Size hangisi daha çok hitap ediyor? Kendinize hangisini daha çok yakıştırıyorsunuz?


Kısa kıyafet sevmiyorum ölçüsünde giyinmek daha zarif diye düşünüyorum. Affedersiniz kıçı açık olan kızlar midemi bulandırıyor gerçekten. Açık ama usulüne açık giyinmeyi daha çok seviyorum. ✨
Katılıyorum her şeyin dozunda olanı makbul
Değil mi cidden üniversite ortamında da öyle açık giyinen kızlar en çok cidden size bakılıyor diye bağırasım geliyor çok itici ama giyinenlere de saygım var yani
Bazıları abartıyor cidden hoş olmuyor ünü ortamında çok var maalesef ama denmiyor da bir şey
Çok doğru ya 🤮
Ben uzun elbiseleri ve geniş kesim pantolonları çok seviyorum
Cevap
3Cevap
kısa giymeyi daha çok seviyorum uzunlardan daha çok yakışıyor ama süreklide kısa giymek olmuyor
Evet özellikle kışın zor olur
Boyum kısa olduğu için uzun etek ya da elbiseler hoş durmuyor bende oyuzden diz üstü elbiseler ve etekler tercih ediyorum
Kısa ve çok dekolte sevmiyorum ben. Daha uzun, salaş ama şık kıyafetler tercih etmeye çalışıyorum.
Aşırı kısa tercih etmiyorum.. Yerine göre hepsini tercih ediyorum ben.
Kisa kiyafetler daha hos. Ben mini etekler dekolte kiyafetler giyinmeyi daha cok seviyorum
Moduma göre deyişir bazen kısa giyerim bazen uzun ikiside yakışır
Uzun tercihim kısa sevmiyorum
Kısa giyinmek.
Kullanacağım parçalara göre değişir genelde.
Kısa giyenler pick me dir der susarim
Kısa elbise tabiki
Uzun, bol
Uzun
Genelde kısa bazen de uzun
Kısa kıyafetler
kısa kıyafetler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar