Bacaklarıma ağda yaptırdım.. Sonrasında uçacakmış gibi oldum..
Üzerimizden büyük yük kalkmış gibi oluyor değil mi?
Üzerimizden büyük yük kalkmış gibi oluyor değil mi?
haklısın bende dün gece temizledim bacaklarımı. çok güzel oldu bacaklarım. tertemizve pürüssüz oldu. çok hoşuma gitti. rahatladım ve seviyorum...
Veet candır :) kardes nasıl dayanıyon ağdaya allah için
Bayadır ağda yapmıyorum. Ama rahatlama hissi guzeldir.
Olmaz mı oluyor tabi..
Cevap
1Cevap
o kdr kıl olmadığı için o hissi vermez bize. bizdekiler tüğ
Aynen.
Ağdadan sonra kilo vermiş gibi hissediyorum :)
:-)
Kızların hepsi gizlenip cevap vermiş:D
ağda acmiyor mu lazer dene
O kadar kılı aldırırsan olur tabi :D
Bacaklarini almandaki amacı sorabilir miyim? Sirle aldirda azalsin bari :D
Ohaaa ben iki aydır bacaklarima dokunmuyorum :D gerçi ben köseyim belli değil kökleri falan :D
Yok tatlım ya erkek bacağı daha düzgün oluyor tamam alınca reklamlardaki gibi puruzsuz oluyor ama zilli halama çekmişim biraz yamuk :/
Yazık be bize gerci beni alan aldı da olsun yani ne var sütun bacaklarım olsaydı :(
Yok nisanliyim yaza inşallah :D
21 bitmek üzere :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar