Kot pantolon, dolgu topuk terlik kombinlerim beni yaşlı gösterir mi?

32 yaşındayım. Dışarı çıkarken neredeyse hep dar kot pantolon ve altına dolgu topuklu terlik giyiyorum. Dolgu topuklu terlikleri çok şık ama aynı zamanda rahat buluyorum. Bir de ayaklarım genelde kırmızı ojeli oluyor. Ama dar kot pantolon, dolgu topuklu terlik ve kırmızı ojeyi sanki gençler asla kullanmıyor. Tarzım beni yaşlı gösteriyor olabilir mi?

Kot pantolon, dolgu topuk terlik kombinlerim beni yaşlı gösterir mi?
Cevapla