Saçlarımı katlı kestirdim saatlerdir ağlıyorum ya?

Kızlar var mı aranızda saçı katlı olan?
Belime kadar saçım vardı dümdüz bide kahküllerim.
Bugün aptal gibi gittim kat kesiyrdim boydan da alma dedim. Boynumun izasında bir kat var ve aşağı dogru ızun. Belimin çok az üstünde.
Sabahtan beti ağlıyorum berbat oldu nasıl uzatocam bunu?
Uzayınca şekil alır mı? Çok mutsuzum:(
Şimdi topuz yaptım hep böyle toplucam sanırım..
Nasıl uzatabilirim? O bıynumdaki katı istemıyorum ya of:(((((((
Saçlarımı katlı kestirdim saatlerdir ağlıyorum ya?
Cevapla