Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Pinterestten kombin önerileri kadın/erkek bakabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum güzel öneriler sunuyor.
kendime yakışanı giyer çıkarım kimseyi örnek almam
En iyi cevap seçtiğimiz için ayrıca teşekkür ederim
Cevap
14Cevap
Hayır benim kendi tarzım olur her zaman
Ben kendi stilimden şaşmam kimseden örnek almam aksine benden örnek alırlar genelde çünkü stil sahibi bir kadınım
Beğendiğim parçalar olunca benzer bir şeyler alabiliyorum bazen.
Asla, kafama göre takılmayı seviyorum öyle alırım
Ben kimseye göre kıyafetimi seçmem asla kendime göre seçerim
Hayır almam kendi zevkime güveniyorum ki etrafımdakilerde tarzımı begenir
Pek arakadasim yok zaten kendi kafama gore takiliyorum
Bana ne yakışırsa ve kendimi hangi kıyafette rahat hissediyorsam onu giyerim.
Sacin basin hepsi kopya zaten , galiba buyunce ben olacaksin😅
Niye çoğunluk hayır demiş anlamadım. Herkesin bir tarzi vardır. Benim de kendime yakistirdigim bir tarz var. Ama mesela bir arkadaşimin kombinini sevdiysem örnek alırım. Aynı sekilde onlar da benden. Kötü bir sey degil bence
hayır onlar benden alıyorlar
Almam pek hoşuma gitmez çünkü
Örnek almam kiyafet alirim
Hayır kendi beğendiğim şekilde
Kendime yakışanı alırım
Hayır almamm gerek yokki gayet seçimlerimde iyi
hiç bi srkadasımla tarzım uymaz
Giderim mağazaya beğendiğimi alıp çıkarım
Sevgilimle aynı giyiyorum bazen wjdhds
Hayır ya hepsi pantolon giyiyor ben giymem
Bazen, eger cok beendiysem.
Hayır
Hayır
Hayır, kendi zevkime göre
Hayır
Hayır almam
Fikir olduğu oluyor tabi
Hayır...
Hayır.
Hayır.
hayır
Emin ol herkes alır
Genelde arkadaşlar benden alir :)
Hayır kendi tarzım var
Bazen alıyorum evet
Bznnnnnn
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?