+1 yılGece gece güldürdün, allahta seni güldürsün :) Düzleştirici ve sprey kullanıyorum istediğim şekilde kalıyor :)
23 Yorumla- +1 yıl
Hep beraber inşallah :) Şurada 3-5 sene daha idare etsin, evlendikten sonra nasıl olsa dökülecek :)
En İyi Cevaplar
Sırf bu yüzden saçlarımı uzatamıyorum. Jöle kullanmıyorum zaten.
13 Yorumla
www.kocaeliaydinlarocagi.org.tr/.../...7162237.JPG
https://www.youtube.com/watch?v=qQpReOVQLr8,..,.,.,.,
112 Yorumla- +1 yıl
Ama umarım ileride bununla karşılaşmam
galeri2.uludagsozluk.com/.../...neriler_470839.jpg - +1 yıl
haha demek öyle yaptın hımmmm
vimpir.com/karikatur-dede-mars-oldun-668-I1.jpg
+1 yılBenimki uzun olduğu için dik durmuyor :))
222 Yorumla- +1 yıl
Evet. Ince, uzun :)
- +1 yıl
Bu gece yıldızların bana mı :)
- +1 yıl
Olsun. Karanlık gecem aydınlanir :)
- +1 yıl
Burun mu :)))
- +1 yıl
Dedim noluyo. Ben romantik konuşurken, sen ormantik oldun birden :)
- +1 yıl
Tamam bu gece herseyi hoş görüyorum :)
- +1 yıl
Çok çay içtim. Çarptı heralde :)
- +1 yıl
Şansına küs bitti demlik :/
- +1 yıl
Iyi geceler o vakit :/
- +1 yıl
Güle güle :))
(Aynen)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Saç Bakım konusunda 676 cevap paylaştı. www.google.de/search böle yaparmisin
110 Yorumla- +1 yıl
O zaman bide bunlardan birini sece bilirsin: www.google.de/search
- +1 yıl
Günaydin, son bir tavsiyem olsun: :)
www.google.de/search
konu burada tac - +1 yıl
www.google.de/search
Tüh dedin ya devam arayim bali dedim olurmu o?
+1 yıldik durmasının bir zararı var mı? saçların çok şekil dursa brad pitt mi olacaksın sanki? koy ver gitsin.
21 YorumlaBenim ki hep kalkik artik jole vs de is gormuyo ne yapsam bilemiyorum artik
ha bu arada yeni geldim yurtdisindan manavkuyudayim gorusuruz11 Yorumla
+1 yılpis dusunenen bir milete bu baslikla gelme be oglucum:D
21 YorumlaBiraz toprakla haşır neşir ol, geçer diye umuyorum.
11 YorumlaBenim saclarim ince telli ve düz kabarma sorunum yok.
12 YorumlaSaç Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. benim saçlarım hem düz, hem az. hiç kabarmaz, kabaramaz ki kel fatma :((
13 YorumlaÖnce yağlıyorum, sonra ellerimle okşuyorum, suyunu da sıkınca iniveriyor, düzleşiyor saçlarım.
23 Yorumlakelime oyununu kes = )
şaç tir kalkar yıkar fon atariz = )33 Yorumla
+1 yılDuz oldugu icin benim saclarda sikinti yok yaa :/ ama masa falan yaptigimin ertesi gunu bonus oluyorum o ayri birsey..
11 YorumlaSaç Bakım konusunda 965 cevap paylaştı. Benim arada birbirine giriyo sadece :d bazen lastik geciriyorum çok sık gecmeyecek şekilde iyi oluyor senin saçlarada olmaz ki :)
15 Yorumla- Saç Bakım konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBenim sacim ellektriklenmis oluyo genelde de toplu oldugundan topuz orgu kaymis oluyor ama duzeltiyorum toplamak uya da yeniden ormek yeterli
112 Yorumla- +1 yıl
Tarasana biraz nemlendir tara duzeliyor oyle kardesiminde kirpi gibi iluyor saclari
- +1 yıl
taramak bilmiyomusun
- +1 yıl
Tarak varya hani boyle disleri falan var ama gercek dis degil... yan anlam..
- +1 yıl
onu telefondan yazdıgımdan gönderemedim dur göndereyimm
bak böyle
www.ticaretkentrehberi.com/.../226009.jpg - +1 yıl
rica edderim. cidden tarak ne bilmiyon mu
- +1 yıl
Peki
valla benim saçlar uzun kanka ama kısayken zaman zaman benimde oluyo benim saçlar dümdüz bide yıkamadanda düzelmiyo ayar ediyo :s
12 YorumlaBaslıqı okudum aklıma başka bısey geldi ama neyse :) Benim saclar kıvırcık bırbırine dolanmıs bir şekilde oluyo sabah fonle duzeltiyorum duz yapıyorum.
