+1 yılModa dünyasında her zaman yeni trendler ortaya çıkabilir ve bu trendlerin kabul edilmesi veya reddedilmesi kişisel tercihlere bağlıdır. Erkeklere tayt modası gelirse, bazı insanlar bu trendi benimseyebilirken, diğerleri tercih etmeyebilir. Herkesin giyim tercihleri ve tarzı farklıdır, bu yüzden bazıları için bu trend hoş olabilirken, diğerleri için uygun olmayabilir. Önemli olan, kişisel tarzınızı ifade etmek ve kendinizi rahat hissetmek olduğunu düşünüyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Tbrkl
En İyi Cevaplar
+1 yılBir bu eksikti, zaten erkeklerin dişil enerjisi yükselmiş.
Adamlar bizden özür bekler, bize trip atar olmuşlar. Tahtta giyerlerse eril özellikleri gidecek.01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
u +1 yılKadınlar şikayet ettikçe, bunlar moda yapma havasına girmiş 😅
00 YorumlaYıl 2013 üniversitede okuyordum.
o zamanlar H&M'den alışveriş yapıyordum.
Bacak boyuna kadar uzun erkek hırkaları gelmişti mağazaya ve erkek giyim için aşırı saçma birşeydi o model. Tam bir gay görüntüsü oluşturacak bir hırkaydı :D
Mağazada çalışan eleman o zaman bana şey demişti "abi yarın birgün bunlar da normal hale gelir"
Şuanda herkes uzun hırka giyiyor mesela :D
Tayt konusunda da spor salonlarında başladılar o yüzden olmaz diyemiyorum.
10 Yorumla
+1 yılYok artık, hangi yana koysak o tarafta kabak gibi görünecek. Erkek adamın taytla ne tür bir işi olabilir ya, düşüncesi bile rahatsız edici hjkfsfs :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen turk erkeklerinde normal pantolon gormuyorum ki. Daracik, yapisan, tayt gibi pantolon giyiyorlar. Normal olan ya da bol olan modelleri gormeyeli uzun zaman oldu. Ha bunu giymisler ha dapdar kot ayni sey nerdeyse.
10 Yorumla
+1 yılTayt giyen erkek bacımdır. Tayt giyen erkeğe peruk hediye edilmeli. Ojesi ve makyaj malzemesi de benden.
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u +1 yılÇetin Çetintaş değilseniz giymeyin erkekler.
10 Yorumla
+1 yılTayt giyen bir erkek asla dikkatimi çekmez ve bayandan hallice olur gözümde.
00 Yorumla
+1 yıl00 YorumlaAllahım beni bu zamandaki modadan ve gelecekteki modadan uzak tut Amin
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 883 cevap paylaştı.
+1 yılDar giyinmeyi sevmem hic kotta bile dar giyinemiyorum afakanlar basıyor
00 Yorumla
+1 yılOlmaz yahu olmaz... Yani kendimi düşündüm de hayattan soğudum inan 😳
00 Yorumla
+1 yılKadınlar erkeklere, erkekler kadınlara benzemeye başladı. Allah sonumuzu hayır etsin.
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilimi eve kapatmama az kaldı shsjs. Böyle asla dışarı salmam
00 Yorumla
+1 yılKısa paça travması devam ederken, bi de tayt mı? Çok feci 🤦🏼♂️
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılHerkes görmek istemediği şeylere hazır olsun sbshs
00 Yorumla - Moda & Stil konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılSpor salonumuzda var bi tane böyle tayt giyen arkadaş ne çirkin görüntü, bide nonoş nonoş yürüyor.
00 Yorumla
+1 yılEşofman bile bazen sıkıntı oluyor aşağısı tayt bilemiyorum 🤣🤣🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEşofman bile giyince gözünü dikip bakanlar oluyor tayt falan giymem ben.
00 YorumlaDar kota sövülüyordu yerleşti bu da yerleşir elbet
00 Yorumla
+1 yılBence artık erkekler ikiye ayrılmalı erkekler erkekciklet diye
00 Yorumla
+1 yılkadına da erkeğe de yakıştırmıyorum
20 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılModacılar iyice sapıttı.
