Yaptırmak istediğim dövme de bu omuzdan başlayıp kola kadar devam edecek


5-6 sene öncesinde dövme makinesi 100 liraya açıyorlardı. şu an 2500-3000 lira olması gayet normal. Gerçi bu boyutuna ve kullanılan renklere göre değişir.
Geçen sene minimal dövmeye 600 lira vermiştim bilemedim şimdi versem mi o kadar
Uygun yani boyutuna göre bi 20cm vardır bunun boyutu
Cevap
16Cevap
bence bu bacağın ön üst kısmında veya üst yan kısmında daha güzel durur
Bacağıma dövme yaptırmayı düşünmüyorum
fiyatta normal bu arada
Mesafeye göre gayet normal. Ben arkadaşım olmasına rağmen bundan küçük dövmeye 2 bin TL verdim geçenlerde
Fiyat normal, epey uğraşıyorlar. İyi yerde yaptırın.
İnternette yıldızı yüksek sayfasına da baktım baya iyi yapıyor
Vücuda böyle şeyler yaptırmayı, vücut için hakaret olarak görüyorum. Ayrıca 2500 isteyene de " Höst"
1.000 liraya yapıyoruz
Aynısını geçen hafta bi kızın sırtına yaptım, tam ensenin altından beline kadar İncek şeklde
Yeriniz nerde
Oradaki fiyatları bilmiyorum
Sen nerde yaşıyorsun ki
Slovenya
Oradaki fyatlar nasıl ki
40 eurodan başlıyor
Minimal peki
Ya en küçüklerini daha ucuza da yapan yerler vardır ama bilindik kaliteli yerler bu fiyatlardan başlıyor
Sevimli kızsın bence yakışmaz sana
Bunu yapan kör olur fiyat gayet iyi
Niye ki o kadar karışık mı model
Bana öyle gelmişte olabilir
Dövme enerjilerini bi araştır fiyattan önde
Enerjiye inanmıyorum nedense hep araştırıp yaptırdım yine aynı hayatı yaşıyorum hala aynı tas aynı hamam
Boşuna dememişim demek ki diğerleride böyle karmayı kadınsılığını bloke edecek cinsten
Bir dövme kadınlığımı etkileyecekse oooo
Sembolik enerjiler rosemancım dövmenin kökenide çakarsak iyileşmelerde kullanılan antikçağ insanların batıl inancı ile yaygınlaştı tam olarak konunun göbeği bu şöyle bakıyorum da baya etkilemiş
Anlamsız o kadar dövme yaptırdım ki sadece estetik açıdan güzel durmasına bakarım ben
Belli belli orasını anladım boyut bu ise fiyat aralığı normal. Makina açma bota tonajı ekstraya katmıştır ilerleyen zamanlarda romen yeşili dövme istemiyosan tabi
Şunu bedava yapacak olsalar yaptırmam
Tercih meselesi
2500 tl sen emzik emerken iyi paradi ablasi
Önceden o parayla maaş alan ben ne emzik emmesinden bahsediyorsun
Yetiyordu ki o zamanlar
Bu dövmeye mi saçmalama
Benim isteğim dövme omzumdan başlayıp kolumun ortasında bitecek örümcek yani kokumun ortasında olacak 2500 e
Sen kazıklanmaya meyillisin o zaman o dövmeye o kadar verilmez portre mi çizdiriyorum sanki çizim olacak sadece 23 bin çok ama çok para kolumun yarısını kaplatırım o parayla ben
Öyle desene sende bende bi modele o kadar verdim sandım ne ağlıcam yaptırınca görürsün
Param var ama kazıklanmak istemiyorum
Dövmeci o kadar fiyat verdi ne kazıklaması birde kızım ondan olabilir 😏
Uzak be Gebze’ye orası İstanbul’da olsam bile karşıya geçmek eziyet be
Kac senesinde yasiyorsun boyle dovmemi kaldi
Dövmenin kaç senesi mi olur kıyafet mi bu
Olur tabi tarzi cok eski tabi secim meselesi ama bence guzel degilde
Bence güzel ya niye şimdi öyle dedin ki ben beğendim bayadır da istiyorum böyle bi dövme
Omuzlarin genismi peki
Istanbuldaysan uygun fiyata yaptirim
Evet geniş diğer kızlara göre
Sayfanız var mı
Ben arkadasima rica etcem sayfa yok
Ama bilmediğim yere neden gideyim görmem lazım yaptığı dövmeleri
Git dukkanina bak
Yeni Türkiye fiyati , normal bence
Ucuz bişey yok
Fiyat normal gibi
Abla Danla Biliç'e benziyorsun
Filtredendir o
Dövdurme snde
Normal
Normal
Sponsor bul
Nerden bulucam
Güzelmiş dövme
Gayet uygun
gel ben çizerim :D
Saçmalama
Neden ya
Değmez
Değer bence dünyaya bir kere geliyorum hem sevdiğim bir ünlüde de bu dövmeden var onda gayet estetik duruyor
Hımm
Vücudun nasıl
170 boyunca 79 kilo omuzlarım geniş erkek tipli vücuda sahibim
Hımm
Bende çok istiyorum dövme ya
Vücudum da gayet iyi aslında
Yaptır gitsin pişman olursan sildirirsin teknoloji çok ilerledi iz bile kalmıyor artık
model beğenmiyorum ve nereye karar veremedim
Bende beğenemiyordum önceden pinterest indir orada güzel modeller var
Dövme pişmanlıktır
2 tane dövmem var hiçte pişman olmadım
Şu an değil bi kaç yıl sonra
18 yaşımda başladım şu an 24 üm bence daha pişman olmam aklım hala yaptırmadıklarımda
Bekle ve gör
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?