Kendim tasarladigim dovmeyi yaptirtmak istiyorum ama, sizce nereye olur?

Merhaba selamlar!
Evet, dogru duydunuz, bu dovmeyi ben kendim tasarladim ve vucuduma yaptirtmak istiyorum ama, nereye olacagi konusunda kararsiz kaldim. Acaba omzuma mi yaptirtsam, kol ici/etrafina mi?

Bilgisi olanlar, ne dersiniz?

Ve ne dersiniz, nasil olmus?
Kendim tasarladigim dovmeyi yaptirtmak istiyorum ama, sizce nereye olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes sirt demis ama ben kol ya da omzuma yaptirtacagim, yine de hepinize tesekkur ederim!!
Kendim tasarladigim dovmeyi yaptirtmak istiyorum ama, sizce nereye olur?
Cevapla