Mezuniyete gittim bile teşekkürler Arkadaşımın mezuniyetinde hangisini giymeliyim sizce? buradaki tavsiyeler için.



Mezuniyete gittim bile teşekkürler Arkadaşımın mezuniyetinde hangisini giymeliyim sizce? buradaki tavsiyeler için.



Güzel görünüyorsunuz. Mankende durduğu gibi durması zor ama öyle olsa çok daha iyi olurmuş. Elbisenin bel detayı ince belli kişilerde daha belli oluyor.
Benim belimden daha ince bir bel varsa buyursun diyorum 😂
Cevap
68Cevap
Evet olmuş bence
Çiçek gibi olmuşsun çok hoş olmuş kombinin bayıldım
Teşekkürler 😍
Elbise modeli ve rengi harika, sana yakışmış ayrıca, bu arada tebrikler
gideri var özelikle bacaklar ve kalça iyiymiş...
Valla ben öneride bulunmadım ama acayip şık ve zarif olmuşsun mezuniyet için tebrikler
Sade olmamiş vs diyenler mezuniyete düğüne gider gibi gittikleri için kendince haklılar😂 Çok güzel olmuşsun çok şık zarif olmuşsun, tebrikler🎉
Hahaha çok tatlısınız. Ben genelde resmi giyiniyorum tarzım bu şekilde. Herkes fazla abartıyor her şeyi ondan şaşırdılar 😂
Bunun neresi kombin. Ülkenin zeka seviyesi her geçen gün düşüyor
Sana da iyi geceler✨ 🌚⏰
Ne bu gerginlikk
Çok tatlı ve doğalsın ya. En içten samimiyetimle söylüyorum emin ol buna🥰
Hangi zevksiz mezuniyet gününde bu öneride bulundu.
Gayet sade ve şık, asil duruyorsun 😍
Bu arada orası Eskişehir mi?
olum bi bizim mezuniyet temmuza kaldı sanırım mk, millet mezun oldu eve yerleşti şimdiden
Anlaşılan mezuniyet töreninin en güzeli olmayı başardın. Olmuş dostum.
Güzel olmuş ne kadar tatlı gözüküyorsun😊
O senin tatlılığınnn🌼
😊😊
Mis gibide olmuş boş yorum yapanlara takılma başarın ve güzelliğine yaşa
ne kalça varmış sende de be zekatını ver bunun
Yakışmaz olur mu?
Asıl o elbise seninle o daha güzel olmuş
Aynı elbise değil sanki
Bizim ipimizle kuyuya mı inilir mk asddjdk
yani olmuş gibi ewet saçları toplayabilirdin
Çok tatlısın güzel ne yaskismaz ki harika olmus
Yakışmış, hoş olmuşsun. Tebrikler bu arada
harbiden de olmuş ama
Çok hoş çok tatli olmuşsun
Çok çok tatlı olmuşsun :)
Çok güzel olmuşsun ❤
Önemli olan insanın kendini nasıl gördüğüdür
Çok güzel olmuş bence…
Sen niye uydun bize 🤣🤣
Olmuş olmuş on numara beş yıldız
Evet olmuş kiminle dans ettin
dünyanın en tatlı şeyi
Cok guzelsin harika olmuş
cok bi kombinlik parcasi yok ama iyi yani
Evet, gudel olmuşsun. Tebrik ediyorum, başarılar
Maşallah demek düşer bize
Ben önerı faln vermedi m
Cok guzel olmus yakismis
Çok tatlı olmuşsın çiçekleri kim aldı
Olmamış maalesef
kötü değil ama mezuniyet için iddialı olmamış.
Bir yerinde bir sıkıntı var ama cozemedim
Gayet güzel olmuş. Açık havaya gitmiş.
Güzel.
Teşekkürler
Taş gibü olmuşsun gızzz
Çok zarif olmuş, her şey gönlünüzce olsun
Evet sevimli.
fıstık gibi olmuş
Olmuş
Güzel olmuşsun
Buranın faydaları da var imiş
Bence naif güzel olmussun
Çok güzelsin fiziğin ve giyimin de öyle
Güzel olmuş boy kilo kaç
çok güzel olmuşsun 😻💖
Ne gerek var herkese kendinizi göstermenize.😒
Uygun olmuş knk bencede
Hârika olmuşsun
Güzel olmuşsun
Yeşil vadi değil mi orası?
Olduğundan 10 yaş büyük göstermiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?