🌬Kot ceketle kot pantalonu birlikte giyinmek güzel duruyormu sizce? Ben sevmem pekte ama görselde bu model ve renkte sevdim✨️


Mavi kot pantolonla mavi kot ceketi ikisini birarada giymeye bayılıyorum. Siyah pantolonla kot mavisi ceket tercih etmeyi de seviyorum bazen. Pantolonu 3 kez yazarken ruhumu teslim ediyordum be çok zordu 😂
Fotoğraftaki gibi takım şeklindeydi giyerim.. Diğer türlü ton ve kumaş farkı olduğu için hoş durmuyor bence..
Hayır ozellikle açık renk jean'lerde itici duruyor bence. Bide uyumsuz renkse ögk
🌼🙃
Cevap
12Cevap
Ben severim tabi ki de.. anma deri ceket siyah daha çok tercih ederim.
Yok ben böyle tercih etmiyorum pek. Ama erkeklere yakışıyor.
Ben sadece etek ve elbise giyerim. Kot pantolon almayalım çok uzun zaman oluyor.😅
kadınlara yakışmıyor kötü duruyor beğenmiyorum görüntü kirliliği
Ben sevmiyorum ya çekici de gelmiyor 😂
Kot ceket sevmiyorum nedense
Kot ceket sevmem ben..
Bahar ayında tercih ettiğim bir kombin genelde
Bu kızın çeyreği kadar bile olabilecek kız yoktur KSde
Ben kot giymiyorum ama kot yakışıyor kızlara
Çok hos olmuyor bence
Evet seviyorum
Çok severim
Evet 🥰🥰🥰
Demode bence
Evet
aa ne iyi
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?