Şunlara bakın kızlar benim sevdiğim erkek kombinleri bayılıyorum 😊
Hemfikir miyiz?

Hemfikir miyiz?




Şimdi bu fotoğraflardaki erkeklere bak bir de gerçek hayatta gördüğün kişilere bak nasıl giyinecekler üstelik gerçek hayattaki insanlar ömrünün yarısından fazlası 15 saat çalışmakla geçiyor
Olabilir ama yine de isteyen böyle olabilir
İmkansız değil sonuçta 🙃
Yani evet zaten ben sana şunu söyleyeyim Bizim ülkemizde insanlar kilolarına dikkat etmiyor kadın olsun erkek olsun istisnalar hariç
Tm
Cevap
8Cevap
Bilmiyorum ben öyle giyiniyorum ve uzunumda diğerlerinin giyinmemesi işime gelir 😉
Kesinlikle haklısın. Skinny jean hala neslini sürdürüyo.. Basit ve son derece şık bi kombin gerçekten
Evet yaaa skinny artık firmadan unutulsun yaaa 😂
Sence bizim cinslerden hangisi fit gtü göbeği salmış hepsi jilet gibi giyinecek adam yok piyasada hem parada yok
En haklı yorum😂
yalnız bendede sağlam dururda sportif daha iyi samimi
Hı hı
Az mı? Şaka mı bu? Aksine o kadar çok görüyorum ki normalde seveceğim bir tarzken artık midem bulanıyor 🤦
Neden vazgeçmeyin çok güzel kombinler
Benim kombinlerim genelde böyle sade ve alışıldık değil, belli tarzlardan harmanlamalar yaparak kendi tarzımı oluşturuyorum ben genelde. Böylelikle tamamen kendime has bir sitlim olmuş oluyor.
Güzel 🙂
Öyle yani ben özgün olmayı seviyorum, özentilik pek benlik değil xd
Teşekkürler.
Bence de böyle daha şık, Semicenkimin tarziiii🤩
Yürü be kızım aşırı centilmen duruyorlar değil mi☺️😍
Ne?
Heee profil gerçek değil.
Tm sorun yok bakma sen ben de çok sevmem
Ama ben pantolon ve tişört şeklinde yazmıştım
Maskülen erkek olması gerekn böyle giyiniyorum. Asla şaşmaz
Krolar daha cok yetisiyo
Kore tarzı
Yaa Kore değil ben Kore sevmiyorum 🙃
Genelde onlar bu tarz giyiniyorlar da dizilerde görüyoruz
Az değil be her yer bunlardan dolu
Tırt
Hiç tarzım değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?