AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Sen gibi kadınlara bayılıyorum sitede uzun zamandır gördüğüm ama kimseye yazmadığım için sana da yazmadığımdan nasıl bişey olduğunu bilmiyorum ama harikasın içim gitti gece gece sana
Aferim sana! Alkııışşş. Çok şıksın, çok Rengarenk...:)))
benim mutfaktaki halıya benziyo
güzelmiş
renkleri çok hoşuma gitmese de güzel yakışmış.
Çok güzel ruhun ve bedenine uymuş..
Çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim güle güle kullanın..
Amin gülüm inşallah 🙏
vücut tipine gitmiş bence.
Çok teşekkür ederim 🙏
rica... :)
Biz diğer yerde cevap beklerken matmazel burada yazıyormuş. Ohooo oo
Ses deneme. Bu matmazelin sevgilisi falan var mı ki ya.
Yok maalesef daha bir sahiplenen çıkmadı 😂
E ben şeyapsamya ama kutun kapalı:)
Se a se a. Deneme
Sen kimsin acaba çok merak ettim şimdi
Benim dm hep kapalıdır zaten
E kapalıysa merakın nasıl gidecek:) Nasıl yapalım?
Millet gelsin diye güncelleme yap ama sana ulaşamayalım:(
Arada açıp açıp soruya bakmam kaç puan:)
Soru gündeme gelmedi ben sana hatırlattım:)
Haydaaa neden bakıyorsun peki
Fotoğraflara bakınca insana huzur geliyor, gün içindeki sinir stres gidiyor hepten.
Birde böyle bir soru sormam herkes bana ulaşsın anlamı taşımıyor ki
Sana hiç ulaşmadım ki
Eee ben kilolu, çirkin saniyordum seni, gayet hosmus, noluyor burada
😂😂 haydaaa niye öyle bir şey düşündun ki
Profil fotosundan dolayı :D
Haydaaa bunun şoku epeyce sarsar beni ahah :D
😂😂 aslında profil resmi yakın çekim olduğu için size öyle geliyor ben zaten kilolu bir insan değildim ki hiç 59 kiloyum ben birde ben çok tam boydan profil resmi koymustum siz gormemissiniz sanırım çünkü çok porifil resmi değiştiriyorum
Artık bakacağım su soku atlatayım
Melaba çıtır 😂🙈🙈🙈🙈
Bu sen misin Bence iyi :D
Evet gülüm benim teşekkür ederim 🙏
Çok göz yoruyor gibi ama
Bimem ben çok beğenerek aldım çünkü elbise kişiliğimi yansıttığını düşünüyorum 🌺 elbise de ben gibi cıvıl cıvıl
Tam senlik desene? :D
Vay dm kapatmış 🙄
Hiç açık değildi ki kapatsam
Bilmiyorum yazayım dedim kapalıydı :D
Böylesi daha iyi kafam rahat oluyor gereksiz samimiyetlere girmiyorsun ne sen çok fazla insanları tanıyorsun nede insanlar seni o mesafeyi korumak çok güzel oluyor
Haklısın herkesle sohbete girmek güzel değil Bende mi yazmayayım aa :D
Hiç kimse yazmasın çünkü sahte samimiyetleri hiç sevmem
Bende mi? Öyle olsun
Duygu sömürüsü yapma 😂
Oooo gizlenmişiz hayırlı olsun 🤣
Gizlenmek bizim işimiz :D
Çok gereksiz bir şey 😂
Neyse ki kim olduğunu biliyorum 😂 gözüm üstünde 😂
Nolcak sanki :D
gayet güzel, hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim 🙏
Afet olmuşsun teyzoşum
Teyzoşşşş dediğine göre seni tanimsmam mümkün değil 😂 teşekkür ederim 🙏
Güzel yakışmış güle güle kullan
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Rica ederim
Güzel olmuş ama tenin daha güzel shshs pamuk gibi
Teşekkür ederim 🙏
Gerçekten sen değilsin ki o
Saçmalama istersen üç tane farklı resim koymuşum hala sen değilsin diyorsun
Sen misin yaa yemin ettt 🙄🤦🏻♂️
Yemin ederim benim sadece farrk olarak dün saçlarımı kestirdim kısa o
Hımmm pekii inandım o halde maşallah yani ne diyeyim 😂😂
Profil resminde yeni aslında 3 4 gün önce koymuştum hatta siru olarak ta paylaşmıştım
Sayfaya gitersen görürsün
Niye şaşırdın ki onu anlamadım ben
Bilemiyorum yani 🙄
Konuşma çabaları işte bilerek yazıyor ki sen değilsin diye seninle konuşabilsin
@DEADLY_666 yani bende anlam veremedim ki ben burada üç tane resim atmışım açık sayfa kullanan bir kişiyim aktif bir kullanıciyim 700 e yakın soru sormuşum fakr bir resim kullsnsbilirmiyim böyle bir şey mümkün değil ki zaten
Erkeklerin amaçları ortada saf olmayan anlar bunları bilerek fake demeye başlıyorlar resim at diye özelden flan yok yüzün görünmüyor bana da bunları yapmaya çalıştilar gerçekten gülüyorum kendini akili sanan erkolar 😂😂😂
@DEADLY_666 🤣🤣 bana onu yapamazlar gülüm çünkü ben özelden kimseyle konuşmuyorum bayan erkek hickimseyi yorumlardan öteye geçirmem prensibim bu ne konuşuyorsak , ya da kavga ediyorsak burada alalede yorumlsrda oluyor herkeste bu huyumu çok iyibilir burdakiler oyuzden bu tür sacmaliklara alışkınım ben , ben burada hergun günde 3 4 soru soruyorum yüzlerce insanla konuşuyorum herşeye okadar alıştım ki artık uğrasasim bile gelmiyor bana yaklaşımı samimi olsun yeter elestirimi yapacak saygıyla karşılarım bak bu soruma da ,3 ,4 kudi hiç beğenmedim çingene gibi olmuşsun vss dedi. Saygıyla karşıladım çünkü herkesin fikrine saygı duyarım
Gerçekten haklısın
@DEADLY_666 🙋❤️🙋❤️🙋❤️
Elbise de fiziğin de güzelmiş ☺️
Teşekkür ederim 🙏🙏
Rica ederim ne demek ☺️
Tenin ne kadar da güzel
Teşekkür ederim 🙏
Karakterin de öyledir eminimm
Kimbilir belki karekterim ondanda güzeldir onu tanıyanlara sormak lazım
Gayet başarılı
Çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim ne demek 😊🙏
🙋🙋🙋
🤸🏋️🏊🏃🏄🥋⛷️💪💪💪
Güzel.
Çok teşekkür ederim 🙏 çok nsziksiniz
Tam seni yansıtmış vücudunada uymuş
Teşekkür ederim uğur ağzına yüreğine sağlık 🙏
Doğrular gerçekler
Yanii
Yani derken 😂 çok açıklayıcı olmuş 😂 beğendim ya da beğenmedim diyebilirsin saygı duyarım eleştiriye açık bir insanım
Sizin zarif çekici hayta bir aldım ileri gidip seksi bir kadın olduğunuz konusunda değil yaniii
Bu Yanii elbiseyi dizayn eden için sadece etek olarak kullanılsa daha mi güzel olurdu çünkü kumaştaki desenler falan çok anlamsız bir karmaşa oluşturuyor sanki bel ve göğüs kısmında bana göre belden üst tarafı olmasa üst tarafa ordaki yeşil renk ile aynı bir tişört daha güzel olurdu gibi gibi bilemedim
Yaa bu elbiseyi çok beğenerek aldım çünkü elbise kişiliğimi çok yansıttığını düşünüyorum 🌺 elbise cıvıl cıvıl aynı ben gibi 😂 seninde görüşüne saygı duyarım yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim genç adam 🙏
Elbiseniz hoş ama etek olarak baktığım zaman dairelerim bütünlüğü çok daha hoş duruyor elbise değil de etek olarak yapsaydılar üst taraftaki karmaşa yoruyor bakanı ama siz sevdiyseniz en önemli olan bu çünkü insan sevdiği kıyafetler içimde daha başka oluyorlar +pozitif yanları hep önde oluyor
Teşekkür ederim 🙏
90 lı yılların güneşinde büyümüş milenyumun rüzgarlarıyla kendini kirletmemiş naif hanımefendiye asil ben teşekkür ederim
🙋🙋🤗🤗
Güzel yakismis
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
olmamış bence
tamam peki saygı duyarım 🖐️ yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Bayıldım çok güzel
Çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
Ne demek bu senin güzelliğin bizden iltifat
🙋🙋🙋
Harika iyi bı zevke sahipsin
