Moda & Stil Erkeklerde bol kumaş pantolonu nasıl buluyorsunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!♥️ Erkeklerde bol kumaş pantolonu nasıl buluyorsunuz? Cevapla Erkek Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
_moon_light Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Yalı çapkını Feritten iyi taşıyan görmedim 😂😂😂 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ay evet 🥹😍 Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yakışanda hoş duruyor, biz giyince keko gibi görünüyoruz 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 😂 Yorumla
Matmazellz Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl İnsanların kıyafetlerini nasıl buluyorum diye hiç düşünmedim şu an bı düşünmeyi denedim ama yok olmuyor 😂 2 0 Yorumla
Üyeadıalmadım Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Herkese yakışmıyor çok dar olması da iyi değil her zaman orta yolu seçmek lazım 1 0 Yorumla
Tk1923 Takip Et Yoda Yaş: 51 , eic 98% +1 yıl Bazı olağandışı durumları gizlediği için arasıra tercih edilebilir 1 0 Yorumla
Derinmavi27 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Ayyy çok dar olmasında tayt gibi giyen var... Bol iyi ya 1 0 Yorumla
kalbisükûn Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Dar ya da bol değil de bunun bir ortası yok mu yahu? 1 0 Yorumla
Barmecide Takip Et Master Yaş: 52 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı. bence güzel değil 80lerde kaldı ama moda 30-40 yılda kendini tekrar ettiği için olabilir 1 0 Yorumla
Anlatdinliyorumcanım Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bunu hiç bir iş yerinde giyemezsin ya pijama gibi durmuş bide beli lastikli galiba 1 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 805 cevap paylaştı. Acayip yakışıyo zaten dar pantolon giyenler acayip itici 1 7 Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Sen güzel giynen dar pantlonu erkek görmemişsin Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Dar pantolon giyen hiç kimse iyi kombin yapamaz net. Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Sen düzgün bacaklı yani kaslı güzel fit erkeklerin dar pantlon giydiğini görsen zaten dersin ki hep dar giyinin Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Hayır benim gördüğüm bi yabancı adam var adam Gayete kaslı ve bol eşofman giyiyo ve o kadar yakışıyo ki. Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Hmm olabilir belkide senin zevkşn farklıdır ama ben pantlon giyince herkes yakışıyor diyor Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Seni avutmak için söylemişler üzücü Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Hayır aekadaşlarım değil yoldsn geçen insanlar diyor Yorumla
Эльмира Takip Et Xper 1 Yaş: 110 +1 yıl Erkeklerde genelde dar pantalon kötü duruyor bu yüzden tercihim boldan yana✨ 1 0 Yorumla
alev_deniz Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Dar paça pantolondansa her türlü bunlar tercih edilmeli ya 1 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Moda & Stil konusunda 896 cevap paylaştı. rahat kullanışlı 1 0 Yorumla
ViiDe Takip Et Xper 6 Yaş: 103 , eic 95% +1 yıl Salaş giyime eririm 1 12 Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Dondurma mısım sen Yorumla ViiDe +1 yıl @sjajtistttwazkka olabilir Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Dondurmaları çok severim Yorumla ViiDe +1 yıl @sjajtistttwazkka o da olabilir Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Olabilir değil zatn oluyor Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Ben dar giyiyorum ama dar daha güzel Yorumla ViiDe +1 yıl @sjajtistttwazkka oki Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Sana bir soru sorayım ne tür erkeklerden hoşlanırsın Yorumla ViiDe +1 yıl @sjajtistttwazkka bu kısaca ve burdan söylenecek bir şey değil başka şekilde de söylemek istemiyorum Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Anlamadım Yorumla ViiDe +1 yıl @sjajtistttwazkka boş ver Yorumla sjajtistttwazkka +1 yıl Tamam Yorumla
Dertliymxm Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Moda & Stil konusunda 320 cevap paylaştı. Degisik 1 0 Yorumla
Beyoğlu Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 401 cevap paylaştı. Güzel değil 1 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sevmem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Yalı çapkını Feritten iyi taşıyan görmedim 😂😂😂
Ay evet 🥹😍
Yakışanda hoş duruyor, biz giyince keko gibi görünüyoruz
😂
İnsanların kıyafetlerini nasıl buluyorum diye hiç düşünmedim şu an bı düşünmeyi denedim ama yok olmuyor 😂
Herkese yakışmıyor çok dar olması da iyi değil her zaman orta yolu seçmek lazım
Bazı olağandışı durumları gizlediği için arasıra tercih edilebilir
Ayyy çok dar olmasında tayt gibi giyen var... Bol iyi ya
Dar ya da bol değil de bunun bir ortası yok mu yahu?
bence güzel değil 80lerde kaldı ama moda 30-40 yılda kendini tekrar ettiği için olabilir
Bunu hiç bir iş yerinde giyemezsin ya pijama gibi durmuş bide beli lastikli galiba
Acayip yakışıyo zaten dar pantolon giyenler acayip itici
Sen güzel giynen dar pantlonu erkek görmemişsin
Dar pantolon giyen hiç kimse iyi kombin yapamaz net.
Sen düzgün bacaklı yani kaslı güzel fit erkeklerin dar pantlon giydiğini görsen zaten dersin ki hep dar giyinin
Hayır benim gördüğüm bi yabancı adam var adam Gayete kaslı ve bol eşofman giyiyo ve o kadar yakışıyo ki.
Hmm olabilir belkide senin zevkşn farklıdır ama ben pantlon giyince herkes yakışıyor diyor
Seni avutmak için söylemişler üzücü
Hayır aekadaşlarım değil yoldsn geçen insanlar diyor
Bence herkes için değil :) yakışan giysin :)
Erkeklerde genelde dar pantalon kötü duruyor bu yüzden tercihim boldan yana✨
Dar paça pantolondansa her türlü bunlar tercih edilmeli ya
Erkeklere 1950'li yılların modası yakışıyor
rahat kullanışlı
Güzel de fotodakini pek begenmedim
Bu ne dir ya🙄
Hiç beğenmiyorum ben
Kötü
Hiç sevmem.
Yakışmıyor erkeğe
Kişiden kişiye degisir
Uzun boylulara yakışıyor
Hoş değil
Yakışıyor
çirkin
Salaş giyime eririm
Dondurma mısım sen
@sjajtistttwazkka olabilir
Dondurmaları çok severim
@sjajtistttwazkka o da olabilir
Olabilir değil zatn oluyor
Ben dar giyiyorum ama dar daha güzel
@sjajtistttwazkka oki
Sana bir soru sorayım ne tür erkeklerden hoşlanırsın
@sjajtistttwazkka bu kısaca ve burdan söylenecek bir şey değil başka şekilde de söylemek istemiyorum
Anlamadım
@sjajtistttwazkka boş ver
Tamam
Degisik
Güzel değil
Bune aynı çoban gibi
B4k gibi
Sevmem
Kötü