10 Yorumla
+1 yılDaha önce giydim yine giyerim
00 Yorumla
+1 yılBence erkeklere vibratör modası da gelmeli.
00 Yorumla
+1 yılSmdnslsks bu ne mk ösmsla
00 YorumlaHangi erkekler? Ben o grubun içinde olmam çünkü
00 YorumlaAyy hayır ya 😄
00 Yorumla
+1 yılMidem kalktı açıkçası
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılİyice ibn€ oldular ya
00 Yorumla
+1 yılBune A. yav ya iyice erkeklik gidecek elden
00 YorumlaModa & Stil konusunda 844 cevap paylaştı. Bir etek giymedikleri kaldı MK
00 YorumlaModa & Stil konusunda 979 cevap paylaştı. kör olsaydım da görmeseydim bu yazıyı
00 YorumlaModa & Stil konusunda 653 cevap paylaştı. Feminen erkekler giyer
00 Yorumla
+1 yılBence sevmiyorum o tarz pek
00 Yorumla
+1 yılŞimdi naneyi yedinliz kızlar
00 YorumlaBen giymem orama burama bakarlar
00 Yorumla
+1 yılFikrim yok fikrim bıle ağlıyor
03 Yorumla- +1 yıl
Eşofman gıyebılır
- Moda & Stil konusunda 649 cevap paylaştı.
+1 yılYürü git, tayt giyen erkek mi olur 😒
00 Yorumla - Moda & Stil konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yılAy hayır buna hazır değilimm
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıleteği tercih ederim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe saçma, sdam akıllı giyinmek var ken.🤦🏻
00 Yorumla
+1 yılAhahahha 😂😂😂
1148 Yorumla- +1 yıl
Ya git 🙄
- +1 yıl
Kör ol o zaman beni alâkadar etmez
- +1 yıl
Ağlayacağım artık get out get out 🙄🙄🙄
- +1 yıl
Ba na neee
- +1 yıl
Ağzına tüküreyim 🔪💅💅
- +1 yıl
Et merak ettim bile bilecek mısın
- +1 yıl
Beni mi stalkladin manyak 😂
- +1 yıl
Sana inanamıyorum bana hayran oldun dimi herkes gibi 😂😂😂
- +1 yıl
Heyyy inat etme işte 😂💅💅💅
- +1 yıl
Biliyorum 😂 sende komik çocuksun 😂💅💅
- +1 yıl
Güzel olduğumu nereden biliyon pacozun tekiyim belki 😂😂😂
- +1 yıl
Anlıyorum 😂
- +1 yıl
Tamam yorumlarda konuşuyoruz o zaman 😂
- +1 yıl
Konuşuruz*
- +1 yıl
Her gördüğünde konuşma canım sende arada bir uğraş benimle 😂💅💅
- +1 yıl
Hayır neden göremezsin
- +1 yıl
Silemezsin bana bağımlı oldun 😂😂💅💅
- +1 yıl
Ben daginigim canım ne isterse onu yaparım kimse bana bel baglamasin 😂😂💅💅
- +1 yıl
Hayır konuşmayalım
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
Görüşmemek üzere kendine iyi bak 💅😂😂
- +1 yıl
Tamam öyle yapayım
- +1 yıl
Yaaa git artık çık bu siteden gittttt 😂😂😂🔪🔪🔪
- +1 yıl
Ben sana demiştim bana bağımlı olmayan birileri varsa onlar da şu an mezarda aklını alırım çocuk 😂😂
- +1 yıl
😂😂 tamam öyle olsun sinirlenme
- +1 yıl
Tamam hadi başka
- +1 yıl
Başla*
- +1 yıl
Et bakalım
- +1 yıl
Bilemedin 🤣
- +1 yıl
Ay dur bir kahve yapayım kendime
- +1 yıl
Dur ben yaptım sana gel 😂☕☕
- +1 yıl
Tamam en sevdiğin çiçek
- +1 yıl
Tek başıma ağaçlık bir yerde yürümek ya da dağa çıkmak
- +1 yıl
Ben çığlık atabilme ihtimalimin olduğu yerleri seviyorum malum şehirde çok çığlık atamiyoruz bu da bir ihtiyaç 😂
- +1 yıl