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Muhteşem olmuş 😏
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
Rica ederim 😌
🙋🙋🙋
seksi olmuş yakışmış
Çok teşekkür ederim 🙏
Gerçekler efem
Srnin gerçekler diyen dilini varya 😂 neyse sustummmm
Sus sus bak aaa 🤭🤭
TM pikiii 😊
Olay farklı yerlere gidecek yoksa 😂
Bir yere gitmez merak etme 😂
Gözü yoruyor
Doğrudur saygı duyarım 🖐️ yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏
Güzel renklii canlıı 🔥
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Seninde 😌
🙋🙋
güzel
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏🌺🌿
rica ederim
Tam yazlık
Aynen rengi çok hoşuma gitti elbisenin tam benim kişiliğimi yansıttığını düşünüyorum 🌺 elbise de ben gibi cıvıl cıvıl 🌺
Yorumun için çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺🌿❤️🌿
Elbise linki gelmez mi 😂
Gelmez gülüm çünkü normal bir mağazadan aldım 270 TL ye
demode
TM peki saygı duyarım 🖐️ yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Tam şenlik kız 😃
Teşekkür ederim 🙏❤️🌺
😘😘
Saçma
Cokmu saçma 🤣 ne kadar saçma anlatsana biraz 😂
Farklı ve güzel
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
Elbise güzel görünüyor tenine de uymuş 😄😄
Teşekkür ederim 🙏 tenime değilde kişiliğimi çok yansıttığını düşünüyorum 😂 elbise de ben gibi cıvıl cıvıl
İşte bu güzel eğlenceli tam kıpır kıpır 😄😄
Hı hııı 😂😂
Yüzünu görmeyi isterdim ama 😄
Profilde var gülüm zaten
Sana ait olduğunu düşünmemiştim 😄😄
Paylaştığın fotoğraf da kısa ya saçlar 😄😄
Çünkü o profili de bir kaç gün önce koymuştum oda yeni bir resim aslında saçımı ise dün kısa asimetrik kestirdim oyuzden şaşırdın sen
Beni uzun zamandır takip eden insanlar mesela bu değişimi ben doykemeden biliyorlar çünkü burada 10 11 aydır aktif kullanıcıyım ben onlarda uzun zamandır takip ettikleri için beni çok iyi tanıyorlar sen ilk fefa gördüğün için ve tanımadığın için oluyor aslında
Yeni bilenim sorularıma yoruarima hiç mi denk gelmedin herkes tanır beni burada aslında 700 e yakın soru sordum ben burada nasıl denk gelmedin hayret
Çünkü daha yükleyeli bir saat falan oldu yeni görüyorum seni unutmam daha da aksine tanışırız umarım 😄😄
Öylemi TM peki his geldin ozaman
Hoşbuldum efendim hoşbuldum 😄😄
Fiziğin elbise den daha güzel
Çok teşekkür ederim 🙏 çok nsziksiniz
Ben teşekkür ederim sizde çok güzelsiniz 🤗🌹
Teşekkür ederim 🙏
🤗🤗
Bu senmısın 😨😱😱
Evet gülüm noldu ki
Bılmem şaşırdım boyle beklemıyordum 🙄 şimdi daha iyi anladım bana olan şiddet meyilinin sebebıni 😂
Niye şaşırdın ki birde şiddet meyli derken 😂
Duvara yaslama olayından bahsedıyorum 😀 bırde nıye iletişime gecmekten korktugunu 😁
Böyle beklemiyordum derken nasıl bekliyorsun peki 😂
Hiç acımam duvara yaslarım 😂 tersim çok pistir 😂
Çirkin mirkin bile beklıyodum 😂🤣
Yasla benı pakize 😂😂
tamam pikiii 😊
Yav sende tamam tamam diyosun ordan bakıyosun anca yorumda yaslıyosun olmazkı boyle 😊 icraat lazım anlatabildimmi en azından bi iletişim 😂😂
😂😂 dimi ama
Gıcık ettin beni 😐
Niye noldu
Dedıgımı yapmıyorsun ılla acıkca yazıp xpermı kaybedyım 🤨
Ne dedinki
Neyi yapmıyorum
mesaj atmıyorsun
Gülüm benim özelim herzaman kapalıdır kimseye mesaj atmam atılmasına da fırsat vermem ben yorumlardan öteye kimseyi geçirmem bayanlar dahil prensibim bu
Ben yorumlarda iki makara yapar tadında bırakırım ötesi olmaz
Idare eder.