25 Yorumla
+1 yılBende de aynı sorun var bayağı uzadı saçlarım şu an çok kötü görünüyo hiç ugrasmıyorum taramıyorum bile sadece hergün yıkıyorm sen de bişey yapma sal gitsin.
11 YorumlaBenimki de uzun kıvırcık ıslatıp saç kremi sürüyorum :)
13 Yorumla
+1 yılKel olduğumu afişe ediyorum şincik :/
Mutlu oldun mu? dfsf19 Yorumla- +1 yıl
Höhh sfsd durma göğe bakalım :))
- +1 yıl
Göğebakan? bak simdi olmadı.
Turgut Uyar ne yazmış bu şiiri diyecektin.
Sac diklestirmeyen kremi kacırdın sfsfd - +1 yıl
uyanık :D
telefon joker hakkın var sdfsdf - +1 yıl
encrypted-tbn1.gstatic.com/images
bahtsız bedevi desene dsds
Baslik subliminal ileti veriyor. Tahrik söz konusu. Fon cektiriyorum
23 Yorumla
+1 yılşampuanımı değiştirdim. normalde kabarıktır saçım ama şampuana bayıldım :)
112 Yorumla- +1 yıl
bakıp geleyim
- +1 yıl
www.kozmotek.com/.../...tirici-şampuan-1000ml.html
ben bu kadar pahalıya almadım, orası ayrı bir konu :)) kıvırcık ve dalgalı saçlar için.. tavsiye ederim :) - +1 yıl
yav şu muhabbete bak gece gece gülme krizim tuttu:)
soru:hangisini kullanıyorsun?
cevap:bakıp geleyim:))))) - +1 yıl
hahah :D armi senin sorular yanında bizim muhabbet de neymiş? @armageddon-_
- +1 yıl
ben kuaförümden aldım. 30 liraya aldım. internetten bir araştır istiyorsan. her kuaför satmıyor ne yazık ki :/
adı linkte yazıyor zaten. Artego bukle belirginleştirici D curl. :)
nasıl bir etkisini gördüm. benim saçların uçları çok kuruydu. saçıma da çok bakım yaparım. kremdir yağdır falan hep aynıydı. sonra bu şampuanı kullanınca iyi geldi :) saçlar kabarmıyor artık :)) - +1 yıl
rica ederiiim :) internetten alışveriş olarak bakabilirsin demek istemiştim. hangi kuaför satıyor diye bakma :D
- +1 yıl
tamam o zaman :))
Gizli Üye(36-45)+1 yılbenim saçlar da düz, duş aldıktan sonra bob marley gibi oluyor kafam.
en kötüsü yatmadan önce duş alıp kafanın sağ veya sol bölgesinin uç kısmındaki bir kısım saçın çük gibi dimdik kalması ve onu indirememek11 Yorumla
+1 yılsabah kalkıyorum dik dik gören albert einstein sanıcak...
rus sevgilim pamuk elleri ile acık masaj yapıyor okşuyor seviyor öpüyor...
yumuşacık oluyor...19 Yorumla- +1 yıl
ortalık rus kaynıyor yapalım bir manita:)
rus kızları insanın bütün dertlerine deva oluyor:)
insanın ömrünü uzatıyor:) - +1 yıl
yav gece 00:01 bu saatte nerden rus bulim:)
bu saatte bütün ruslar mesaide:)? - +1 yıl
yav şimdi türk kızları ile evleniyorsun küçük haydar yaş otuz olmadan iki büklüm oluyor:))
ayakta durucak takati kalmıyor genç yaşta küçük haydar emekli oluyor:)
yazık günah değil mi:)
rus kızları ile evleniyorsun küçük haydar 60 yaşına geliyor maşallah dim dik ayakta:)
mezara dahi dim dik giriyor:)
rus kızları insanın bütün dertlerine defa:)
küçük haydarın sağlıklı dinç bir hayat yaşamasını istiyorsan rus kızları ile evleneceksin:)?
başka çaresi yok:)?
+1 yılSaçlarını kastettiğini tıklamadan anlamıştım :D :D havaya kalkmasa da saçlarım enteresan bir hal alıyor bazen, dalgalarım iniyor :D
115 Yorumla- +1 yıl
Üzülüyorum napim :D öyleyimdir panpa
- +1 yıl
Devam et :D
- +1 yıl
Eheheh :D bu da guzel.