Bazen çok daralıyorum ya mesela bu aralar iki gün sonra falan köye gideceğim iyi bi bagiririm yeterrrrr diye
- +1 yıl
Aynen birde bağıramıyorsun yani ben bağırırm da etrafımdakiler bunu tanımıyoruz diye kaçıverirler 😂😂
- +1 yıl
Evde ziftiniyorum 😂😂
- +1 yıl
Peki sen
- +1 yıl
İşten kovuldum 🥹🥹
- +1 yıl
Canım sıkılıyor Yaa 🙄😏
- +1 yıl
Profesyonel değildi bana öfkelendi kendi kafasına göre iş yaptı kovdu şimdi yediği boku temizleyecek ağzına sicacam
- +1 yıl
Markette müdür yardımcısıydım yav he 15 gün önceden haber etmeden çıkardı bende notere ihtar çektim bak sinirlendim yine Yaa travma oldu bu bende offff neyse yaa
- +1 yıl
Depresyona girdim Yaa valla bunlar yüzünden bak hiçbir şey yapasım gelmiyor 😔
- +1 yıl
Evet ve nasıl kavga ettik bir görsen benim halimi korkardın benden ki o da korktu zaten herşeyi dağıttım herşeyi cinnet geçirdim resmen elimde iyi ki bıçak falan yoktu saplardim onun beyinsiz kafasına 🙄🙄🙄 lise mezunuyum
- +1 yıl
Biraz uzun nereden başlasam 😂😂
- +1 yıl
Şimdi bizim mağazamız vardı mağazamız kapanacaktı ondan sonra işte bu kapanma işleriyle falan uğraşıyorduk ondan sonra böyle reyonları falan işte güzel güzel her şeyi söktüm ettim amele gibi çalıştım bir güzel ondan sonra beni başka bir mağazaya aldı o mağazada da sayım varmış orada da bir güzel amele gibi çalıştım sonra fark ettim ki bizim böyle iş yerinde bir grup vardı öbür mağazalarla olan oradan beni çıkarmış mesaj attım aradım hani neden çıkarttınız diye cevap vermedi ondan sonra ertesi gün işte biz böyle sayım işleriyle falan uğraşırken ürünlerle falan ondan sonra bu geldi etti işte orada işlerle uğraşıyor sayım falan yapıyor ilk başta güzelce sordum dedim ki hani neden beni gruptan çıkarttınız dedim ondan sonra o da dedi ki belli değil hangi mağazaya geçeceğin dedi onun için çıkarttım dedi dedim ne alakası var zaten Yani bir mağazada çalışmaya devam edeceğim yani çıkartmanın manası ne dedim ondan sonra o da dedi ki seninle çalışmak istemiyorum dedi bölgem de istemiyorum dedi seninle çalışmak istemiyorum dedi ne alakası var dedim Yani bu böyle mi söylenir dedim ondan sonra aynen kardeşim dedi ben böyle söylüyorum dedi seninle çalışmak istemiyorum dedi ondan sonra baktım orada hala belgelerle falan uğraşıyor ondan sonra elime aldım belgeleri dedim bunlar mı önemli benim şu anki mevzum mu önemli dedim çabuk dedim benimle ilgileneceksiniz dedim ondan sonra bunlar daha önemli kardeşim dedi yok kardeşim dedim bunlar önemli değil benim için önemli dedim benim işimi çözeceksin kardeşim dedim kardeşim deyince bu sinirlendi dedim kendinize söylenmemesini istediğiniz şeyleri niye başkasına söylüyorsunuz dedim Ben senin nereden kardeşin oluyorum dedim haddinizi bilin dedim usluptan bahsedersiniz dedim kurumsal dersiniz dedim bu kardeşim lafı ne alaka yani dedim ondan sonra tabi ben iyice sinirlendim elimde kahve bardağı vardı aldım onu bir güzel fırlattım ondan sonra bunu görünce tabii iyice sinirlendi elini aldı böyle başının arasına
