϝƙαƚ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl

    Daha rahat buldukları için olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Güzelamadertli
    Güzelamadertli Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Bence üşeniyolar

    0
    0 Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    1 yıl

    Rahat çünkü 😂

    0
    0 Yorumla
  • MasrEmsn
    MasrEmsn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Alet edevat görunsun dıye 😁😀

    0
    0 Yorumla
  • mode007
    mode007 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    1 yıl

    rahat yahu başka ne sebebi olabilir

    0
    2 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      bu kadar da önemsiz giyinilmez

      Yorumla
    • mode007
      mode007
      1 yıl

      hiç umrumdaa değil açıkcası kendim için giyiniyorum

      Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bilmem hiç merak etmedm

    0
    0 Yorumla
  • HızırBey
    HızırBey Takip Et
    Guru Yaş: 36
    1 yıl

    Ben hiç giymem kot genelde ya da daha bol giyerim

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Rahat oluyor kot gibi sıkmıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Rahatlık

    0
    2 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ama sürekli giyiyorsunuz 😃

      Yorumla
    • Yecüc_Mecüc_7991
      Yecüc_Mecüc_7991
      1 yıl

      Yoo ben her zaman giyinmem hafta sonları, yürüyüşlerde ve sporda sadece

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Özensizlikten

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      bence de

      Yorumla
  • DedeSalih
    DedeSalih Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    rahat çünkü

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      tamam 😂

      Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Rahat olduğu için

    0
    6 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      herkes de aynı şeyi diyor 😃

      Yorumla
    • ᖇaskolnikov
      ᖇaskolnikov
      1 yıl

      E çünkü sebebi bu

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      çok aydınlandım

      Yorumla
    • ᖇaskolnikov
      ᖇaskolnikov
      1 yıl

      Güneş gibi aydınlattığım doğrudur

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      havalara gel 😃

      Yorumla
    • ᖇaskolnikov
      ᖇaskolnikov
      1 yıl

      😎😎😎

      Yorumla
  • Competizione
    Competizione Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    1 yıl

    Rahatmış öyle dendi. 😂

    0
    2 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      kim dedi

      Yorumla
    • Competizione
      Competizione
      1 yıl

      Agalar.

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Haşortman altı nedu

    0
    5 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      aşorttman altı işte 😂

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      1 yıl

      İşte nedu hoşafman altı djdjd

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      senin fındık toplarken giydiklerin gibi değil mesela 😂

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      1 yıl

      Onlar pijama 😂

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      ahahaha evet 😂

      Yorumla
  • çpkn_kuruFASULYE007
    çpkn_kuruFASULYE007 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Moda & Stil konusunda 412 cevap paylaştı.

    gri mi

    0
    1 Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      1 yıl

      rengi farketmez

      Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Erkekler neden çoğu zaman eşofman altı giyiyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden tisort giyiyorlar? 12 cevap verildi
Erkekler neden dar paça giyer? 101 cevap verildi
Erkekler neden dar giyinir? 22 cevap verildi
Erkekler neden tayt giyer? 26 cevap verildi
Erkekler dar eşofman giyip dolaşmayı neden seviyor? 30 cevap verildi
Erkekler neden böyle giyinmiyor? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