27 yaşındayım. Açığım ama mini, dekolte giymeyen biriydim aile yapımdan ve inancımdan dolayı. Özenmiyor da değilim şık giyinmeye. Giyim tarzımı değiştirsem huzursuzluk da duyabilirim bu yaşımdan sonra.
Benim gibi olanlar illa ki vardır. Hangisi daha iyi hissettirdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bence fark eden bir sey yok yani ikisinede biz erkekler bakiyoruz onemli olan ne kadar disil enerjisi var o onemli kadinda
Çevrem hep kız artık şansıma küseyim ben de 😅
hayir ya illaki sana bakanda vardir cok fazla acik giyinmek erkeklerin daha cok ilgisini anlik ceker ama zeki kadin uzun iliskide en iyi olanidir ki cok acik giyinen kadin erkek gozunde daha kolay kadin gorunur
Anladım. Kafamda bir şeyler oluştu teşekkür ederim
rica ederim
güzellik kavramı türkiyede yalnış anlaşılıyor, soyunmak, dar giyinmek, dikkat çekici giyinmek güzellik değildir.
Huzursuzluk duyabileceğin bir şeyi yapma bence