Hangi jordanlar daha kullanışlı sizce ve görünüş olarak daha güzel
Kısa
Uzun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi jordanlar daha kullanışlı sizce ve görünüş olarak daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Uzun daha güzel bence * siz bilirsiniz
Ben kısa severim. Uzunda rahat etmem. Ayağın ön kısmını zorluyor rahat edemiyorsun
Ben uzun dedim seçenek olarak ama açıkçası bu sizin tercihiniz
İkisi de olabilir ben ikisini de seviyorum ama bu aylarda ikincisini tercih etmem.
Şu yaz günü boğazlı ayakkabıyı seçecek halim yok :)
Kesinlikle kısa Jordan bütün ayakkabıları kalitelidir
High modelleri aşırı hoşuma gidiyordu bi zamanlar ama artık low
Marjinalliğide kalmadı bunun herkesde var.
Bence uzun daha güzel
Uzun bileği sardığı için daha iyi
Kısa daha mantıklı duruyor
Kısa
Kısa daha iyi
Kısa olan daha güzel
uzun
Kısa
Kısa
Kısa olan herzaman iyidir
Uzun güzel
Kısa
Boğazlı olan...
Uzun
#Mirliva
Kısa daha güzel
siyah rengi güzel değil direkt ama olcaksa kısası
Ilki
Uzun
Michael Jordan
Kısa
Kısa daha kibar
Kısa
Eskiden cok giyerdik