Güncellemeler
+1 yıl
Hemen hemen herkes itici bulmasına rağmen utanmadan babet çırap giyen erkekler var yani bi anırmallik var ya da cinsel görüşlerini değiştirdiler siz ne düşüyorsunuz bu konuda
lonefever sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Ergence leş
Bi an korkmuştum kızlar babet seviyoruz diyeceğiniz zannettim maço değilim ama babete de düşmem ya o çok abartı yapmacık yani bana göre
Bence de
Aşırı itici buluyorum :/
Sevmem kötü
Aynen ya babet neymiş tamam bende maço değilim ama babet giyecek kadar da düşmedim ya teşekkürler değerli yorumun için 🙏
Maço ne demek sence?
İnsan gibi davranmayan demek bana göre
Onlar kıro olmasın kanka
Olabilir metroseksüel olacaklar diye kafayı sıyırdılar iyice
Hahahaha sen doğulu musun
Hayır
Nerelisin
Ankaralıyım
Hmm iyi bakalım