Güncellemeler
+1 yıl
☺️🐥
Kış aylarında giyiminizle Eskimo bebeklerine döner misiniz? Oversize kaban alıp içine de kalın şeyler giydiğimde kendimi eskimo bebekleri gibi hissediyorum. Boyum da müsait zaten 🤣

#EdaModaStil 👠👗🧥🧣👢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Dönmem 😂 ama şirinmiş sdfsdf
Biz ailecek böyleyiz kışın.
Ay ben daha sevimliyim
Öylesin zaten 🙂
😸🙈
🙂🙃
Kışlar eskisi gibi çetin ve soğuk olmuyor.
Ev, iş, otobüs, araba, her yer artık sıcak. O yüzden çok fazla kışın soğununu hissetmiyoruz.
😃 böyle olmadım hiç, tişört üstü ceket giyiyorum, çok soğuk ve karlı hava olurda dışarı çıkarsam böyle gitebilirim😄 çünkü soğuk beni çok üşütüyor
O kadar kalın giyinemem. Palto giydiğimde dahi önü açıktır çoğu zaman
Boğazlık kazak ve mont giyerim, yeterli olur. Çok kalın giymeyi sevmem.
Kvkk uyarınca sizi dava edeceğim. Hiç özel hayata saygı kalmamış😂😂😂
sürekli hastalıktan geberdiğim için öyle gezmek zprundayım maalesef
Of evet ya. 🙈😄
yok güzel giyinirim : )
O kadar kalın giyinince nefes alamıyorum
Ayy Çok seviyorum ama rahat edemiyorummm
Evet kalinlasir
Hayır , hala deri ceket giyiyorum
Karlı havalarda evet
Dönmem sevmiyorum öyle kat kat giyinmeyi...
Dönmüyorum. Montum üstüme tam oturuyor.
Öyle oluyoruz maalesef
pek dönmem
Hayir.
kesinlikle
dönmem
Ben zaten bebeğim ya 😃
Hayır dönmem
Ay çok şirin 😄
evet canım
Ahaha aynı ben
Bazen
tarzimdan ödün vermemek icin üşümeyi göze alıyorum
Dönmem
Hayır