kızlar en çok sevdiğiniz aksesuar nedir?
erkekler kızlara en çok hangi aksesuarı yakıştırırsınız?
erkekler kızlara en çok hangi aksesuarı yakıştırırsınız?
Sade bir bileklik ve yüzük.. Cafcaflı şeylere ilgim yoktur hiç.
teşekkürler :)
uçuk kızları çok severim ve en sevdiğim aksesuar piercing :)
teşekkürler :) evet farklı tarzları var
makyaj a girer ama olsun :) aksesuar giyilen takılan şeyler :)
şekil derken nasıl olucakmış :D
anladımm :)
severim ne oldu ki
kızdın sandım da :) yok önemli değil :)
canın mı sıkıldı ve gülmeyi birleştirince dalga gibi algılandın sandım :S o yüzden :)
Kendine yakıştırması yeterli bence farketmez ne taktığı :)
teşekkürler :) güzel cevap
Cevap
3Cevap
Ben en cok kolye severim
teşekkürler :)
Kulaklık.
teşekkürler :)
Bere :)
teşekkürler :)
Küpe kolye
teşekkürler :)
Saat.
kolye ve saat
bende saat hastasıyım
çok şık güzel oluyo saat :D
deri eldiven
teşekkürler :) deri her zaman seksi duruyor
evet seksi duruyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar