Basliktan yazdigim gibi. Sizce bir kiza yakisan en güzel sac uzunlugu hangisidir!!!
https://i.hizliresim.com/aBOE2z.jpg
https://i.hizliresim.com/aBOE2z.jpg
saçım 7ydi, 5e indirdim, haftaya 3 olcak, en son 0,5 bile olabilir. ben kişiliğime kısa saç yakıştırıyorum ama kızlara 4-5 gibi bir uzunluk çok yakışıyor.
kızdan kıza göre değişir. Boy, kilo, yüz tipi önemli etkenler
teşekkürler :)
Bayanda uzun saç severimde çok uzunuda kezban gibi oluyor sanki. Max.5
Bence 3 ya sence? Üstelik neden gittin yoksun kaç gündür _?
Sana mesaj atamıyorum neden
Ac o halde hadi
bir şey söyleyeceğim çünkü
hadi bekliyorum
Neden
Bir şey soyleyecegim ya
Mesajı aç
Hadi ya seni bekliyorum
Evet tabii ki :) bekliyorum hadi
Açmadın mı hala :(
Aç lütfen ya diyeceklerim var sana :(
Hayır ya o değil tabi ki. Aç söylemek istiyorum hadi
buradan nasıl söyleyeyim ya saçmalama lütfen, ondan sonra tekrar kapatırsın mesajlarını hadi
ya cidden çok acımazsın be :(
söyleyeceklerimi söyledikten sonra tekrar kapatırsın adam akıllı 2 şey söyleyeceğim 2 saattir uğraştırdın ya offf hadi
Cevap
33Cevap
Yüz şekli çok önemlidir ve elmacık kemikleri. Erkekten erkeğe göre de değişir. Mesela benim bu aralar küt saçlar hoşuma gidiyor.
Benim ki 6,5 :)) 3 ya da 4 gibi kestiricem sanırım.
4 uygundur her şekle girer istedigi gibi kullanır..
9
çalı süpürgesine gerek kalmaz
evi baştan aşa temizlersin:)
:DDD
fanteziye bak hele birazda uzatsinda corap olsun mk. sevdigim kizin saclari 2 .
9 biliyorum bakımı zor ama uzata bilğince uzatması taraftarıyım
Kisisine gore ama uzun olanlar daha cok ilgimi cekiyor genelde
Kiza gore degisir bazilarina uzun bazilarinada kisa yakisiyo.
7 iyiyde bakımı zor:)
4-5 olabilir en fazla
6 numara ne kısa ne uzun :)
3. uzunluk bence ideal.
Bu kişiye göre değişir ama benim fikrim 6 ...
1 ve 2 benim hoşuma gidiyor gerçekten
Sacin rengi ve sekli onemlidir
6 dan fazla olmasın g*t kapanmasın
cayırt
4 bence bu kadar yeter bu abartmis
Bnce 3 aşağısı halka moduna geçiyo:-) korkarm gece
4 yakışır ama kimisine 2 de yakışır yani
Benimde 7ydi geçenlerde 5 e indirdim
4 e kadar daha fazlası saçı kıyafet oluyo
10:))
4-5 olabilir en fazla dahası fazla kaçar
11-12 iyidir. Götünü başını kapatır en azından :)
1-3 bence
3 - 6 arası
Bence 4 numara :)
6 ideall
Bence 6 Ebru. !!!
Evet!
artık hiçbir önemi yok. Acımasızlığını öğrendim çünkü
ya sanki bir şey değişecek. Yine engelleyeceksin.
burada söylemem.
ama yazıklar olsun bil yani bunu. oysaki arkadaş olmuştuk seninle.
sana konuşmayı söylerim. sadece canım dedim diye insan engellenir mi be
senin sinirlendiğin noktayı aslında tahmin edebiliyorum ya
çok istiyorum artık
seni tabi ki.
tamam Ebru rahatsız etmem artık
of :(
mesajını 2 dakikalığına açar mısın Ebru
10 :)
7 çok güzel bence:d
Kesinlikle 7
6 numara
7 numara benlik :D
10 :D
5,6,7
Kesinlikle 4 Numara
4 iyi
4 numara ;)
4 numara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar