Kızlar var mı aranızda saçı katlı olan?
Belime kadar saçım vardı dümdüz bide kahküllerim.
Bugün aptal gibi gittim kat kesiyrdim boydan da alma dedim. Boynumun izasında bir kat var ve aşağı dogru ızun. Belimin çok az üstünde.
Sabahtan beti ağlıyorum berbat oldu nasıl uzatocam bunu?
Uzayınca şekil alır mı? Çok mutsuzum:(
Şimdi topuz yaptım hep böyle toplucam sanırım..
Nasıl uzatabilirim? O bıynumdaki katı istemıyorum ya of:(((((((
Belime kadar saçım vardı dümdüz bide kahküllerim.
Bugün aptal gibi gittim kat kesiyrdim boydan da alma dedim. Boynumun izasında bir kat var ve aşağı dogru ızun. Belimin çok az üstünde.
Sabahtan beti ağlıyorum berbat oldu nasıl uzatocam bunu?
Uzayınca şekil alır mı? Çok mutsuzum:(
Şimdi topuz yaptım hep böyle toplucam sanırım..
Nasıl uzatabilirim? O bıynumdaki katı istemıyorum ya of:(((((((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar