Şaka Maka güzel elbise rengi de güzel kendine gel kim olduğunun farkına var saçma sapan renkler beğenme bunu başaracağına eminim çünkü senin sevgin de varrrrr
Elbisenin dikimi çok kötü, modeli de fazla demode. Kızım çok mu aradın bu elbiseyi allasen? Rengini boş ver, başka elbise almaya veya diktirmeye çalış.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Niye demode olsun ki
Cevap sahibi
+1 yıl
Yaşına uygun değil.
Cevap sahibi
+1 yıl
Pembesini alırsan iyice göz kanatır, hiç zevk yok sende. 🤦🏻♀️
Bu modele pembe renk yakisirmi bilemicem ama kafan karışmasın eger senin icine sindiyse al pembe rengini ve giyy kimseye kulak asma önemli olan senin icine sinmesii
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cano model iyi ama göğüs kısmı hoş değil, başka model yok mu
0
19 Yorumla
Soran
+1 yıl
Neden hos degil ki Bu modeli begendim ben en cok digerleri cok sade fakat bunun cingene pembesini
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Bu renk daha hoş gadası
Kurbane renk güzel aşko kuşko nedir ez kurbane çavetee
Yorumlar böyle devam edecek gibi bir hava sezdim dalga geçmek istemezdim kusura bakma 😀😀
Çıma ne olmuş kiii cingene pembesi alcam bu elbiseden iste
Abe sen çingen misin şopar 😀
Şaka Maka güzel elbise rengi de güzel kendine gel kim olduğunun farkına var saçma sapan renkler beğenme bunu başaracağına eminim çünkü senin sevgin de varrrrr
Aynen
Her pembe şey aşko kuşko değil. Her pembe giyen de aşko kuşko değil. Çıkın artık şu kafadan yoruyorsunuz tc halkı
Öyle bisey demedim faat ben aski kuskoyum?
tm
Pembe değilde siyah rengi çok şık ve daha zarif durur bence
Siyah cebaze gibi
Yani zevkler ve renkler tartışılmaz pembeside 23 Nisan müsameresine katılır gibi olur
Kiz niye uzun boy ve ince olunca guzel durur
Bu elbise modeli itibariyle sadece siyah renginde şık görüntü verir.
Niye
Bu renkte basit durmuş çünkü.
Elbisenin dikimi çok kötü, modeli de fazla demode. Kızım çok mu aradın bu elbiseyi allasen? Rengini boş ver, başka elbise almaya veya diktirmeye çalış.
Niye demode olsun ki
Yaşına uygun değil.
Pembesini alırsan iyice göz kanatır, hiç zevk yok sende. 🤦🏻♀️
Ne alaka niye göz kanatsin
Giy o zaman.
Bence pembesini al. Bu renk çok klasik ve düz duruyor. Çok büyük kadın işi
Yk bu rengi degil zaten pembesini alirim alirsam
Pembenin hoş duracağını düşünmüyorum fazla göze batar. Bu rengi gerçekten çok güzel duruyor. Eski model elbiseleride andırıyor. Gayet şık.
hoş değil bence, bende 23 yaşındayım bu tarz giymezdim, istersen birkaç link atayım incele belki hoşuna giden olur yanlış anlama lütfen
tamam olur link atarmsn
kısa giyer misin
ona göre birkaç elbise buldum
Hayir abiye giymek istiyorum
Bu modele pembe renk yakisirmi bilemicem ama kafan karışmasın eger senin icine sindiyse al pembe rengini ve giyy kimseye kulak asma önemli olan senin icine sinmesii
Cano model iyi ama göğüs kısmı hoş değil, başka model yok mu
Neden hos degil ki
Bu modeli begendim ben en cok digerleri cok sade fakat bunun cingene pembesini
Göğüs kısminın deseni kötü, savaşçı zırhı gibi
Sade al daha iyi
Rengi cok hos ama. pink olcak
Model kötü diyorum, düz olsun siyah veya kırmızı al
Ya hosuma gitmiyo öyle mutsuzmu olayim
Sen bilirsin. Peki elbiseyi alırsan giyinip bana göster yorumlayım olur mu
Niye
Merak ettim üstünde iyi duruyor mu
Merhaba, naptın elbiseyi
Selam, aldın mı
Selam evet aldim sığmadım anam ger iadede yok 11 kilo vercem ya bu savasi kazancam ya da kazancam jfkfjf
Birde bir beden buyuk aldim fakat esnek olmadigi icin olmuyo
Hayırlı olsun. 11 kilo verirsin sıkı diyetle hshah
Boy kilo nasıl
Tsk ederim ama 2 ay var yetisirmi? 165 68 kilo olmusum
Diyetisyene ve spor salonuna gidersen belki ama olmayadabilir. Baya dolgun birisin ya
Cok dolgun gorunmuyorum ya
Gizliden çıksam fiziğini görebilir miyim
yok ya biraz yasli duruyor
Yok ya gayet iyi pembesi
Gormeden bir sey diyemem ama bu renk olmamis kedimde ayni sekilde
Bu renk alacagimi belirttim zaten pink alacagim
Tercih senin ben begenmedim
benim değil senin gorusun onemli zaten
Bence bu renk daha güzel
Neden
Güzel ama abartılacak kadar değil
Nasil tarz bisey almaliyim ki
Daha renkli
Yeşil nasıl?
Renkli alicam zaten bunun pink rengini
Bu renk güzel
Hiç begenmedim🤷
Evet al aşko kuşkoyu
Bu renk daha güzel.
Göğüsler içine olursa giyilir
bu renk daha güzel sanki
Fena değil ama sende nasıl durduğu önemli
Şirin hiç debedin mi sen.. boy kilon
Ne yardımı
Şirret kız elbisesi
Nie
Al al al al al ama giyme
Ni3
O ne demek
Bu hoş bence
Güzel değil ya
Beğenmedim elbiseyi
beğenmedim
cok kotu
Güzel gibi
Pembesini al
Bu renk daha güzel
Üstünde görmek lazım
Bu renk güzel
Çokmgğzel
Beğenmedim
Bu güzelmiş
Giyde ustunde görelim
alma
Güzel bence al
Üzerinde olmadan kim nerden bilecek nedir nasıldır
Güzel görünüyor
Degıl
Rengi bırak elbisenin modeli kotu
Hayır ya güzel değil
Bence güzel
Baska rengi yokmu