Kendime has tarz oluşturamadım bi türlü
- Düşününce ara sıra güzel giyinmeyi başarsam da genelde ergen ergen giyindiğimi farkettim
Kendime has tarz oluşturamadım bi türlü
Ayy aynı ben. Yavaş yavaş bir tarz oluşturmaya çalışıyorum ben de. Sana vereceğim tek tavsiye aldığın kıyafetlerde inci-boncuk, sim, pul, baskılı yazılı detaylar olmasın. Bu tarz tişörtler ergensi duruyor biraz. Basic giyinirsen modası geçmeyen parçalara sahip olursun ve daha tarz durursun. Bir de kilonu boyunu bilmiyorum ama giyeceğin tişörtler ya tam dar ya da tam bol olsun. Ara boy olan yani normal kalıp olan tişörtler/kazaklar daha demode duruyor.
@Kenank07 Valla ben 28den sonra oluşturmaya başladım. Bi gün dolabımda bi dünya kıyafet olduğu halde giyecek bir şeyim olmadığını fark ederek bir stilistin YouTube kanalına baktım ve dolabımın ne kadar demode ve birbiriyle uyumlu olmayan parçalarla dolu olduğunu fark ettim. Henüz dolabımı tamamlayabilmiş değilim. 2 yıldır buna çalışıyorum
Sen bana beğendiğin kıyafetlerin linkini at ben sana aralarından hangisini almalısınnya da almamalısın söylerim veya benzer daha güzel kıyafetler öneririm senin tarzına göre sana gidebilecek.
Problemin temeli de o zaten Kıyafet beğenemiyorum. Sen benim yerime beğensene😀
Bunu yapabilmemmiçin seni daha yakından tanımalıyım hem görsel hem de duygusal. Ve genel giyim tarzını da bilmeliyim. Bi çeşit arkadaş olmalıyız yani. Yoksa doğru sonucı elde edemezsin.
Genel giyim tarzım yokki ne bulduysam giyiyorum
Nasıl yani ne bulduysam giyiyorum dersen babanın pantolonuyla çıkıyormusun yani sokağa? Öyle bir şey yazsın ki aklıma çok daha uçuk şeyler bile gelir ne bulduysam giyiyprum dediğin için 😅 hiç poşeti şort yapıp çıktınmı dışarı?
Yok be o kadarda değil 😀😅 yani çok bayıldım dediğim bi kıyafet olmadı hiç neyse şunu da alıp giyeyim bari sırf çıplak gezmemek için anladınnn mııı😄
Evet ama o bişe bir tarzdır yani senin tarzın odur. Eğer bu benim tarzıö değil diyprsan o hakde o kıyafeti almayacaksın bir hafta ya da bir ay ara dolaş öyşe bul bir kere al tam al. Ve öyle aldığın bir kıyafeti de çok kullanırsın merak etme.
2 ay bile dolaşıyorum yok bulamıyorum ya
3 ay dolaşırsın o halde 🥰🫣 ciddi söylüyorun. Ve sana hak veriyorum da gerçekten çok vasat bir giyim sektörü var ve aradığımı bulmam kendime uugun şık yakışan bir şey bulmak zaman alıyor heryerde yol çünkü sana belli bir giyim tarzı dayatılıyor ve bende bu giyim tarzını giymeyi reddediyorum
Aynenn öyle bende onu demek istedim. Mesela şu ana kadar dolabımdan toplasan 2 parça takım anca güzel çıkar. Diğerleri dediğim gibi sırf kıyafetim olsun diye aldığım şeyler ama artık öyle yapmak istemiyorum. Güzel hoşuma giden yakışan bi şey bulmaya çalışacağım
İşte benimde bahsettiğim bu. Eşimin dolabını böyle yaparak düzenledik işe yaradı.
Bende düzenlesem keşke. Kendimi kadın gibi hissetmiyorum bu kıyafet sorunu yüzünden. Çok canımı sıkmaya başladı
İşte fopru adrestesin ama dediğim gibi arkadaş olmalıyız ki işe yarasın. Öyle bir ikimkıyafet önerip konuyu kapatacak kadar badit değil
Doğru haklısın:'/
Yani evet öyleyim 🫣🥰
Cevap
6Cevap
Başkasının oluşturduğu şey senin için bir sitil olmaz insanın kendine yakışanı bilmesidir tarz bence
Bende öyle düşünüyorum zaten de sorun şu ki kendime neyi yakıştırdığımı bilmiyorum dkkd
Kararsız kaldığın elbiseleri seçmende yardımcı olurum
Güzel olur hatta erkek bakış açısı ile daha iyi olabilir dmden atıcam kıyafetleri
Fiziğin kıymeti yaşanacak zevklerle ortaya çıkar giyim be alaka
Sen ne anlatıyosun erkek kişisi
Ama doğruyu söyledim bazı şeyler vardır çok özel şeylerdir kıza fiziğine göre yaşanabilir şeylerdir ve zamanı gelince doğru kişiyle doğru zamanda olacak
Yardımcı olurum canım
Nasıl
Yaz bana istersen
Nasil giyiniyorsun ki ona göre değişir.
Kot giyiniyorum da bıktım
kombin onerileri var instagramda bakabilirsin
Bakıyorum da anlamıyorum işte sorun orada
Fizigin nasıl yaz isterse n
kendi fiziğine benzer ünlüleri takip et
Görmek lazım önce fizigini
Merak ettim fiziğini
Öğretirim
Öğret
75b/64cm bel/92 kalça
Momjean gitmezki bana basenliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?