En iyiden en kötüye sıralamanızı rica etsem?
💚
🤍🩵
🩷
💙
❤️
🤍
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yeşil veya mavi Öncelikli. Bunları tercih edersen üzerinde en çok şık ve zarif duracak olanlarıdır. Diğerlerinin de sıralamasını yapabilirim istersen
Cevap
8Cevap
Bence kırmızı olan güzel görünüyor ama siz hangisini sevdiyseniz bence onu alabilirsiniz.
Maviyi yakistirdik yanlışlıkla pembeyi beğendik kusura bakma
Bağlama detaylı takımlar 1 numara
Pembe elbise 2
Mavili elbise 3
Kırmızı kötü bana göre
Hepsi 19 a göre büyük bence ama beyaz diyeyim
19 yaş için hepsi aşırı büyük kaçıyor en en en normali mavili olan
Yeşil, mavi ve pembe. Diğerleri güzel fakat daha kadınsı.
Hiç biri diyesim geldi benim
Kırmızı olsun barii.. stiletto ile yükseltirsen bir tık şık durur
Yeşil v mavii güzel ama ciddi bi ortamda kirmizida fena olmaz
Diğerleri ağir sanki 19 yaş için
Beyaz elbise gayet güzel durmuş mankenin üzerinde 2. seçenekte yeşil
pembe olanı çok güzel
Ama bunların hepsi çok şık yaa
Beyaz yeşil mavi aynı model. Ve beğendim
Maviyi çok beğendim.
Yeşil olan kesinlikle
Pembe kötü kırmızı çok ciddi.
Bence bunlar biraz ağır şeyler 19 yaş için
19 yaşa biraz ağır bunlar ama mavi olan çok güzel
Mavi ve yeşil olan aşırı güzel
En iyisi kirmizi
ve çoğunluğu hiç beğenmediğide kırmızı
hicbiri
Bence sonuncu
Yeşil hoşş
2 nci
146325
Bence hiçi.
Mavi yeşil ve beyaz super
Pembe ve beyaz
Yeşil ve mavi
Fark etmez
Mavi olan
iki ve üç
Mavi çiçekli olan 💙
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?