İlk başta gelinlik sandım ama damatlık ceketlermiş. nasıl buldunuz, beğendiniz mi?

İlk başta gelinlik sandım ama damatlık ceketlermiş. nasıl buldunuz, beğendiniz mi?

Kadınlar için de siyah takım elbise var maalesef. Gerçekten herbiri birbirinden iğrenç diyorum. Zaten gösterişli tarzları sevmem bu gelinlik damatlık işlerinde.. Sadelik en ihtişamlı olanı her zaman.. Bir de üzerine cinsiyet karmaşasına ve dişil enerji eril enerji kaosuna yüzde yüz karşıyım daima..
Aslında tasarım güzel, mantıklı ama bunu siyah cekete yapacaklar ve ön kısmına yapacaklar müthiş olabilecek bir tasarımı mahvetmişler. Güzel sözleri yanlış üslupla mahvetmek gibi
Kadınların kılık kıyafetine özenen şahısa ben erkek demem. Almış başını gidiyor eş cinsel özentiliği. Bu tarz bir kıyafetin de boşuna tasarlandığını düşünmüyorum.
trip atan erkek
yazma diyince yazmayan erkek
telefonunda sahibinden olmayan erkek
dahası var da bu kitle kaldıramaz hadi nb
Cevap
58Cevap
Şunları gördükçe gülsem mi midem mi bulansa kararsız kalıyorum... bunu giyenin kendine saygısı yoktur
Artık şaşırdılar ne yapsak diye bu ne hiç hoş değil damat mı, gelin mi belli değil ben bu kadar yeniliklere maalesef ki açık değilim. Bu resmen geline rakip olmuş.
Hem cinsiyle evlenmek gibi arkadan bakınca ki damat diye ciddiye almam ben onu bir ağırlıgı olmalı takım elbise ile öteki türlü yanımda lez gibi ben için
Tam olarak:
güzel kardeşim kombini ya da vasatın üstü ben evleniyorum orada kocam rol çalamaz evlenmeden boşarım o derece
Ayy Allah'ım bayılacam bu ne yaaa gözlerim kanadı 🤦
hangi markanın koleksyonu oldğunu bulamadım ama kesin büyük bi isim
En saçma marka olabilir 😂
Çok güzel olmuş. Göğüs dekoltelileri de vardır muhtemelen. Kendini erkek sanıp moda diye her haltı giyenler için ideal.
İnsanların bilinçaltına şimdi de bunu sokuyolar olmamış iğrenç
Dünya iyice homoluğa doğru gidiyor. Saçma sapan işler. Onun giyerim diyen erkek gitsin onu giymek isteyen erkekle evlensin.
hahahahah vallahii gece gece kahkaha attım hahahahaha bizim kızlarda damatlık giysin tam olsun iyi roller değişti ağlanacak halimize gülüyorım
Tekrardan düğün yapmam gerekiyor, acil eşimde giyinmeli 😏😳🙄
bir de bu modacılara alkış tutarlar…
Ben buna cam da sildiririm halı da yıkatırım okeyim ben şu an 😂😂
Bu lardan birini giyeceğime evlenmekten vazgeçerim daha iyi
erkekler kadınlaşıyor kadınlar erkekleşiyor otur kıyameti bekle
Kendi cinsiyle haşır neşir olanlar için sanırım..😃
Acilen evlenmemiz lazım, yoksa damatlık bulamaz, gelinlik giyinmek zorunda kalacağız..
Bu ne ya bunları giyinen damatları kimse ciddiye almaz gibi. Hiç beğenmedim 😄
sanırım bir tek beğendim. yakışana efsane olur bence
Açıkçası Hoşuma gitti ama her erkeğe yakışmaz.
tabi ki ama altı etek olmalı ve tanga şart. daha sı var az sonra xD
Güzel hoşuma gidiyo böyle yenilikler, gerçek erkeklerin bi farkı olur
Isteyen gıysın sonucta bı kere evlenılıyo kuzum heveslerını alsınlar (!) sjsjsjsjs
Erkekler zaten bir gelinlik giymemislerdi çok şükür onuda giydiler
Hadi 1 neyse de sırtı açık olanlar aşırı saçma olmuş be, öyle degil mi ama?
Devir ne olursa olsun erkek erkek gibi kadın kadın gibi giyinmeli.
Bayıldım harika duruyor düğünde ogiysin düğünden sonra benim olabilir hjkk
Hemşom ciddi misin ironi mi
@SülfürükAsit ciddiyim 🤣
Nayııııııırrrrr nolamaaaaaazz çok kötü be
İğrenç. Bunları giyenlerin erkekliğinden şüphe ederim.
Rezalet iğrenç buldum günümüz de ne kadar saçma top şeyler var onlar moda olur zaten
Duygu değişimi yaşıyorumm ağlasam mı gülsem mi bilemedim bu ne yaa 🤢
Hayalimdeki ceket, artık rahatlıkla bu ceketi giyip evlenebilirim
Erkek modasını kalıbından çıkardılar iyiceee. Rezaletttt bir şey buuu
bu nedir ya oldu olacak gelin damadı kucağından evin kapısından içeri soksun 😂😂
Ben artık geriye doğru gitmek istiyorum, fazla ileri gittik..
Benim eşim sırt dekoltesi giyemez 😄 artı sorumu çalmışsın
benimkidee giyemez :D yoo sitede görmedim bu sorudan twitterda görünce sordum
Olum bu ne lan yakında çocuğuda erkeklere yaptıracaklar
cinsiyetsizleştirme çabaları bunlar anacım...
Evet cinsiyet rollerini değiştirme girişimlerinde bu gün
Ben sevmedim. aşırı fenimem duruyor. Eşim giysin istemezim. Ama tarzı olan giysin tabii ki.
ben çok beğendim bizim erkeklere çok yakışır malum prenses oldukları için artık
Gayet hoş bence erkeklere transparan giysiler çok yakışıyor
Trip atan erkolara yakışır 👌
Yok yok giymesinler
Erkeklere cok yakisacak 😂😂😂
Çok kötü buldum
Tek kelime.
İğrenç 👍
Ay gerçekten büyük sacmalık sjsj
Ayyy ne güzelmiş kız bende istiyorum bundan 😍
Gözlerim kanadi bu ne
Bilmemben yakistirmadim
Kadınsı buldum
Transparan olmasaymiş fena değilmiş aslında
Dantel linki gelir mi nsjbd
Gay düğünü için sanırım
dişil enerji loading 😆
İğrenç. Bunların hepsinin bir amacı var.
Sırt dekoltesi çok fenaymış sjdjd
Bu ne lan bunu giyenin aklını si...
Yine bir feminenleştirilme çalışması
Erkek erkek gibi giyinsin ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?