Daha iki kez giyiyordum ama sürekli devamlı giyeceğim için özellikle kışın için sizde ne yapmalıyım?


Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Evet giy
Giyiliyo ama giyilmeyenlerde var
Ben genelde giyiyorum çıt çıtlı olanı var ama gerek var mı bilmiyorum hiç sormadım kimseye utancdan
Citcitlilar erkek için mi hic sanmiyorum ama sende biraz yumusama olabilir sanirim
Nasıl yani yumuşama
Basbaya gay misin
giyip giymemem sence normal değilmi neden bu kadar ciddi olabilirki
Citcitli body giyen erkek duymadim şu ana dek
O zaman sende sıkıntı olabilir 🙂 normalde evet giymezdim ama atlet tarzı olunca giyiliyor
Erkeklerden hoşlanmiyosun yani ilgincmis dogrusu ya da sporcu musun rahatsiz eder ya citcitlar
yok etmiyor aslındada sürekli giyersem eve ediyor 2 günde bir veya 3 günde giyiyorum spor yaparken giyiyorum evet
şu an çalışıyorum 16:30 da çıkıyorum iş yerinden akşam konuşsak olur mu
Tamam :)
Özelden yazarım rahatsız olmamak niyetiyle
Sen bunu mu giyiyorsun
Yok bunu değil yaa 40 denye ten rengi çorap var onu
Niye giyiyorsun peki
niyesi yok normal giyiyorum içlik olarak ya da kışın siz neden giyiyorsanız bende nedenle giyiyorum alışkanlık diyelim
İyi giy ne yapayım 😒
Yaa aslında giymemin sebebi zevk seviyorum aslında başka nedeni yok
Tercih meselesi başka ne giyiyorsun
Sadece onu giyiyorum ve çıt çıtlı body varya onu giyiyorum atlet tarzı çok güzel
Rahat ediyor musun onun içinde
L beden alıyorum büyük fazla sıkmıyor
Resim varda burdan atamıyorum nasıl oluyor bilmiyorum değişik uygulama biraz
İyi normal boxer falan giyiyorsun demi
Resim mi atacaksın
Boxer yok giymiyorum
Ne giyiyorsun
Bunları giyiyorum dedimya şaşkın 🙂
Hayatımda hiç boxer nedir bilmiyorum giymedim
Sadece külotlu çorap ve body mi giyiyorsun
Evet aynen body aslında sonradan giymeye başladım ama ondan önce sadece külotlu çorap giyiyordum
Külotta mı giymiyorsun
Yok onu giymiyorum aslında sorunum oydu giyip giyilmemekte gerek var mı diye
Değişik valla
niyeki 😒
Senin topların yok galiba rahat nasıl ediyosun
Niyeki anlamadım normal yani ne alaka
sen niye giyiyosun ki kilotlu çorap kayahan
aslında sürekli giymiyorum spor yaparken giyiyorum bacaklardaki tüyleri olmadığı için teri çoraba çekiyor bazende gündelik giyiyorum ve kışın veya uyurken
e niye fileli koydun resime
Örnek koydum fileli değil 40 denye ve 80 denye var birtanesi ten rengi diğeri beyaz
Bazen şey yapıyorum 40 denye ten rengi var üstüne 20 denye siyah giyiyorum çok güzel oluyor
okurken darlandım
napim yaa 😅😅
Bence çok güzel olur
Bencede iç gösteriyor biraz bende 40 denye ten rengi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar