Önemsiz giyinip yine de özgüvenli olan kızlar var. Özgüvenleri sizce tam olarak nereden besleniyor?

Çünkü yüzde 90 aşırı güzel giyiniyoruz. Ben de dahil ve yine buna rağmen özgüven düşüklüğü yaşadığımız oluyor yüzde 5 kesim eşofmanla ya da basit üstlerle bile özgüvenli olup birçok erkeğin ilgisini çekmeyi basarabiliyor.
Önemsiz giyinip yine de özgüvenli olan kızlar var. Özgüvenleri sizce tam olarak nereden besleniyor?
Cevapla