Moda & Stil Yeni ayakkabılarım nasıl, ayakkabımın güzelliği şaka mı? biranbirhatira Takip Et Xper 7 Yaş: 20 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Ayakkabılarımın güzelliği şaka miii Güncellemeler+1 yıl Yanlış açıdan mi çektim acaba kimse beğenmemiş , benim gözüm tam 1 yıldır bunların üstündeydi Yeni ayakkabılarım nasıl, ayakkabımın güzelliği şaka mı? Cevapla Ayakkabı Soruları Güzellik Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
bensanadiyorum Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bana göre çok kötü. Siz beğendi iseniz tabiki güle güle kullanın. 1 1 Yorumla biranbirhatira +1 yıl Teşekkürler Yorumla
SıkıntıdanAçtım Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 363 cevap paylaştı. 8 yaşındaysan çok güzel 1 3 Yorumla biranbirhatira +1 yıl Bu ayakkabılar çok daha büyükler için üretildi Yorumla SıkıntıdanAçtım +1 yıl Güle güle kullan Yorumla biranbirhatira +1 yıl Sağol Yorumla
_Steampunker_ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Balerin misin cimcime 1 1 Yorumla biranbirhatira +1 yıl Degilimm Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,8b cevap paylaştı. Aşağıdan yukarı doğru giderek kalınlaşan odunumsu bir bacak sahibisiniz sanırım. 0 0 Yorumla
Berfurella Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Yaa aslinda güzel gibi ama yanlış bişi var anlamadim 1 0 Yorumla
Iamrüya Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Şaka olsaymış keşke :/ 1 2 Yorumla biranbirhatira +1 yıl Off yanlış açıdan çektim heralde çok güzeller çünküü, ayakucumda tutuyorum bakmaya doyamiyorum Yorumla Iamrüya +1 yıl Bence de yanlış açı olmuş olabilir ya çünkü ben de ınstagramda vs görüp beğeniyordum Yorumla
hayatcokzoraglarim Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl İlkokulda okula giderken bunları giyerdim. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Beğenmedim kapalı 1 5 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nereye giyiceksin bu arada Yorumla biranbirhatira +1 yıl Özel bir günde düğün olur nişan olur Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ya bence hiç hoş değil yalnis anlama hemde çok klasik taşlı modeller var onlardan al derim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Önü açık taşlılar Yorumla biranbirhatira +1 yıl Zevkler diyelim. Ben bayıldım Yorumla
hayletdayi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Moda & Stil konusunda 989 cevap paylaştı. Kaç numara 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bana göre çok kötü.
Siz beğendi iseniz tabiki güle güle kullanın.
Teşekkürler
8 yaşındaysan çok güzel
Bu ayakkabılar çok daha büyükler için üretildi
Güle güle kullan
Sağol
Balerin misin cimcime
Degilimm
Aşağıdan yukarı doğru giderek kalınlaşan odunumsu bir bacak sahibisiniz sanırım.
Yaa aslinda güzel gibi ama yanlış bişi var anlamadim
Şaka olsaymış keşke :/
Off yanlış açıdan çektim heralde çok güzeller çünküü, ayakucumda tutuyorum bakmaya doyamiyorum
Bence de yanlış açı olmuş olabilir ya çünkü ben de ınstagramda vs görüp beğeniyordum
İlkokulda okula giderken bunları giyerdim.
Çocuk ayakkabısı gibi
berbat desem
Begenmedim
Şey…
Kötü ya.
saka galiba bu ne
Beğenmedim kapalı
Nereye giyiceksin bu arada
Özel bir günde düğün olur nişan olur
Ya bence hiç hoş değil yalnis anlama hemde çok klasik taşlı modeller var onlardan al derim
Önü açık taşlılar
Zevkler diyelim. Ben bayıldım
42 numara mı
Yok
İyi kibar.
Kaç numara
Kotu