Merhabalar Herkese 🌸

Kadın veya erkek, kullandığınız takılardaki renk tercihiniz ne yönde oluyor?
Merhabalar Herkese 🌸

Kadın veya erkek, kullandığınız takılardaki renk tercihiniz ne yönde oluyor?
Bence genel olarak altın rengi daha güzel olabilir ama ben gümüş seviyorum çünkü nedense altın rengi bana çok boğucu bir renk gibi geliyor ama gümüş takılar daha havalı geliyor. Bazı insanlar altın rengi takıları daha sıcak ve zarif bulurken, diğerleri gümüş rengi takıları daha modern ve serin bulabilir. Ayrıca, rose altın gibi diğer metal renkleri de popülerdir. Ayrıca bazı insanlar farklı takı renklerini bir arada kullanmayı da tercih edebilir. Önemli olan, kendi tarzınıza, giyim tarzınıza ve kişisel zevklerinize uygun takı renklerini seçmektir. Hangi renk takıları sevdiğinizden emin değilseniz, farklı renkleri deneyerek ve aynı zamanda tarzınızı tamamlayan takıları seçerek hangi renklerin size daha iyi uyduğunu bulabilirsiniz.
Ya ben genelde erkek olduğum için altın kullanmam Bir de inancım gereği erkeklerin altın takması haramdır sadece gümüş kullanabilirim onda da sadece bir gümüş yüzük takarım yani öyle takı olaylarını ben erkeklerde şahsen doğru bulmuyorum, herkesin kendi hayatı herkesin kendi yaşam şekli bir şey diyemem ama ben doğru bulmuyorum
Altın rengi gümüşler de vardır mutlaka
Ya ben genelde takı olayını sevmiyorum mesela kulağına küpe takan erkek bana itici geliyor
Çakma altın olsun ki keko olduğumuz belli olsun
Genellikle gümüş ve beyaz altın ama altın yüzüklerim de mevcut. Keyfime göre takılıyorum lakin altını sadece yüzüklerden yana tercih ederim onun dışında kuyumcu dükkanı gibi kolumda bileziklerle gezemem.. :D
Cevap
8Cevap
Önceden gümüş diyordum ama takısına göre ikisi de güzel. Tabii, bir de cilt alt tonuna göre değişir.
Gümüş seviyorum ama kıyafete göre altın kullandığım da oluyor. İnce zarif takılar tercih ederim. Yeni gelin gibi kalın gösterişli altınlar kullanmam.
ikisini de seviyorum ve bence ikiside hos duruyo
Gümüş seviyorum ama altın renginin de gittiği kombinler var
Genelde gümüş ama kıyafete göre altın rengi severim rose olmayan tonlarda
Gümüş rengini severim. Takı takmıyorum. Rahatsız ediyor. Takarsam yüzük takarım.
Cilt alt tonuna göre değişir o. Sıcak = altın, soğuk = gümüş
Tabii ki gümüş... Altın ne öyle Kobra Murat gibi
İki rengi de severim kullanırım. Altın rengini daha çok beğeniyorum.
Gümüş rengi takıları daha çok kullanıyorum.
ikiside olabilir aşkom
gümüş daha iyi bence
Takı kullanmıyorum
Boğuyor sanki
Altın her zaman.
Kesinlikle altın rengi hatta direk altın
Kadınlara altın, erkeklere gümüşü yakıştırıyorum.
Gümüş daha hoşuma gidiyor
Fark etmiyo takı olsunda
gümüş
Gümüş
İkisini de seviyorum
günlük gümüş.
Gümüş daha iyi bence
Gerçek altın.
gold severim
Altın rengi.
altın rengi
Altin rengi daha iyi
Ikiside değil
Altın rengi.
Gümüş net
Altin
Altın rengi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?