- +1 yıl
Maşallah:))
- +1 yıl
Subhanallah:D
- +1 yıl
Zikre geçtik geçecez :D hayırlı cumalar dkfkks
- +1 yıl
Oyle olsun bakalım :))
- +1 yıl
ben de surat yapçam ;) 😉
Bide...
Hayırlı Cumalar efem ,)
https://m.youtube.com/watch?v=IRzOnMQRXuk
Saçını yıka daha sonra kurut ve wax ile şekillendir
12 Yorumla
+1 yılkalkan varsa illaki kılıçta vardır dogru savasa der saclarla ugrasmam reis :)
111 Yorumla- +1 yıl
yakışır atını hazırlatıyım aman dikkat et eğer den kayma ;)
- +1 yıl
getirin la atı https://www.youtube.com/watch?v=o3ceYeHEq0g atın işi varmış yanlız :)
- +1 yıl
Hayvan yane sonucta :)
- +1 yıl
Heyvan la heyvan olmanin anlami yok ;)
- +1 yıl
Yanliz kapabilirim reis :)
+1 yılSeni aksamdan suya mi koyuyorlar acaba fasulye misali.. oyle bir sorunum olmadi hic:)
11 Yorumla
+1 yılYok şapka takıyorum dışarı çıkarken de soru başlığı dikkat çekmek için 10 numara olmuş 😄
24 Yorumla- +1 yıl
Ama kışın uzatmıyorum ki saç :))
- +1 yıl
Binevi evet.
Aynen benimkide horoz başı gibi oluyo indiremiyom öğleye doğur kendiliğinden iniyo
13 YorumlaWax kullan. Gece yatmadan saçına şekil ver ve kullan (: Sabah uyandıgında yatık olmaz (:
18 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılarkadaşımın saçı dik uzuyor indiremiyorda. yani haline şükret o tam bir kirpiye benziyor yaniiii
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbizim tayfa topluca ateist, deist, karma inancından ve agnostiklerden oluşuyor. hiç müslüman yok
Lanet olsun şu bendeki ön yargıya :D :D
32 Yorumla
+1 yılSapka tak gece yatarken 😄
35 Yorumla- +1 yıl
Kısın kafaya takılan bereler varya onlardan tak
- +1 yıl
Evet takke ☺☺
Düm düz olduğu için sorun olmuyor
11 YorumlaKardesim baslikla muhabbet cok ters olmus XD
11 Yorumla
+1 yılNedense bu soru bana hiç masumca gelmedi :/
12 Yorumla- +1 yıl
tamam :)
+1 yılssağ gösterip sol vuran bir soru sanki :D
33 Yorumla- +1 yıl
hadi ordan :o
Benimki hep yatık yağ falan hallediyom;)
17 YorumlaSaç köpügü kullanabilirsin :D
13 YorumlaEvden çıkmadan önce duş alsan
11 YorumlaSenin bu soruların hep böyle mi? bir acayip.
15 Yorumla
+1 yılBenimki kalkmıyo cok sükür
21 YorumlaSaç Bakım konusunda 318 cevap paylaştı. Zaten kisa o yuzden kabarmiyo pek
19 Yorumla
+1 yılBenim hep yatisik sorun yok
11 Yorumlaolsada boyle sorunlarımız olsaydı : )
13 Yorumla
+1 yılgüzelce tara şekerim:)
11 Yorumla. evet her zaman öyle oluyor :)
03 Yorumlabenimkide dimdik oluyo!! , ama saçlarım diil xD
00 YorumlaYatmadan Önce Buff Tak.
00 YorumlaSaç Bakım konusunda 580 cevap paylaştı. benımde hep dik :d
12 YorumlaBenimki 30cm ama kalkmiyor
01 YorumlaToprağa bas :))
11 Yorumla
+1 yılAdam haklı
17 Yorumla- +1 yıl
Yürü be reis :D
- +1 yıl
Koş be reis :D
- +1 yıl
Seni takip ediyorum :D
Saclarin uzamis kestir kardeş
01 Yorumlabanyo... kesin çözüm
11 Yorumla
+1 yılKısa saç iyidir
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer zaman dik. Sadece sabahları değil. :))
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHer zaman. :)
+1 yıll*n :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben dokunmuyorum, sevgilim indiriyo.
00 Yorumlaİlginç :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim başka yerlerim kalkıyor knks :D
00 YorumlaEstağfurullah =)
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar