göründüğü kadarıyla vücut ölçülerin iyi aşağı yukarı ne giysen sırıtmaz dar kalıp da giyebilirsin spora da aşırı elverişli bir bedenin var gibi yapıyorsun muhtemelen zaten yani iyi
Ne alaka olm kendimi çekici bulsam buraya mı sorarım ego yapar vücudum nasıl diye sorarım sormuşum ki nasıl giyim tarzı daha hoş olur banaa ne anliyosun bundan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
bence sevdiğin gibi sade olsun
Göbeği açık giyinmeyi, bazı durumlarda çok yakıştırıyorum.
Belin ince ise süper duruyorr
evet 👊
👍👍👍👍
Biz de don atlet giyip çıkıyoruz o yüzden çok düşünme ne istiyorsan onu giy gitsin
sabit bir tarzın olmasın her çeşit giyin sana daha çok y2k yakışır
göründüğü kadarıyla vücut ölçülerin iyi aşağı yukarı ne giysen sırıtmaz dar kalıp da giyebilirsin spora da aşırı elverişli bir bedenin var gibi yapıyorsun muhtemelen zaten yani iyi
Ablamız tayt giyiyor, fiziğini övüyor ve 20 kelimeye kadar konuşabiliyor.
Neremi açsam diye düşünmediğim için, hiç kararsız kalmıyorum.
tayt pek kullanma, sana bol şeyler daha da yakışır yani dene istersen hayatım
Peki teşekkür ederim
Hangi kıyafetin içinde rahatsan onu tercih et, başkaları senin giyinişini beğensin beğenmesin umursama rahat ol rahat takıl.
Tayt biraz daha az kullanmaya dikkat edebilirsin. Diğer türlü her tarza uygun gibi fiziğin
Neden tayt'a dikkat etmem gerekiyor ki
Üstüne oturmasu lazım yüzün ve fiziğin güzelse her sey yakısır
Peki
Ve kendini ayna karşısına geötiğinde güzek buluyorsan konunkapanmıstır
Bence güzel giyiniyorsun spor giyim sana çok yakışıyor siyah renk de deri ceket de çok yakışır sana
kombin giyinmen lazım
alt üst hepsi uyumlu olmalı
Renk secimi sanirim hep koyu tarzda ve kiyim tarzi ayni gibi. niraz monotona benziyor
Neredeyse tüm kızların ortak problemi bence elbise veya pantolon sweet falan dene
Fiziğin iyi yakışıyor giydiklerin ama karanlık fotolar
spor tarz sana yakisir bence
Peki
Çuval giysen yakışır bak o kadar diyorum 😍
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim leydi 🥰
Tehlikeli Sularda bir gün
Ateşle dans
Sıcak çatışma
Cehennem haftasi
Sana deri cok yakışır
Siz daha iyisini bilirsiniz
Evet gerçekten giyinmeyi bilmiyormuşsun
Şalvar giymiyceğime göre 😊
Bazısı şalvar bile giyse yakışıyor Ela ☺️
Tamam Ela gidiyorum
Ne giysen yakışıyor ki zaten
Eywallah
Eyvallah teyze
Teyze jsjsjsj tamam👍👍👍👍
Jsjdjd
Sinir ettin napim
Olur öyle şeyler boş ver
Sen bi özele gelsene sana bişey anlatcam
Tamam
Kendine ne yakistiriyosan onu giy bence
Kendini cekici buluyosunda ondan
Ne alaka olm kendimi çekici bulsam buraya mı sorarım ego yapar vücudum nasıl diye sorarım sormuşum ki nasıl giyim tarzı daha hoş olur banaa ne anliyosun bundan
Zaten vudunu gosteriyosun bak bakam erkeklerin yaptigi yorumlara
Kendin beğeniyorsan başkasına gerek yok
Beğenmiyorum sorun orda😂😂
Neyini kombin mi
her şey
Hım
Yakışan ne işe onu giyinmenizdir
Yakistiramiyorsan giyme o zaman kiyafete karsiyim ben yaprak koyup gezelim 😂
Güzel desem günahkar olurum
Sigma dhsbdns taze patlatmış
İlk foto hoş görünüyor.
Üstteki idare eder
Bu fizik bana ilginç geldi
profil harika öyle tarz olsun
🙄🙄
🤷♂️🤷♂️
İçinde sen olduktan sonra istediğini giyyyy
Bel ince olunca normal
sen her halınle ıyısın kanka :D
kızım sen zaten siyahların kadınısın
Giyinme nü gez. Biz de kadın görürüz:)
Çok karanlık ama güzel
Işığı aç bence
Yas 15 mod mu?
Dayı buralara uygun değilsin sjhsjd
Bebelere mi uygun burası?:)
Dayı yol al haydiii
He bebelere uygun 😊
Daha giydigin üzerine oturmuyor bile... biraz büyü be
Dayı sen düşük kalçalı sarkık memelilerin kapısına haydeeeee
Hahahha sende yok sorun o:)
Tamam dayı aynen hadi dayım sağlıcaklaa 😊
Hahahha 30 luk erkeğe de dayı demezsin...
Yaşına göre konuşcaksın o zaman 🤷
Ama 15 yasinda gibisin
Abarttt
Gardolabina el atmak lazim
Sadece bunlar yok ya neyin kafadindasın yazma la
İtici olma be
Tamammm
Ozaman gel el atiyim dolabina:)
İyi iyi
Boll
Bunların hepsi aynı zaten
Giymişsin ya işte.🤦
Çok karanlık fotolar. ama vücut yilannnnn:)
Eywallah
Sana tayt, crop tarzı şeyler daha çok yakışır
Peki
Yurtdışında mı yasiyosun
Hayır
Neden?
Hiç birine benzettim sanırım kb
Ha önemli değil
Sanada yazamıyorum 🥲
Nasıl yani
@ela_2121 senin burada ne işin var
Niye?
Ee senin yaşın kesin 16
19 kardeşim ne 16sı
Kardes değiliz , yok kesin 16
Tamam reis yazma
Şimdi de reis olduk , kaptan ya da moruq demediğin kaldı
👍👍
Yaşın nasil 19 be
Ne bilim 19 işte
Yalan mı söylicem tanımam etmem
Erkekde olabilirsin xjdjf
Si*** bayan evet
Memolii
Dar giyinme bence bol giyin
Tamam
Nerdensin
Nasıl nerdenim
Nerde oturuosun yani
Ankara
At bakim
Sana her sey yakisir
Hepside iyi
1 ci süper
Bok giy kanka
Tamam gardaş
Bol yazıcaktım Gardaş ne be Birden düştü libidom şu fiziğe rağmen
Öyle tepki verene böyle cevap bende 😊
Siradan olsun
Guzwl
İlki gibi
Anladimm
1 foto iyi
hoş bence
Neden canım
Sport