
2 yildir beraberiz kiyafetlerime cok karisiyor laf ediyor. Moralim bozuluyor. Bir sey soyleyince ne yaparsan yap beni cok kirdin diyip kabuguna cekiliyor. Benle evlenmez diye de korkuyorum geri

2 yildir beraberiz kiyafetlerime cok karisiyor laf ediyor. Moralim bozuluyor. Bir sey soyleyince ne yaparsan yap beni cok kirdin diyip kabuguna cekiliyor. Benle evlenmez diye de korkuyorum geri
Ya yalancısın ya da dünyanın en canım insanısın kızım sözum dinlenicek diyen bir erkeği mi sevdim tamam sana getirir 3. Kumayı söz dinlersin ayrılmak isteyince de gercei istermisin bilmiyorum seni b*çaklar dünyada senin aotallıgın kurtulur ve senin gibi aptal insanlar ürememis olur nas8l filir
Canım KS sanürüdür o g*rizekalı olucaktı
Bos bos konusma, kufursuz hakaretsiz iki cumle kuramamissin daha gelmis akil veriyor. Kendine sakla zira az oda sana lazim olur.
Senin ihtiyaç duymadıgın belli 😂
Benim yanıtımı eic seçti KS 😄
Giyimi aşırı açık bir şey değil ki buna da karisilmamali sana saygı duyan bir partner secmelisin sevgini bir gün biter ama saygı herzaman aynı devam ediyor
Kiyafet konusunda cok kiskanc biri bana bakinca cildiriyor resmen
Karismaya hakki yok
Sevgilim oldugu icin kendinde bu hakki goruyor cok dogal geliyor ona bu karisma fikri nasil caydira bilirim peki daha once dafalarca konustum ama yine karisiyo yine karisiyo
Ayrilcaksin
Cevap
10Cevap
Ne ilgisi var gayet normal kıyafet
Seninle evlenmez diye korkuyorsun ama evlenince iyice herşeyime karışır diye korkmuyor musun? Dostum olduğunuz gibi kabul eden ve sizin şahsınıza saygı duyan insanlarla birlikte olun lütfen 😊
Ya ilk birinci sene karismiyordu sadece abarti seyleri uyariyordu simdi laf ediyor duzgun giy sana yakistiramiyorum bakiyorlar sana dayanamiyorum gibisinden, ben giymesini bilen biriyim diyorum bana karisma diyorsun diyor sevdigime karisamiycakmiyim felan diyor geri
Peki ne yapabilirim ayril demeyin cunku cok seviyorum
Sen ne kadar kısıtlamayicisin bilmiyorum eğer ki sen kisitlamiyorsan onu herhangi bir konuda işin kolay. Karşına alıp kişisel alanlarınıza saygılı olmanız gerektiğini ciddi bir şekilde konusmalisin çünkü bu ileride daha büyük sorunlar oluşabilir. Eğer sende kısıtlayıcı biriysen biraz karşılıklı ödünler vererek bu işi düzene sokabilirsiniz
Kiz arkadaslari olsun onlarla bulussun istemiyorum, bende ayni sekilde davraniyorum. Gece cok geciktigi zaman hadi eve git felan diyorum. Bide kiyafet konusunda, yakali tisort sevdigim icin ona oyle giyin diye tavsiye veriyorum ( bence bu kisitlama degil 😅) tatile gitmesini istemiyorum cunku ilk o bana sen gidemezsin dedi diye. Bu kadar sizce cok mu kisitlayiciyim? Yani ben hersey karsilikli olsun diye sey yapiyorum
Yarabbi bu nasıl bir modernlik 😂😂
Dostum tabi ki senin bu yaptıklarında kısıtlamak. Muhtemelen onunda senin gibi her şey eşit olsun diye karıştığı şeyler vardır. Bunu sessiz sakin bir yerde hatta imkanınız varsa kimsenin sizi rahatsız etmeyeceği bir evde uzun uzun konusun. Biraz yüzleşme gibi olur ama oradan çıktığınızda daha sağlıklı bir ilişkiye evrilirsiniz 😊
Hadi ya ben kisitladigimi dusunmuyorum cunku o bana ne dayatiyorsa bende ona onu dayatmaya calisiyorum esitlik acisindan, eve 2 de geliyor cogu aksam buna pek gonlum olmuyor ama bir sey demiyorum haftada 2 kere felan olunca
Ben sadece kiyafetime karismasin istiyorum bununla alakali da konustum daha once ama fayda etmedi..
Ama o benim karistigim seyleri normal goruyor bir sey demiyor, cunku bana aynilarini yapiyor zaten. Hatta daha beterini. Bana sey diyor eger seni umursamamami istiyorsan karismam felan o zamanda tedirgin oluyorum sogur benden diye ailesi kapali bir aile yanistirmaz beni diye korkuyorum 🥲 cok sevdigini biliyorum ama iste
Aile konularında bazı şeyler düşündüğün gibi olmaz inan bana onun ailesinin kapalı olmasıyla senin giyinisinin bir alakası yok sonuçta seni öyle görüp öyle sevdi , ben bunu bizim aileye göre uyarlarim demedi ya ☺️
Sen inan bana ve dediğimi yapmaya çalış , ciddi bir biçimde otur ve konuş onunla
Kuzenim daha once terk edildi erkek tarafinin istedigi gibi giyinmedigi icin oyuzden icimde korku kalmis galiba… neyse tesekkur ederim konusacgim kesin dille :)
Neden hayatı sana zindan ediyorsa Stockholm sendromu gibi o sana eziyet ettikçe onu seviyorum diyorsun?
Ooo. Seninle evlenmez diye korkuyorsan hiçbir şey olmaz o ilişkiden.
Onun icin cok onemli duzgun giyimek sözunun dinlenilmesi felan ben cok seviyorum onu ondan korkuyorum
@Yeterloon ben zaten okuyorum bir yilim kaldi guzelde bir bolum okuyorum. Ama ona cok bagliyim ayrilacak gibi degil yani.. les gibi de davranmiyor oda benim sozumu dinliyor tek ben kole gibi degilim
Ay ne de çabuk kırılıyor öyle prenses!! Kız biraz sesini çıkartsana ne demek benle evlenmez diye korkuyorum. Evlenmezse evlenmesin ona mı kaldın? Ezik olma valla insanlar acımaz ezer geçerler.
Evlenmesin zaten seni camdan dısarı baktırmaz tayt gıymıssın kalçan kapalı daha ne olacakmıs kara çarşafmı
of böyle baskıcı erkeklerden uzak durun ya
Cok seviyorum maalesef 😢
konusmak istersen yazabilirsib
ne var bu kombinde onu anlamadım
Ne varmış bu kıyafette deli mi ne
Aynen bu sicakta böyle kapali koyu seyler giyilmez
Keske ondan olsa tayt giydim diye
Yok aslinda cumadan cumu kilar namazinida
Türbanlı mısın?
Turbanlinn giyecegi kiyafetim mi bu?
evet
çok görüyorum
kafana türban takınca tüm kombinler tamamlanıyor :))
Kotuu
O ne giyiyormuş
Kıyafet çok mu dar ondan mı dedi acaba
Gayet güzel
Gayet normal nesi varmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?