Tişörtlerimi pantolonumun içine sıkıştırmaktan sonra en sevdiğim kombin ahsjs

Tişörtlerimi pantolonumun içine sıkıştırmaktan sonra en sevdiğim kombin ahsjs

Kadınlara bu tür görselde kullanmış olduğun kombin yakışıyor. Erkekler bence çoraplarını saklamalı. Sonra recep ivedik gibi gözüküyorlar.
Bence recep ivedik bu kombiniyke çok tatlıydı
Cevap
35Cevap
Hayır günlük olarak kombinim aynen böyledir. Boğazlı çorapları severim ve görünmesini isterim. Tam benim tarzım.
Spor bir kombinse
Veya siyah beyaz kombinasyonu yapmışsam olabilir diğer türlü hayr
Ben kısa çorap giyerim zaten görülmez pek

Yeni trend böyle 😂
Aboo düştüm
Yok iyiyim bi dil altı attım
benimde aklımdan şu geçiyordu çorap rengi pantolona mı uyumlu olmalı yoksa ayakkabayı mı, ayakkabıda karar kıldım doğru mu yapmışım
Keyfine uysun yeter
bu görsel benim tayt giydiğimde çorap spor ayakkabı kombinim fix 😂😂 aynısı yav bi ayakkabı değişiyor çoraplar aynı
Benim çuraplarım genelde çizgi film karakterli oluyor böyle düz giyince ankastre krizlerine giriyorum shsjsj
benimkiler taytla hep böyle ya da bazen bunun iki çizgililerinden 😂 o sevimli çurapları evde giyerim 😃
Hem de bir gösteririm oyyşş. En sevdiğim şey çoraplarımın övülmesi. 🤣
Her şeyinle övdüğümüz yetmedi bi de çırapların çıktı başımıza
Her şeyinle övdüğümüz yetmedi bi de çırapların çıktı başımıza sjdjd
🤣🤣🤣 Aliş hayatım yeterince zorken sen de zorlaştırma be TC Aliş. 🤣
Zorlandığın yerde ben ittiririm aşko🥳
Aliş ittir beni yatağıma düşim de gözlerimi mantıların içinde açim.
Ahsjsjs aç melaike kendini mantı tenceresinde görürmüşş
Tencere köşesinde mantı denizine doğru yağan karı izlemekteyim. 🤣
Beni de al yanınaa
Bir yanımda sen diğer yanımda da sen. Uyuyom galiba ya da zarhoş oldum.
İlki daha muhtemel
🤣🤣 günoş aliişşşi. Uyan hadiiiii.
Aşkom uyudum mu kii
Oha lan uyu artık. Aliş bayılıp kalcan bi yerde git uyu çabuk. İnterneti yasaklıyorum sana. 🥹
Sen yazana kadar uyudum uyandım bi daha uyucam sjdkd
Çok geç yazıyorum ben di mi? Benden sevgili olmaz di mii? 🤣🤣
Çorabıma baglı bazen sacma sapan renkler giyiyorm o zaman saklarım 🤭🤭
Aman bu milletten mi çekineceksin boş ver
Çoraplarım ayakkabıdan çıkmayacak kadar kısa
Yoksa babet miii
Genelde evet
Babetin iki çeşidi oluyor ikisi de
Erkek kombininde zaten çorap çok gözükmez ama yine de uyumlu olur
Erko kombinlerinde de şortla yapılabilir bu tarz şeyler
Dikkat ediyoruz zaten o kadar alakasız değiliz 😂
Yazın evet kışın benim çoraplar renkli avokadoluuu
Ben bugün pembe ve pandalııı 🫠
Bu tarz çorapları kullanmayı çok fazla tercih etmem.. Yazın zaten sadece sandalet kullanırım.. Bu sıcaklarda spor ayakkabı giymem..
Hayır genelde ayakkabılarımın da üzerini örten uzun ve bol paçalı pantolonlar giyerim
Çorap bir kültürdür ben çorap kandınıyım ahshhs ben cok garip çoraplar giyerim komik çoraplarım var, gizlemem.
Saman taşırken ayaklarımıza değmesin diye corapları üste atardık. Bu moda mı olmuş yani amen tonrem :(
Dikenlerrrrrrr
Köyü özlüyoruz itiraf edelim
Nerelisiniz
Peki saygı duyuyorum 😂
Gizlerim zaten pantolon giyceksem ya paraşüt ya da İspanyol paça giyerim bide bot giymeyi çok severim.
Her türlü giyinirim. Çoraplara gelirsek bazen içeri de bazen dışarıdadırlar. Giyim tarzımla alakalı.
Topuk çorabı giymediğim için sorun yok. Göstermekten çekinmem açık renk giymeyi seviyorum
Kombine göre değişiyor, kesin gizlemek gibi bir huyum yok.
Siyah ve kısa çorap giydiğim için hiç sorun olmuyor
Siyah renk dışında başka renk çorap giymem ama çoraplarımı Gizlediğim doğrudur
Yakışmış knk ama bende de hepsinin aynı marka olma takıntısı var
Göstermek gerekirse gösteririm
Göster amcalara çurabını
Delik 😃
Resimdeki çorabın bir özelliği yok sıradan hiçbir anlam ifade etmiyor
İnce 6 denye yok gibi giyerim açık ten rengi aşko 😘😘
Gizliyom valla
Kimdennn kimdenn
Bu mantıklı tamam
Asla gizlemem erkekler gizlesin :D
Pantolon ve çoraplarımda renk uyumum vardır oturduğumda ise görünüyor
Sevmiyorum göstermeyi, paçaların kenarından göründüğü kadar işte
Fotoğraftaki senin kombinin mi
Giydiğim pantolona göre değişir ya
Göstermiyorum bilek açık olacak🙃
eyy aşkk sen ne kadar da krocasın🥹😅
Gizlemek bana daha uygun geliyor
Güzel bi çorapsa göstermeyi severim
genelde renkli çorap giyerim ve gizlemem
Görünmesini seviyorum
Gizlemem de göstermem de
Sen gösteriyor musun yani
Nike ise gösteririm 😃
hiç yapmadım, yapmak da nasip olmaz umarım
Hiç kombin vs yapmiorum ya 😅
Duvarı kirleteceksin yaw çek ayaklarını
Gösteririm kombin yaprkn
Güzel renkli çorap giyerim gösteririm
Çoraplara hürriyet 🙄
Genelde kısa giyerim çorap o yüzden görünmez bile
Babet çorap mı
O tarz gibi evet
Pantul örtüyor zaten üstünü
bunu çok yakıştırıyorum ben
Kamuoyuna bile duyururum
Hiç bundan yapmadım, gizlerim..
Tayt giydiğim zmn gösteriyorum 💅
ya da şort falan
Baya guzel birde taytla harika duruyor
Gizlerim
Hayır gizlemem
evet
Çok göstermem
Yokkk
Delikli coraplarimi genelde gösteririm 😀
Görünsün
Gizlemem
Her türlü gizlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?