1) Gelinlik eltimin gelinliği düğünde giymem için ama ben istemedim

2) bu da benim aldığım gelinlik sizce gelinliğim nasıl askılı olucak

1 mi 2 mi sizce
1) Gelinlik eltimin gelinliği düğünde giymem için ama ben istemedim

2) bu da benim aldığım gelinlik sizce gelinliğim nasıl askılı olucak

1 mi 2 mi sizce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
birincisi
Keşke 2. ciyi de giyseydin pek belli olmuyor. 1 daha güzel geldi.
İkiside güzel ama eltininkini istemiyorsan al tabii ki dinleme onları
1 kere giyeceksin ve boşuma para vereceksin eğer alırsa resmen evlenince borç batağına sokarsın insanı 🤦🏽♂️
Kiraladık
Sanki çok farketti
Yapacak bir şey yok eltimin eskisini istemiyorum
Ya evlilik bu sonuçta kendine ait olması temiz olması daha bi güzel yani 2. yi al daha iyi zaten
Kiraladım ama sıfır ürün
annem giymiş eltisininkini nasıl üzülüyor kaç yıl geçmiş bir görsen çok pişmanım falan diyor
Aslanim benim cok iyisin benimkini giy demek ne ya? Koylu mu ne
Kesinlikle kendi aldığın gelinligini giy
eltilik yapmış ahahaa
2 daha şık👌
İkinci
2 çok güzel bence ama 1de çok hoş
İkiyi al bence eltilik yapmış kendince
1 bence
Oda eltiminde giymek istemedim 2 yi aldim
öyle yap o zaman
İkii
2. Çok hoş
Birrr