Açık ve kapalı giyinmek konusunda ayrımdayım. Hangisi daha iyi hissettirir?

27 yaşındayım. Açığım ama mini, dekolte giymeyen biriydim aile yapımdan ve inancımdan dolayı. Özenmiyor da değilim şık giyinmeye. Giyim tarzımı değiştirsem huzursuzluk da duyabilirim bu yaşımdan sonra.

Benim gibi olanlar illa ki vardır. Hangisi daha iyi hissettirdi?

Açık ve kapalı giyinmek konusunda ayrımdayım. Hangisi daha iyi hissettirir?
Cevapla