Elbisenin göğüs kısmı açık giyince çok belli oluyor iğne ile kapatınca kötü duruyor bir önerisi olan var mı?

Güncellemeler
1 yıl
Belli oluyor derken açılıyor dekolte yani
Elbisenin göğüs kısmı açık giyince çok belli oluyor iğne ile kapatınca kötü duruyor bir önerisi olan var mı?
Cevapla