AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Türklerin kenndine özgü kası var Türk kası daha ne istiyon :)
Başını yasla uyu dimi.-.
Aynen var mı öyle rahat onlar sert bzimki rahat
Peki neden türk kızları diğer Avrupa ülkelerindeki kızlar gibi güzel değil?
Türk kızlarıda çirkin haklısın valla.
Benim burada anlatmak istedigim sey, insanlarin dis gorunusleri hakkinda yorum yapmak bize kalmaz ve bu hadsizce.
Bu da Giovanni Bonamy. İsveçli değil ama paylaşayım dedim. Gözleriniz bayram etsin <3 :D haha haaa
Peki ya rus ve alman kadınları neden turk erkeklerini beğeniyor?
En yakışıklı erkeklerin bulunduğu ilk 45 ülkede Türkiye yok. Bir kaç kişiye dayanarak genelleme yapmayın. Bir düşünün. Rus erkekleri fareye benziyor. Rus kızları mecburen size bakıyorlar. Bir rus kadınları 3 5 Türk ü beğendi diye egonuz tavan yapmasın.
Hahahaha begenilenlerin arasindaydim :)) ama sende farklı düşünüyosun bence bütün erkekler yakışıklı olucak diye bir kaide mi var? bir kaç Türk yakışıklı diyosun o bir kaçının yanında ol o zaman sende.
İstisnalar kaideyi bozmaz. Dışarı bir çıkıyorum. Lanet okuyorum resmen bir tane mi yakışıklı olmaz?
Gülüm sen toplum arasindami yasiyosun yoksa ufak bir kasabada felan mi. Gerçekten seni görmeye ve bu turkiyede insanların oldugunu gostermeye gelicem yanına. Senin psikolojinde iyi değil pasaport çıkarıp mutlu olabilecegini sandığın ülkeye git.
Etraftakilerde tip olmadığını göremiyorsan göz doktoruna görünmelisin.
Kızlar bu adam sizi ortadan ikiye yarar tehlikeli sularda yüzüyorsunuz ona göre
Sanane l*n i*ne. Çanakkale de seni zaten isveçli kaslı erkekler korudu.
Davul bile dengi dengine canım hep ayarında erkekler rast gelmiş sana ahhasf :D
Ukrayna kızları meteorr siz neden çakıl tasisiniz 😆😆😆😂😂😂
Kanada kızları daha güzel.
Hıı peki
Profil fotomdaki de bir turk kadini dikkatini cekerim
bizi mal mı sandın sen :D önce kendi fotonu koy da kim taşmış görelim :D
Alexander taşmışş <3
Bu daha taş.
https://hizliresim.com/7VM9Vm
yok yaa kız tipi kötü bencee ama vücutt süperr :D sads
Tipi kötü mü? Emin misin? Birde buna bak o zaman.
https://hizliresim.com/pmz5pr
aaynı kişimi bunlarr :/
Evet. Neden ki?
2. resimde daha yaşlı durmuş ama daha yakışıklı
24 yaşında :/
Kasli erkeği hak edecek kiz ol sen o niteliklere yüksel seni kasli türk erkeğide bulur merak etme sayin kezo
Kezban yalancı demek. Hiç alınmadım.
türkiyedede bikaç hoş erkek var haksızlık etme şimdi:D
İstisnalar kaideyi bozmaz :D
hahahha olsun yazık onlara hepsi demiş zaten türk kızları çokmu güzel diye :D
Valla biz biraz makyajla güzel olabiliriz ama onların çirkinlikten kurtulmak için kafalarını kesmeleri gerek.
Duyanda sanır ki bütün isveç üçgen.
Yapılan araştırmalarda en yakışıklı erkeklerin bulunduğu ilk 45 ülkede Türkiye yok. İlk sırada İsveç var. Buna dayanarak söyledim zaten.
Aramızda para toplayıp yollayalım seni isveçe olur mu
papgan bana hirstiyan sitlernen gelme o zaman senin baban da cirkin
isvec erkeyi yaksikli cunki isvec kadin onu dogurur
Siz neden kaş biyik aliyosunuz yabancı kizlarda boyle şey yok tiksiniyorum sizden ellemeseniz erkekten farkiniz kalmicak sakalli sakalli dolascaksiniz
Hahaha zoruna gitti. Çirkiniz , çirkiniz , çirkiniz bitti. Erkek ve ya kız fark etmiyor.
