Merhaba selamlar! Evet, dogru duydunuz, bu dovmeyi ben kendim tasarladim ve vucuduma yaptirtmak istiyorum ama, nereye olacagi konusunda kararsiz kaldim. Acaba omzuma mi yaptirtsam, kol ici/etrafina mi?
Bilgisi olanlar, ne dersiniz?
Ve ne dersiniz, nasil olmus?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes sirt demis ama ben kol ya da omzuma yaptirtacagim, yine de hepinize tesekkur ederim!!
Şey uzun siyah palto ispanyol paça siyah esortmanlı ensesine kadar gelen siyah saclı büyük siyah gözlü un gibi beyaz tenli erkek çizebilir misin bana istersen ve onu çizdikten sonra fotoğrafını çekip bana atarmısın
Pe peki bizim erkek arkadasımla henüz fotoğrafımız olmadı ama yakında nasip olursa inşallah olucak erkek arkadasımla ikimizin fotoğrafları atsam o fotoğrafları birbirine sarılan çift olarak çizebilir misin 😳
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kola yaptır
Bence omuzuna veya kasına yaptır ve ellerine sağlık çok güzel olmuş🌙
Bak, kas ilgincmis. Hic aklima gelmedi... Tesekkurler! 🤗
rica ederım sen çizimler mi yapıyorsun🤗
Yani. Profesyonel olmasa da, bit hobi iste. Daha cok dijital moda tasarimi. Bu doodle-sketch tarzi.
Defterinden kagıdından çizimler yapabiliyor musun
Eger derste, okukda sıkılırsam yapardim. Simdi tamamen telefona gectim gibi.
Evet, bir de bunu telefonda tasarladim.
Şey ben senden kağıttan benim için bir şey çizmeni istesem çizebilir misin?
Tabii, elimden geleni yaparim.
Yaaa gerçekten mi🥺
Elbette.
Şey uzun siyah palto ispanyol paça siyah esortmanlı ensesine kadar gelen siyah saclı büyük siyah gözlü un gibi beyaz tenli erkek çizebilir misin bana istersen ve onu çizdikten sonra fotoğrafını çekip bana atarmısın
Olur, sen iste yeter. 😘🤗
Yaaaa hayatta en büyük isteğim o suretin çizimiydi ben sana ne kadar teşekkür etsem az çok teşekkür ederim 🥺🤗🖤🌙
Istersen seni de cizebilirim. 😉🤗
Ne ge gercekten mi sen insanların gerçek suretini çizebiliyor musun😳
Yaniiii... biraz orantisiz olabiliyor ama evet. 😅😉🤗
Pe peki bizim erkek arkadasımla henüz fotoğrafımız olmadı ama yakında nasip olursa inşallah olucak erkek arkadasımla ikimizin fotoğrafları atsam o fotoğrafları birbirine sarılan çift olarak çizebilir misin 😳
Neden olmasin?
Gercekten mi ne😳 eğer sende istersen ben böyle bir çizmeni çok isterim 😳😳😳
Evet, gayet ciddiyim 🤗
Ya çok teşekkür ederim benim için baya ugrasıcaksın nasıl hakkını ödeyecem bilmiyorum büyük şeyler yapıyorsun ne kadar teşekkür etsem az🥺
Estafurullah. :) Sen iyi ve saglikli ol, kalbin saglam kalsin bana yeter 😘☺
Sende iyi sağlıklı ol🥺
Cumleten, canim. 🤗
Ben ozaman fotolarımızı atmam için hesabıma veriyorum yusiryy
Instagram mi?
Evet
Ekledim.
Gördümm
Tam sırtlık duruyo
Tesekkurler.
Ejderha mıaın sen
... Zumrudu Ankakusu. Ya da Phoenix.
Ayy cahilliğime gel
Geleyim mi kiz? Neredesin? 😉🤣
Sırt güzel durur
Sirt dovmesi degil bence bu.
Fikrimi belirttim
Tesekkurler guzel tavsiyeniz icin ama, ben sirta istemiyorum, abim. :)
Boynuna
sırt
Sirt olsun istemiyorum.
nereye
Kol ya da omuz.
kola omuza gitmez bu göğüs sırta gider ya da bacağa