Kış aylarında giyiminizle Eskimo bebeklerine döner misiniz?

Kış aylarında giyiminizle Eskimo bebeklerine döner misiniz? Oversize kaban alıp içine de kalın şeyler giydiğimde kendimi eskimo bebekleri gibi hissediyorum. Boyum da müsait zaten 🤣

Kış aylarında giyiminizle Eskimo bebeklerine döner misiniz?

#EdaModaStil 👠👗🧥🧣👢

Güncellemeler
+1 yıl
☺️🐥
Kış aylarında giyiminizle Eskimo bebeklerine döner misiniz?
Cevapla