TM peki saygı duyarım 🖐️ yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Çingen gibi
😂😂😂 deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm
Hoş görünüyor
Sen öyle diyorsan öyledir çok teşekkür ederim 🙏
Ne demek güzel hanfendi gülümsenize neden olduysam ne mutlu
🙋🙋😊😊
Güzel elbise.
Çok teşekkür ederim 🙏
Çok hoş
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
Güzel kendin gibi
Yaa senin canını yiyerem haa 🤣 çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺
Rica ederim tatlim🌹
🌺❤️🙋🌺❤️🙋❤️🙋🌺
Gayet güzel içine ne giydin güzel durmus
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Ozeleden konuşalım mi
Renkleride güzel
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Takılmış güzel
Takılmış 😂😂
Yakışmış demek istedim
TM peki teşekkür ederim 🙏
Rica ederim ne demem
Demek
🙋🙋🙋
Hoş olmulsun
Teşekkür ederim 🙏
Elbisen de güzel, sen de ;)
Çok teşekkür ederim 🙏 çok nsziksiniz
Kişiliğini tanımıyorum ama elbise cici
Zamsnla tanırsınız inşallah 🙏 beni bir tanıyan birde tanımayan pişman oluyor zaten 😂😂
Tanışalım o halde pişmanlığım geçsin.
Son pismanlik fayda etmez ama 😂
Kesinlikle kaç yıldır dünyayı güzelleştiriyorsunuz :D
32 yıldır 😂😂
Bu dünya bensiz olmaz demiyorum olur ama biraz tatsız olur 🤣
Benimde hayatımı güzelleştirir misin tanışarak?
tadım tuzum yok :D
Hı hııı 😂 insan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂😂
O halde tanışmamız gerekiyor gençleşmeye ihtiyacım var
güzel
Teşekkür ederim 🙏
Yakışmış vay be
Bu sefer beğenmedim 😂
😂😂 işte bu beni üzer x enişte 😂😂
Reis yaşlandın be 😂
Yaşlandık demiyelimde biraz büyüdük diyelim 😂😂
Kursuna zam gelse de ates etmesen abla
💖💜
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏🌺🌿🌺🌿🌺❤️🌺
Paspasa benziyo
😂😂😂
Beğenmedim göz yoruyor
tamam peki saygı duyarım 🖐️ yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
Çok çirkin
Saygı duyarım 🖐️ yorumun için çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Şanslısın
Ne konuda
Elbise püfür püfür eser bu sıcakta
Aynen tam yaz havasına uygun efil efil zaten 😂
Ama üste dikkat benden demesi
Üstü ladtikli olduğu için canım bedenini sarıyor düşmüyor aşağı
Sarar da yinede dikkat etmek lazım kaza gecire. Gördüm en yakınımdan
TM dikkat ederim teşekkür ederim 🙏
Keyifle giymen dileğiyle
🙋🙋🙋
Bişi sorcam elbise hakkında sana
Tabiki buyrun
Gunaydın burada mısın
Sanada kocaman günaydın 🌺 🌿🌺
Nasılsın neler yapıyorsun bana yasar mısın bişi sorcam elbise konusunda kardesim için
İyisin
Teşekkür ederim 🙏
Demek sendin bu 😂
Hı hııı 😂
Konuşalım mı diye yorum yapmiştim ya bende o 😂
Bitiyorum sana varya
😂😂 ahhh ahhhh kimler bitmiyor ki
Bilememmm :))
Bende 😂
Naparım biliyon dmi :))
Bilmesem daha iti olucak gibi duruyor 🤣🤣
Sen bilirsin öyle olsun :)
Saçlar çok modern bir hava katmış
Saçlarımı yeni kestirdim hafta sonu bir tarafı uzun bir tarafı kısa asimetrik kesim yaptırdım yaz geldi değişiklik olsun diye ... teşekkür ederim 🙏 çok nsziksiniz