Boyle ol canimi ye hepimiz cirkiniz beaa :-D
Cehalette seviye atladın valla şu cümleyi okuyup okuyup gülüyorum
@pemberuhemici cehaletle ne alakasi var maksat eğlenmek nedense milletimiz hep bir arayis içinde hep başka ülkelerdeki kizlari veya erkekleri begeniriz özenti var hep insanlarda ama kimse elindekinin kiymetini bilmiuo nedense
""""Siz neden kaş biyik aliyosunuz yabancı kizlarda boyle şey yok """""
Hmmm anladim oraya takildin sen ama öyle deilmi ya benim kiz arkadasim vardi yabanci onunla da konuştuk biyik sakal cikmiyomus onlarda sizin buradaki kizlar çok killi dedi bazilari favorileri biraksa bariz manco gobi olacak gerçekten :-) @pemberuhemici
kandırmış seni ya
Kıl her insanda var. Yaratılış gereği. Hee az olan var çok olan var tabi.
Ama türk erkeklerinin göğüs kıllarının da hakkını yememek lazım
Ya ben ne kadar safmisim nasil dusunememisim gururumla oynamis benim pis bir mendil gibi kullanip atmis emekli beni bu kiz hain size inanıyorum artik ok ama ben öperken yüzüme batmasinda bakimini yapsinlar yeter :-D @pemberuhemici ve @agrresifkizz
rus kizlar en guzel sen kendine bak aptal
Çok gereksizsin keşke ölsen
Midemi bulandırıyorsun keşke ölsen.
isvec erkeyis ana bazmaz
Allah türk erkeklerini yakışıklı yaratmamış biz napalım çok istiyosan isveç erkeği oraya git
İnşallah.
sen sanki çok güzelsin de böyle erkekleri istiyosun sen önce git aynaya bak kendine sor bakalım beni isveç erkeği beğenir mi diye. böyle şekilcilik böyle tip düşkünü kızlar düşman başına
Beni görmeden yorum yapıyorsun ya helal olsun.
sen de bizi görmeden yorum yapıyosun. direk bütün türk erkeklerini aşağılıyosun şu an neden türk erkekleri böyle yakışıklı değil diye siz çok mu güzelsiniz acaba?
kendi ırkının erkeklerini beğenmiyosan başka ırkın erkeklerini istiyosan o zaman burdan gidersin. burada o çok sevdiğin yakışıklı isveç erkekleri yok senin nefret ettiğin tipsiz türk erkekleri var bayan
Umarım birgün gidip siz tipsizlerden kurtulurum. Ayrıca en yakışıklı erkeklerin bulunduğu ilk 45 ülkede Türkiye yok ve ilk sırada İsveç var. Buna dayanarak söylüyorum.
iyi git arkandan kimse de ağlamaz tam tersine böyle bir şekilci tip düşkünü kezbandan kurtulduk diye kutlama yaparlar. insanları dış görünüşüne göre değil kişiliğine göre karakterine göre seçim yap hayalinde ki yakışıklı erkeği buldun diyelim seni kullanıp atarsa hayatını mahvederse o zaman iyi düzgün erkek yok diye de şikayet edip ağlama git en yakın pencereden atla
Hiç alınmıyorum. Ayrıca kezban yalancı demek. Fazla cahillik iyi değil.
o anlam değişti artık asıl sen o kadar cahilsin ki sadece dış görünüşe önem vererek eş arıyosun bide abartılı bir şekilde. hangi yakışıklı seni beğenir? hiç beklemediğin biri çıkarsa senin tabirinle yalancı düzenbaz sürekli aldatan bir tip çıkarsa sonuçlarına da katlanmak zorunda kalacaksın
Bu bir iltifat. Teşekkür ederim.
sen bilirsin ama şunu kabul et kendi hayatını mahvettin
yalan
türk erkekleri daha iyi :)
" Bir ulusun güzelliğini erkekleri belirler" Adolf Kezbanus
Kezbandan başka bildiğiniz kelime yok. Yazık sana. Kezban "yalancı" demek ayrıca. Hiç alınmadım.
kasla tiple adam olnmaz sekerlik=)
Bunlar hep biscolata reklamı..
isveçli değiliz ondan
Gıybet etme ne olur çalış senin de olur güzelim :D
İsveç'e uçak bileti alalım. İsveç kızlarıda güzel. Sende gel. :D
Ben belarusluyum belarus varken niye isveçe gidiyim :D
En yakışıklı erkekler İsveçli imiş. Ben giderim öyleyse -,-
Geç bile kalmışsın sen :D
O kasları kaldırcak Türk Kezbanı yokta ondan
Çirkinim , çirkiniz , çirkinler. Bitti -_-
Ne mutlu tr diyene o zaman
Çünkü biz Türk erkekleri akıllıyız.
