1.78 boyundaki bir kız için ne düşünürsünüz?
Çok mu uzun?
Çok mu uzun?
Gonul ister 185-190 olsunnn
Amaa nerdeeeeew :(
Benim askimda 178 ben ona en az 10 cm topuklu guy diyorumm benim yanimda
Sen 2 metre falansın heralde
198 benim boyum
Bende 1.78'im o sorun etmezse benim için harika bile denilebilir ;-)
eski sevgilim 177 boyundaydı sen düşün artık :D at gibi kızsın şimdi daha ne :D
gayet guzel ula eccugunu bana vireydin 8 cm calmıssın :DD
Valla verirdim eccugunu :D
Ay çok saol ya :) inşallah
Cevap
23Cevap
Ortalamanın ustusun ama gayet iyisin bence :)
en azından hicbir kız sana kafa tutamaz cogu erkek cekınır daha ne istiyorsun :D
Belki aynı boylarda olan erkekler için çok uzun gelir, ama 1,90 boylarında olan bir erkek için uzun değildir ;)
Ben de 1,76'yım 80i geçmediği sürece normal bence. 1,60 olmaktan iyidir.
charlize theron da 1.77 bomba gibi:D uzun ama o kadar da abartı 185 falan olmadıkça aşırı olmaz herhalde
İdeal boy aralığı. Tabii kadından anlamayan bilemez
Kadının uzunu sokakta kısası yatakta iyi olur derler...
ideal ben daha uzunlarınıda gördüm ajansta sıradan yane:)
Kızlarda 1.65 boy ideal olarak görüyorum.
Çok uzun değil, alıcısı bulunur her türlü.
Ideal en azından benim gibi 94 olan icin :)))
iyi dert etme eski sevgilim ile aynı boydasın
Gayet iyi ben 1.84 Olduğum için diyorum
İlgimi çeken kızlardan 20 cm uzunsun.
başın göğe erdimi pekiii
Kilosu da iyiyse sevilir.
pek iyi şeyler düşünmem kendisi hakkında
Çok mu kısa?
benlik bende 1,83 :D
iyi bir boydasn
Uzun biraz.
Biraz uzun
Aşırı uzun
kilosu kaç
60 kiloyum
hımm biraz kemikli
Kaslı canım
hımm sert mi
İvana sert :D deyip bu konuyu kapatmak istiyorum
heryeri mi serrt :)
Yumruğu baya sert
başka :)
Abazaları dışarı alalım lütfen..
o zaman önden buyurun :)
ideal boy :)
Biraz uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar