
Yaparım sevgilim istesin yeter ki
Dövme bana saçma geliyor yapmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim biricik sevgilimden dövme talebim kesinlikle olmazdı. Herkes istediği dövmeyi yaptırabilir elbette fakat söz konusu aşk dövmesi olduğu zaman ben bu konuda gerçekten mesafeliyim. Kimseye de tavsiye etmiyorum özellikle aşkla ilgili. Bireysel olanlar herkesin kendi tercihi. Ortak dövme yaptırmak benlik bir şey değil cidden.
Saçma gelmiyor da ben sevdiğim kişiyi (Eğer gerçekten sevdimse, sevmesini sevdimse demiyorum.) kolay silip atabilen birisi değilim. Bir gün ayrılırsak ihtimali hep ilişkilerimde kafamda olur. O yüzden yaptırmam.
Dövme yaptırmak bana çok saçma geliyor o yüzden yaptırmayı tercih etmezdim hadi 2 gün sonra ayrıldık ne olacak ondan sonra hayatıma yeni birisi girdiğinde her önüme gelen için dövme yaptıracak olsak resim sergisi gibi olur
Cevap
37Cevap
Benim zaten şu an 3 tane dövmem var sevgilim isterse tekrar dövme yaptırırdım tabi ki de.. çünkü dövmeleri seviyorum sevgilimi daha çok seviyorum bu açıdan da beni mutlu ederdi sevgilimin mutlu olması. ayrıca zaten birlikte ortak dövmemizin olması da anıları güçlendirirdi kesinlikle
Ben doğallıktan yanayım dövme piercing vss sevmiyorum ama o yapabilir saygı duyarım zevk meselesi tabiki ama ben yapmazdım
Piercing, erkeğe de kadına da çok yakışmıyor bence.
@theNitroZeuss doğrudur bir şey demiyorum yapana tabiki saygı duyarım zevk meselesi dedim ya ben sadelikten doğallıktan yanayım
Dövme sevdiğim bişey değil ama küçük bişey olabilir belki. Ama sonu olabilir yine. De yaptırmamak daha garanti
Ben yapmazdım çünkü daha yaşımız çok genç ileride ne olacağını bilemeyiz En azından kalıcı yaptırmamalıyız.
Kalem ile bir şeyler çizeriz ama dövme yaptırmam. 😄
Hayır derim. Eşim olmayan birisiyle bu kadar özel bir şey yaptırmam.
Kalsın, ben istemem. Ferrari ye sticker olmaz..
el ele tutuşunca ya da sarılınca birbirini tamamlayan dövme isterdim :)
Çok heveslenirim ama ortak yaptıracağım tek dövme çocuğumuzdan bir iz olur
Bana dövme saçma geliyor yaptırmazdim. Ona da söylerdim.
Dövme bana saçma gelmiyor ama öyle dövmeler yapmam.
Yapılan dövmeler sizin ve sevgilinizin kişiliğini yansıtmaldır.
Dövme çok severim ama birlikte dövme yaptırmak falan saçma geliyor. Yine de dövmelerimin arasına minimal bir dövme sığdırabilirim çok isterse.
ya 3 ay sonra ayrılırsak nolacak, işin yok üstüne başka bir dövme arayışına gir
İyiyken yaparlar. Ayrılınca görürler nekadar aptal olduklarını😀
Gereksiz bence partnerimde daha güzel izler bırakabilirim:)
Dövme yapmak aptallık yaptırmam
Anlamlı dövmeler saçma geliyor
ayrılınca ne olacak?
His bir dovme ise olur
Saçmalıktan başka bir şey değil.
dövme guzel kucuk olursa
Yaparım sevgilim istesin yeter ki
yaptırırım güzel olur
Doğru insansa olabilir.
buna değer biri ise yaparım
Dövme sevmiyorum yaptırmam
Yaptırmam sanırım
Gerçekten sevgi ise yaptırırım
#Mirliva
Yapmam
Yok ya ortak dövme olayına girmem..
o zamanin sartlari
Dövme bana saçma geliyor yapmam
O kişi eşim olsa bile olmaz
Eğer anlamlı ve güzel bir dövmeyse belki olabilir
Sevmiyorum dövme
Bunun cinsel yaşamla ne ilgisi var 😃
Ben aşk ilişkileri yaptim otomatik uygulama düzeltmiş sjmsmsmdmmd
yaparım. örnek foto iyi..
Dövme döverler demişler jshshs
Ergenmisin derim 🤔
yaptirmam
Gerçekten de ciddi bi ilişkim varsa yaparım
Evlenmeden yaptırmam
Sacma
Yapmam
Yaparik sıkıntı yok
günah
Yaparım
Yaptırmam
ayşegül
Yaptırmam istemem
Yaptırmam.
yok yaptırmam
Yaparım sıkıntı yok
Dövme sevmem
Saçma
Hayır yaptırmam
Yaptırmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?