Ne alaka şimdi. Her daim kendinizi övmek zorunda mısınız?
Peki siz Türk kızlari her daim kendinizi zeytin yağı gibi üste çıkmak zorunda mısınız?
Çirkinim, Çirkinler, Çirkiniz tamam kapatalım konuyu.
Çirkinsiniz demedik ki. d
illa Bizdemi cikaralim :)
Türk kızları neden koca götlü?;)))
Çünkü koca götlü o.0
Hahaha! ironiyi sevdim;) devam...
Çünkü gtumuz güzel latin kizlar gbyimmm :D birde esmer olsam ;)
çünkü sizi iyi mikemiyoz daondan
çok çok özür dilerim.((
Allah belanı vermesin -_- Hani imanlı idin. Birde cemaat kurmuştun. Kandırdın beni 😭😭😭😭 Ama adımı o cemaate yaz -,-
soruyu okuyunca kan beynime sıcaradı kendimi kaybettim çirkinim diye nabim :(((
Boşver :D Baksana sadece sen değilsin. Bütün erkekler saldırıya geçti soruyu gördüğünde -,-
tamam o zaman :))
rus kızları çok seksi . siz neden değilsiniz? :)
Doğru valla.
ozaman isveçli aramayın :)
ama ben harbiden isvec kızlarına bayılıyorum !!!
Aynen çok güzeller.
varsa tanıdıgın itinayla tanısabilirim beyaz tenli yesil gozlu kumralım ve kaslıyımda :DDD
Bundakide kas mı pehh :))
Anlaşıldı kasta hulk tiplileri beğeniyorsun. İğrenç.
Hayır. Böyle
https://hizliresim.com/041QZR
Hmm anladım daha kaslı yani.
Aynen, kendini kasmadan belli olucak derecede, en ideali.
Yeni ergenler katılmış Aramıza
Maşallah. Ergen ve kezbandan başka kelime bilmiyorsunuz. Zorunuza gittiği besbelli.
Tipimden gayet memnunum ben cok şükür senin gibilerine Beğendirme niyetim de yok kendimi git İsveç'te yasa burada ne ısın var çocuk
İstisnalar vardır. Ama sen istisna değilsin maalesef. Zaten elimde olsa direk giderim İsveç'e siz tipsizlerden kurtulurum.
Vay tipine zorladığım kendine güveniyorsun madem o tipini giZleme de bakalım bir neye benZiyosun Bıyıklı 😂😂
Midemi bulandırıyorsun. Daha fazla cevap vermeyeceğim.
öyle öyle. marangozla evlindiğnde haber et.
Valla sizde Miranda Kerr diye geziyorsunuz ama evleneceğiniz kadının bıyıklarını tararsınız.
en azından sünnetsiz yemezler.
Şimdi birşey demesem diyecek birşey bulamadı diyeceksin. O yüzden söyleyeyim daha fazla cevap vermeyeceğim. Midem kaldırmıyor seni. İstediğini söyle.
hahha öyle mi dersin.
Biz onları döveriz. ve biz kebab seviyoruz
Evet 😄
İsveç erkekleri çok taş
Aynen. Yapılan araştırmalara göre en yakışıklı erkeklerin bulunduğu ilk 45 ülkede Türkiye yok. Ve İsveç ilk sırada. Buna dayanarak söylüyorum zaten. İstersen araştırabilirsin.
Hayati boyunca isvec erkegi gordu sanki qez0 xD
en güzel yanıda onlara yaklaşamayacaksın bile :D
Tipsizsek Tipsiziz Yani, Napalım Ölelimmi !
hdfdsgsfdgfdgf
Çünkü eşşeğin zükünden dolayı
İsvec erkekleri yakisikli degil
Hangi erkekler yakışıklı acaba?
Slav ve iskandinav kokenlerinin kizlari guzel. Yakisikli erkekler aramak icin biraz guneye akdeniz sahillerine gidebilirsin. İtalyanlar ozellikle
En yakşıklı erkeklerin bulunduğu ilk 45 ülkede İsveç ilk sırada İtalyanlar ise 6. Buna dayanarak söylüyorum. İskandinav erkekleri beğeniliyor. İsveç te İskandinav ülkesi zaten. Ayrıca ilk 45 te Türkiye yok -_-
Türk erkekleri yakışıklı değil mi
@seraywho
Turk erkekleri yakisikli degil diyen dogmatiklerden degilim ama bir ünü de yok acikcasi..
