Hiçbir zaman sevemedim bu ayakkabıları. Çok rahat görünüyor ama kısa pantolon ile kombinlendiğinde felaket kötü görünüyor. Belki Keten şort gömlek kombini ile birlikte yazlık yörelerde giyilebilir.
Abi şu ayakkabı babet çorap ile giyenlere ayar oluyorum şu zamana kadar bu ayakkabı ile güzel giden kombin çok az gördüm geniş paça pantolon ile gidebilir ama kot pantolon vs ile hiç gitmiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Hayır en nefret ettiğim tür
o derece yani ahaha😂
😂 aşırı itici ya
Renklere gel😂
30-40 yaşında ki adamlar giyiyor ya şunu sanki plaja gitmişler miami de 😂
Hahaha😂 bu ayakkabı bile dayıları kapri ile hayal et
😂😂 dfdfdf
😂😂😂😂
Bence gayet hoş tercih edilebilir gadası
Hoş bence ben seviyorum ama hiç rahat değil , vuruyor hemen
Sanırım kısa paça pantolon ile kombinliyorlar demi
Evet şık oluyor
Bence de
Hiç rahat değil ama uzun süre giyilmez
Çorapsız mı giyiliyor
Babet çorap
Ben giyemem çorapsız
Babet çorapla anladım doğru vurur ayağı
Tabanı düşük, yere yakın, dayanıksız görünen hiçbir ayakkabıyı giymem. Bunlar bence sünepe ayakkabısı... :D
Selamlar, bu tarz değil de erkeklere kalın taban oxford ayakkabılar yakışıyor, özellikle klasik giyen beyler tercih etmeli.
Herkesin tabikide kendi tercihi ve zevk meselesi fakat bence hos durmuyor
Hiç güzel değil aşırı itici 2015 zmnlari modaydı ozmnda begenmezdim
Beyaz dar paça kumaş pantolon üstüne gömlek ile bir iki tanesi olabilir
Var o tarz taba rengi ayakkabım sor kqckere giydin diye :)
? Lan bunlar benim babetler?
Kip/ramsey..
Yani kişinin kendi tercihi ama ben şahsen hoş bulmuyorum
Ay hayır hayatımda gördüğüm en çirkin şeyler, yapmayın 🥺
her yerde giyilecek tarz değil. ama her erkeğin bu tarz bir ayakkabısı olabilir..
İsteyen giyer. Bazen görüyorum güzel duruyor ama ben yaz kış bot giyiyorum zorunlu olarak
Hiçbir zaman sevemedim bu ayakkabıları. Çok rahat görünüyor ama kısa pantolon ile kombinlendiğinde felaket kötü görünüyor. Belki Keten şort gömlek kombini ile birlikte yazlık yörelerde giyilebilir.
Abi şu ayakkabı babet çorap ile giyenlere ayar oluyorum şu zamana kadar bu ayakkabı ile güzel giden kombin çok az gördüm geniş paça pantolon ile gidebilir ama kot pantolon vs ile hiç gitmiyor
Paçası kısa giyiyorlar bunu giyince
Paçası kısa pantolon giymekte abdest alacakmış da uygun şadırvan bulamamış gibi oluyolar jdjsjsjss
Arkadaşlar hani olur ya bir gün beni dışarda görürsünüz, ayağıma bakın eğer bunlardan bir tanesini giymişsem yatırın dövün beni. 😃
Tercih etseler hoş olabilir, ah ben de tercih etmek istiyorum, nostaljik bir havası var bu tarz ayakkabıların.
Bunlar basbayağı i*bne ayakkabısı bence bu biraz abartı hele nubuk deri ayyakabıya bunlar hiç yakışmaz ama gerçek deri olursa olur o zaman :D
Erkek dediğin Adidas Nike giyer bu ne Afganistan'la mi yarisiyoruz
Etmeli tabi, ben ediyorum, bu tarz hem rahat hem hafif hemde konforlu buluyorum
Bu ayakkabılardan giymek zorunda kalmak istemiyorum
Ne kendime ne çevreme hayrım var ayakkabısı.
Hayatta giymem
Loafer ayakkabıları seviyorum giyiyorum da rahat mis gibi ayakkabı
Bayram da beyaz giyinen tipler daha kötü bunlar normal benim tercihim değil spor giyerim.
Giymesinler ya bence.
Değişik görünüyor.
Kıza da erkeğe de yakışmaz bence.
Hiç sevmediğim bir ayakkabı türü. Erkeği feminen gösteriyor.
Sol 3 tanesini yıllar önce kullanıyordum yeni mi moda oldular 😃
Dünyanın en itici ayakkabılarından
Bunu giyen kendisine saygısı yoktur djgjf
Modası geçti bence corciklerin.
babaannem bile bunları bırakıp spora gecti
Etmesinler lütfen ksnjgs
Zevkimize de karışıyorlar artık
Gerçekten bu tip ayakkabılar çirkin duruyor.😐
Ayy bunlar çizgi film ayakkabıları😂
Hic tercihim değil
Benim tarzım değil, sevmiyorum bu modeli
kot ve keten pnatolon ile güzel oluyoır
Eminim çoğunun tarsçzı değildir
Kombine bakmıyorum ayağıma rahat olanı alıyorum
Hiç tarzım değil.
Modası geçti bunların.
Bence yakışıyor giyilmeli
Hayatımda gördüğüm en çirkin ayakkabılardan biri
Ben giymiyorum.
asla giyinmem giyinmedim giyinmeyeceğim..
Rahat edemiyorum. Ayakkabim tabanli olmali.
Mümkün olduğunca etmesinler
bunlar çok kötü ya
ben keyifle kullanıyorum
yeşil ve kırmızı vardı bende önceden :D
Bunu giyen erkek kısır tarifi veriyodur
Hiç gitmem. Spor iyidir 😅
Ne spor ne klasik ayakkabı ikisinin arasi
O kadar kötü ki anlatamam size
Zevk meselesi. Ben olsam asla tercih etmem.
Ay çok kötü görünüyoe
Cix hiç benim tarzım degil