sizce hangisi?



Pembe
Kırmızı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Sen kırmızı diyen yobazlara bakma elbisenin modeli güzel sırf açık diye veya giyme diyen kızlar kendileri böyle elbise giyemeyecekleri için giyme diyorlar.
Cevap
15Cevap
bence pembe
Sahne elbisesi gibi daha çok mezuniyet elbisesine benzemiyor
Kırmızı yakıyor 🔥 ama ona ds fizik lazım şimdi icindeki gibiysen olur
Alttaki çok rüküş duruyor. Diğerlerini s ktir et bana güven sen. Üsttekini giy
Bilemedim şimdi, 2. si biraz daha ortama uygun gibi geldi.
ilki ne öyle🤣🤣
Türbanli kapali olsan daha iyi olabilur
2 diyorym ben kesinlikle ikinci yi giyinmelisin
Beğenmedim. İlla birini alıcaksan alttaki
Fiziğin alttaki gibiyse kirmizi
Kırmızı ♥️
İkinci iyi
Giy bakalım
Kırmızı
Çıplak git daha iyi
kirmizi
Kırmızı
Kırmızı
Altt
Alttaki
Bencede
yazı tura at🤷♂️
Pembe daha iyi
Kırmızı bence
kırmızı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?