Mesela kısa giydiğim foto sankı beni kilolu göstermiş ama öbürü daha uzun ve ince?








ikisi de ayrı güzel bence evet haklısın ama bu hem senin duruşuna hem de elbisenin duruşuna bağlı. sende çoks eksi durumuş kalçaların ve belin bu konuda çok iyisin. ve mini etekte de selülitlerin yok bacakların çok prüzsüz seksi görünüyor. ve kısalık da gayet iyi. daha kısa olsa kötü dururdu ama bu çok iyi olmuş. eşim olsan giymeni isterdim böyle
Cevap
34Cevap
yakışana yakışır
Bu elbiseyi az önce de görmüştüm artık alda kurtulalım
Ben paylaşmadım
hahshsbzjznns
Kamera çok kötü çekmiş bulanık. Miyop oldum 😄 Bence uzun bacaklılara mini etek yakışmıyor
uzun bacakli ve zayıf insanlar garip duruyor , biraz kilo alsalar iyi durur
Sen ne giysen yakışır sana.
Orantılı dolgun bir bedenin var, ten rengin de çok güzel
Bir gün eşim hiç tanımadığı başkalarına nasıl oluşum gibi garip cümleler kurarsa ben heralde kahrımdan hasta olurum, seviye iğrenç
Ben kimsenin eşi değilim bebiş
o zaman olunca atmazsın
Baş üstüne 😃
Kiyafet rengi sekli bedebe gore cok degisiklik gosterir
Düzgün bacaklı kızlara diz altı yakışır
Yazın ya da kısa bacaklı değil
Kısa olan daha iyi bence uzun olan teyze gibi olmuş
kısa giydiğin elbise bol ama uzun olan daha dar ondan bence
her ikisi de çok güzel yakışmış 1. fotodaki elbisenin linki var mı çok beğendim
Yazın almışdım avmden😃
tüh bı olmadı
O biraz salaş tarz ile de alakalı. Mini etek daha çok yakışıyor bence
İlki elbise buruşuk ve bol dar olsa o da çok yakışır
elbisenin modelide etkili oluyor ilk fotodaki kısa elbise bol olduğu için seni kilolu gösteriyor
Hepsiyle de gayet estetik ve kıvrımlı görünüyorsun. Kilolu durmuyorsun bana bedenin çekici geldi. Gizli olmasaydın tanımak için yazardım..
Dogru. kendimden biliyorum :)
Ayak atmayın şu siteye
Evet yakışıyor
Şimdi bu kız kim sen misin
Doğru mini eteğin var mı
kucakta iyi gidersin
uzun dar elbiseler tam sana göre
Midi elbiseyle kralice olmussun ask ❤️
İlk fotoğraftaki komik görünüyor
İyisin iyisin maşallahın var🧿
Dogru valla. Ilk foto da kilolu gorunuyorsun
Oha taş gibi kimmiş bu abab
İkiside iyi de mor olan gecelik gibi
Gayet hoş görünüyorlsr
İkisi de çok yakışmış
Bu elbiseyi ben giysem bana da yakışır
2 nci daha iyi gösteriyor
İkisi de harik olmuş bebeğim
2. nin boyu daha iyi kesinlikle
Değil
boyun kaç
kısa daha güzel
Bence kısa oln elbise bol streç değil ondan
Bu kizzz kim
E al madam
Doğru bence de
Kesinlikle doğru
Yakismaz kapali olsa
ölçülern kac ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?