Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! :) Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İç çamaşırlarında en çok neye önem veriyorsunuz, rahat olmaya mı yoksa daha iyi görünmeye mi?
İç çamaşırlarında en çok neye önem veriyorsunuz; rahat olmaya mı yoksa daha iyi görünmeye mi? Neye göre karar veriyosunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
rahat ve iyi olmasına önem veririm genelde ama sevgilimin yanına gidiyosam daha çok iyi görünmesine önem veririm
Detay verir misin 😂😂
Rahat ve sağlıklı olsun yeter. Beyaz pamuk kilot en iyisi. Boxer hiç giymezdim artık giyiyorum arada. Onlar da gri bir tane siyah var.
İç çamaşırı olduğu için öncelikli amaç rahat olmak tabiki.
her ikisi de. hem rahat olması hem iyi görünmesi.
görünüşü sonrasında ise rahatsız edip etmemesi ikisi en önemli şey
Kesinlikle iyi görünmeli kendimi daha iyi hissettiriyor
Ben rahatlığına ve kalitesine önem veririm. DORENSA markasını bilir misiniz bilmiyorum, en az Dagi ve KOM mayo kadar kaliteli iç çamaşırları üretir.
kadınlar kesinlikle daha iyi görünmeli seks için ise.
Rahat olmaya, kimse görmüyor zaten
Bol ve vücudu sıkmamalı
Sağlıklı olması, pamuk dokuma ve rahatlığı önemli.
Kendimde rahat , kadında iyi görünme
Rahatlığa.
Rahat olmaya
Rahat olmaya
si ki mi kaldırması
Rahat olmaya😅 şeyimi sıkmamasi lazim
Ikiside
Araya kaçmamasına
Rahat ve rengi
Rahat olmasini daha çok tercih ediyorum sen peki
Olmamasına