Kapalıyım ama küçüklükten beri hep hayalimdi cosplay yapmak. Sizce yapabilirmiyim?

Şimdi bana saldıran sözde dini bilgisi aşırı iyi olan insanlar gelecek. Beni linçleyecek olanlar gelecek yani hissediyorum ama yargılamadan önce dinleyin ve kendi din bilginiz size kalsın. Çocukken hep bi cosplay yapmak isterdim aileme bunu tabi açıklayamadım. Ortaokuldada imam hatip'e gidiyorum diye kapandım. Birazda üstü kapalı da olsa aile baskısı vardı. Şu an lise son sınıfım anneme bu konuyu açtım bi olay geçti bununla hep yapmak istediğimi söyledim annemde bana kostüm kiralayalım dedi. Dedim anne kapalıyım açık bişi giyemem. Ten rengi badiler oluyor onlar falan lazım. Saçımı kapatmak içinde peruk lazım dedim aşırı pahalı olur bunlar dedim. Kiralarız bişi olmaz mezuniyette giyersin dedi. Çokta istiyordum tabi ama düşündüm ben kapalıyım ve saçımda zaten peruk olduğu için saçım gözükmicek falan diye düşündüm. üniversitede falan yapasım var ama bilmiyorum da doğru mu bu. Çünkü hep içimde kaldı bu yapmak istedim imkanım olmadı napabilirim

Kapalıyım ama küçüklükten beri hep hayalimdi cosplay yapmak. Sizce yapabilirmiyim?
Cevapla