Idamlık sen sütünü içtin mi
Uyuman gerek senin.. Git dinlen.
Birisi ninnisini söylesin su çocuğun memesi düşmüş
Vakit kaybısın. Cevap vermeyeceğim bir daha. İstediğini söyle.
Sana selam bile vermem yani sende kim oluyorsun? KS yönetimi 15 yaşındakileri ne zaman atacaksınız buradan
Yazık sana.
Eziksin
sana denk gelmemişim :p
türk erkeğinin kaşı gobegidir ;)
hobit sever kızlar..
para ver bende olayım onlar gibi
C dedim :))
İsveçe git sende burayı insanları beğenmiyorsan
Memnuniyetle.
He yav he
Aha damladı bir tane daha -_-
sen şöyle gel hele !
Vurma bana.-.
Baban nereli :D
Türkmen 😄
Sonuçta türk dilini kullaniyorsun ve bu topraklarda yasiyosun ben türk değilim ama kendi ülkemden çok seviyorum ve saygim var.
Yaa ben Türkleri aşağılamadım. İsveç erkekleri taş dedim. Türkler neden bu kadar taş değil? anlamında -_-
Asagiliyosun iste. :D
Yaa -_-
Ahaha :D
bıktım senden...
Rica ederim.
Beni ararsın sen #(
Sen benim gözümde İsveç erkeği gibisin <3 :D
Özüm türk #)
Denemek lazım..
Senin baban Yakışıklı Değilmi Kaşarella?
Babam çirkin ya da değil sanane. Diyecek birşey bulamadın tabi.
yaw bisiyeee la :D D: d erkek görmemişsiniz siz burdakiler böbürleniyorsunuz hepiniz azmışsınızz :D
baban turk
kurban olun siz türk erkeğine kurban
Eksi :D
Katiliyorum sonuna kadar :) biz R degince gozleriniz 4 tane oluyor ama :))
@mrtkvnç nasıl olsa sadece kürkçü dükkanı geri dönecekler :)
Aynen hacım. ama hala bunun farkında olamamalarina sasiyorum bende neyin kafasi bu :)
bırak şimdi onlar eksilesinler bizimle evlenince bizde onları eksileriz:)
kız taklidi yaban bir gayolabilir
Allah belanı versin. Siz Victoria Secret diye gezerken lezbiyen mi oluyorsunuz? Beyinsiz mahluk. Yazık sana
Vurun şunu.
Vurunda kurtulayım siz tipsizlerden.
Höö sanki dünya güzelisin ya._.
Kezban..
Kezban yalancı demek. Hiç alınmadım.
Ben o tür kezban demedim. Sen bu kafayla gidersen 55'inde bile koca bulamasın :D
Köylü kızlarını aşağılamak için iğrenç yaratığın biri çıkarmış. Köylü kızlar ezik tarzında. Ama TDK'da yalancı olarak geçiyor. Siz eziklerin kezbandan başka bildiği kelime yok. Yazık sana.
Köylü kızı ne kızım ya :D ne içtin ya sen :D :D köylü kızı mı dedim ben :QSQEQSQ:
Kezban köylü kızı ismi genel olarak. Bazı aptallarda kızları aşağılamak için yok hatçee pakize hacer kezban tarzı şeyler çıkarmışlar. Yazık. Ki evet kafam iyi değil -,-
Kezban'ı ben çirkin-evde kalmış anlamında kullandım. Tee nerelere getirdi lafı... Konuşmayı oluşan anlarsın ne demek istediğimi...
Şu tartışmanın saçmalığına bak. Vakit kaybısın.
En başta sen kayıpsın..
Bu arada Allah çarpsınki engel attın zannettim. Soruyu görünce.
Siz Rus kızları diye gezersiniz, biz İtalyan erkeği ama yine birbirimize kaldık. Gel sarılalım.
Rus kadınlarının %60'ı çirkin olup İtalyan erkekler %75'i tipsizdir. Bu arada açtıp gollarımı lanet olsun bu hayat diyelim :D
İtalyan erkeklerinin %70 i gaymiş o.0 O kadar taş olunca -,-
Ruslardan şüpheleniyorum..
En güzeli bizim memleketin insanı :) Ne gayı var ne gaydası var ohh kız erkeğe erkek kızla çıkıyor oh mis :D