S beden giydiğim halde çok beğendiğim bluzda Xs kaldığı için Xs sipariş ettim arkadaşlar olmaz mı yaa sizce?

Sizce olmaz mı

S beden giydiğim halde çok beğendiğim bluzda Xs kaldığı için Xs sipariş ettim arkadaşlar olmaz mı yaa sizce?
Cevapla