- +1 yıl
falan alın bunu götürürün buradan falan dedi ofisten çıkarın dedi sen kimsin de dedim beni çıkartıyorsun yani sen kimsin de beni çıkarttırıyorsun dedim haddini bil dedim bu mevzuyu dedim konuşacağız dedim öyle dedim kolay değil dedim çık git demek dedim hala alın bunu götürün falan diyor ondan sonra öyle mi dedim sinirle oradaki sabunlar deterjanlar falan vardı aldım hepsini bir güzel oraya fırlattım buraya fırlattım sonra bu koştu geldi yanıma tabi işte sakin ol falan diye ayyyyy
- +1 yıl
Aynen iletişim kursa sorun yok iletişim kurmuyor gözümün içine bile bakamıyor anladın mı bu olaydan sonra etrafımdaki insanlara kök söktürdüm suratıma bakmadan konuşanın ağzına sı*tım cidden çok kötüydü benim için ya
- +1 yıl
Daha bunlar ne ki çalışırken kaç defa ayarladım ben bunu 😂😂
- +1 yıl
Azarladım*
- +1 yıl
Öyle valla öfkem sağ olsun 😂😂 dün bide ne gördüm güyaaa ben istifa vermişim çıkışımı o koddan vermisler aradım bunu ses kaydını da açtım dedim ki ben istifa verdim mı dedim hayır dedi neden o koddan verdiniz dedim öyle gerekiyordu dedi siz dedim hani kurumsaldiniz illegalin alası varmış sizde dedim hala aynen falan diyor bak Yaa 🙄 benim hatamdi öyle yapmamam lazımdı falan dedi hepsini ses kaydı aldım cahil cühela 😂😂
- +1 yıl
Aynen öyle Yaa düşün halimi işte 😔🥹😭😭😭😭😂😂😂😂😉
- +1 yıl
3 harfli marketlerden biri 😂😂
- +1 yıl
E yani 😂😂 neyse ki neşeli bir insanım da böyle şeylere takılmıyorum
- +1 yıl
Bunlardan biri işte 🤣🤣
- +1 yıl
Tahmin et bakalım
- +1 yıl
Asla bilemezsin 😂 Konya
- +1 yıl
Nasıl yani
- +1 yıl
Valla haa 😂😂 sen hani gidiyordun
- +1 yıl
Ben diyorum sana ama kabul etmiyorsun 😂😂😂💅💅💅
- +1 yıl
Hayır zaten gideceksin 😂😂
- +1 yıl
Bir de başkasıyla sohbet et akşamdan beri benimlesin belki başka biri de hoşuna gider yani sohbet etmek
- +1 yıl
Neden etmiyorsun 😂
- +1 yıl
Gayet mantıklı böyle olmak daha iyi seni tebrik ediyorum 😂😘🤗
- +1 yıl
Senin burcun ne koç musun
+1 yılNerden geliyorsa geri gitsin
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 874 cevap paylaştı.
+1 yılYakışmaz
00 Yorumla Saçmalık
00 Yorumlaüstüne şort giyip giyiyorlar zaten
00 Yorumla
+1 yılBenden uzak geylere yakın olsun
00 Yorumla
+1 yılKalıbından utan derler adama
00 YorumlaYoook ben almayim
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSaçmaligın danizkasi
00 Yorumla - Moda & Stil konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılnefretlik
00 Yorumla Allah korusun
00 Yorumla
+1 yılGereksiz
00 YorumlaHayır ya hiç yakışmıyor erkeklere
00 YorumlaTayt hiç güzel değil
00 Yorumla
+1 yılErkekte itici olur
00 Yorumla
+1 yılKiskanmayin
00 Yorumla
+1 yılGelmesin mümkünse
00 Yorumla
+1 yılUzak olsun uzak
00 Yorumla
+1 yılKorkunç
00 Yorumla- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 