Tayt giyen hatunlar, bal olsaymışsınız. Neden bu kadar yakışıyor?

Giyemeyen varsa parasını vereyim tayt alsın kendine. kendimi bu hayır işine adadım taytsız hanımefendi kalmasın 😁
Tayt giyen hatunlar, bal olsaymışsınız. Neden bu kadar yakışıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Evli misin yoksa çalışıyor musun iki durumdan birinde fırsat kalmaz anca 😄
Güncellemeler
+1 yıl
İkisi beraberse vay haline zatenn
Tayt giyen hatunlar, bal olsaymışsınız. Neden bu kadar yakışıyor?
Cevapla